maar de editors mogen van mij wel komenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik legde in het vorige topic de link tussen Knifeparty en de Editors, ik bedoelde Pendulum
Nee dat was RHCP,quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas
ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas
Oh ik dacht dat hij dat ook wel eens over Radiohead had gezegdquote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat was RHCP,
"Radiohead durf ik wel aan" vertelde hij in zijn interview
Madness is erg tof jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:25 schreef AppleBite het volgende:
[..]
ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.
Verder zou madness wel tof zijn, puur om gewoon baggy trousers een keer live te horen.
Wat mij persoonlijk ook erg believen, en het is gewoon uit de lucht gegrepen, geen enkele aanleiding toe: The Mars Volta, dat zou echt mooi zijn
Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebberquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview Lowlove met Eric van Eedenburg:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugalquote:Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebberZou het wel erg tof vinden
Als het goed is komt er dit jaar weer een nieuw album van The Mars Volta uitquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview Lowlove met Eric van Eedenburg:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
Het zou wel een ultieme headliner zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugal
Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou wel een ultieme headliner zijnVoor mij in ieder geval reden genoeg om te gaan, maar ik ga waarschijnlijk sowieso toch wel
Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!
Radiohead zou heeeeeeeeeel vet zijn, maar dan wel wat ouder spul spelen. KoL was leuks, maar lijkt me echt niets voor een avond afsluiter
Ok dat is wel balen, waar was je van plan heen te reizen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijdEen goede mix tussen nieuw en oud.
En zoals ik al zei zal ik waarschijnlijk wel gaan maar we willen ook een keer wat verder op reis en dat zit er niet in als we naar Lowlands gaan
We willen graag een keer naar Amerikaquote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok dat is wel balen, waar was je van plan heen te reizen?
Ontopic:
Elektro Guzzi zag er ook cool uit bij Noorderslag, ook wel iets leuks voor in de X-Ray denk ik.
Oja en de dames van Katzenjammer aub naar mijn tentje sturen
Dag rakkers! Wat zijn jullie groot geworden!!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Da hopman het volgende:
Tot nu toe heeft LL weinig gedaan met jubileumedities. Ik kan me nog wel de LL-aLLstars herinneren in 2002...... is dat al weer 10 jaar geleden.
Inderdaad, en nog gewoon met Rapid Razor Bob op Twitter gaan dicussiëren dat hun kaarten 100% zeker niet worden geblokkeerd...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:35 schreef Da hopman het volgende:
Ik word op twitter al enigszins ziek van http://www.lowlands-tickets.nl/ Dat moet toch gewoon uit de lucht gehaald worden. Stelletje etherpiraten.
Lijkt een zekerheid maar het is toch afwachten wat naar Pinkpop gaat en wat naar Lowlands. Zitten soms wel wat bands bij die beide doen, maar dat zijn er meestal maar een paar.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
Justice lijkt me wel een zekerheidje voor Lowlands trouwens
En the Cure bevestigd voor Pinkpop, dat is best tof
Ik gok op Lowlandsquote:Op maandag 16 januari 2012 11:59 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt een zekerheid maar het is toch afwachten wat naar Pinkpop gaat en wat naar Lowlands. Zitten soms wel wat bands bij die beide doen, maar dat zijn er meestal maar een paar.
Inderdaad ik durf vrijwel zeker te zeggen dat Skrillex op Pinkpop zal staanquote:Op maandag 16 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok op LowlandsPinkpop heeft sowieso meestal de bands die Lowlands het jaar daarvoor had
Je had ook, net als Pinkpop, de helft van de prijsverhoging uit eigen zak kunnen betalen, maar het is weer een hoop gegil, maar aan je festivalgangers denk je niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/opi(...)ft-maar-bijt-zelden/
Erik is weer lekker om zich heen aan het schoppen!
Dat zou dan wel een flinke hap uit het budget nemen. Is logisch dat als lowlands een programma neer wil zetten met hetzelfde budget als de afgelopen jaren ze de btw verhoging doorrekenen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Je had ook, net als Pinkpop, de helft van de prijsverhoging uit eigen zak kunnen betalen, maar het is weer een hoop gegil, maar aan je festivalgangers denk je niet.
En vergeet niet dat Lowlands uit eindelijk een bedrijf is, en uit is op winst. Sommige mensen vergeten dit, en denken dat Lowlands een of andere goede doelen actie is. Al hoewel ze veel goeds doen!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een flinke hap uit het budget nemen. Is logisch dat als lowlands een programma neer wil zetten met hetzelfde budget als de afgelopen jaren ze de btw verhoging doorrekenen.
zolang ze maar naar Lowlands komen in plaats van Werchter zoals in 2005. Heb niet echt zin of tijd dit jaar voor Werchter geloof ik. Althans .. behalve dan camping C4 weer de hele dag hangenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef AionNL het volgende:
Garbage zou inderdaad zeer vet zijn, altijd al een keertje live willen zien... Vanochtend ook de nieuwe Neon Trees bij Giel gehoord, zou ook wel nice zijn als die dit jaar komen... Hoopte ze eigenlijk afgelopen jaar al te zien, maarjah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |