Ingelogd zijn op Ticketmaster en betalingsgegevens bij de hand. En zorgen/hopen dat je computer niet crasht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef MidnightB00m het volgende:
Laatste twee jaren naar Pinkpop gegaan, maar zal en moet dit jaar weer een kaartje bemachtigen voor LL!
Alleen kaartverkoop gaat zo snel, ik weet nog dat ik rustig van mijn vakantiebaantje een kaartje kon halen. Hebben jullie nog tips?
vorig jaar ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef AMDB het volgende:
Er zal voor de kaartverkoop begint toch nog wel iets bekendgemaakt worden? Voorgaande jaren was er volgens mij altijd minstens één headliner bekend.
dat wel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat de vvk toen heel erg vroeg viel. In 'normale' jaren wel geloof ik.
Stuur maar naar PPquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Las net ook dat Keane met een album komt in 2012. Weet dat veel mensen er niet naar kunnen luisteren, maar van mij mogen ze komen.
Zal ik doenquote:
Daar zou ik gelijk voor tekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Haal ik wel The Cure naar Lowlands als je het niet erg vind?![]()
Wat moet planners van Mojo een heerlijk beroep hebben zeg...
Nu word ik bangquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ingelogd zijn op Ticketmaster en betalingsgegevens bij de hand. En zorgen/hopen dat je computer niet crasht.
Volgens mij nooit meteen als de kaartverkoop begint maar je had tot een paar jaar geleden gewoon tot een paar weken van tevoren de tijd om een kaartje te kopen. Nu is het in een minuut ofzo uitverkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef AMDB het volgende:
Er zal voor de kaartverkoop begint toch nog wel iets bekendgemaakt worden? Voorgaande jaren was er volgens mij altijd minstens één headliner bekend.
Voor de vvk in februari werden er meestal wat namen bekendgemaakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef AMDB het volgende:
Ah okquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Voor de vvk in februari werden er meestal wat namen bekendgemaakt.
2 jaar geleden;
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/statuses/9377799353
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze band niet kende voor dat ik over hun reünie las. Hoe groot moeten we deze band inschatten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:51 schreef AppleBite het volgende:
http://www.rockblog.nl/ni(...)um-noctourniquet-aan kanshebber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |