Oh en als er nog dingen in de OP aangepast moeten worden, even roepen!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, een jongetje! Wat leuk!!
Verder ben ik een zeef momenteel, heb geen belangrijke dingen gemist toch? Zo wel, sorry en!
Oh, en ik zag Kwisted weer hier, fijn! Succes met je echo binnenkort!
Ik heb non-stop 6 uur lang behang af staan halen, ben kapot nu. En flink wat pijn overal. Misschien was het toch teveel.. En het is nog niet klaar, daar baal ik van. Nog een klein stukje bij de grond, maar dat lukte echt niet meer.. Maar of het er nou beter op geworden is.. Niet bepaald, helaas. We hebben er nog flink werk aan ben ik bang..
Minder dan 2 wekenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:35 schreef Fee-nix het volgende:
Ik sta tweede!!!
Jemig, Marjolijntje, wat ben jij bezig geweest! Nu wel ff rustig aan hoor!! En balen dat er nog zoveel werk aan is. Maar als je net begonnen bent, lijkt het vaak erger dan het is hoor. Het wordt eerst een enorme bende en dan gaat het vast snel de goede kant op!
Haha, nee eigenlijk helemaal niet! Ik laat me verrassenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef KatyM het volgende:
Ahw sterkte Marjolijntje, is ook wel een nare klus dat behang afhalen. Had je wel zo'n stoomgeval?
Oh enne Phaidra, begin februari dus. Ik ben benieuwd! Heb je zelf een gevoel?
Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naamquote:Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zitten. Maar ik voel me nu volgens mij al zoals toen met 42 wk en ik ben denk ik ook al zwaarder.... Dus duimen dat deze gewoon wat eerder komt!)
Lief van je schoonouders Zoë! En nu wil ik ook taart.
Gerberaatje een jongensnaam!Goed zeg. Ik hoop dat jullie niet net zo erg zijn als wij... Honderd duizend keer van mening veranderen
.
Marjolijntje je twitter is afgeschermd, dus ik kan de foto niet zien. Maar ik geloof je hoor! Balen zeg!
Oh wat fijn dat jullie eruit zijn! Wij waren ook snel uit de meisjesnaam, de jongensnaam is problematisch. Ik heb allemaal leuke opties die manlief vervolgens afschiet. Dus nu moet hij met een lijstje komen, kijken of ik daar iets tussen vind zittenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naamdegene die we een paar jaar geleden al hadden. En net zeiden we tegen elkaar: nou ik zie ons straks weer bij die eindigen.. en toen zei meneer: ja dat denk ik ook. Dus ik zei: houden we het daar dan maar bij?
Marjolijntje, jeminee, wat een klus.![]()
Dus
Zal je zien dat het toch een meid is. Na alle moeite voor een naam![]()
Nee je hebt hem niet gemist. Heb hem niet gepost. Er moeten nog wat afwerklijsten op en nog tegeltjes tegen de muur. Als dat klaar is, dan zal ik eens een foto posten. Helpen jullie me wel herinneren?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:
Oh Asy, heb ik de keukenfoto gemist? Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |