abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106837725
2012

28 januari: IslaBonita (meisje)
29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106837745
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, een jongetje! Wat leuk!!

Verder ben ik een zeef momenteel, heb geen belangrijke dingen gemist toch? Zo wel, sorry en :*!
Oh, en ik zag Kwisted weer hier, fijn! Succes met je echo binnenkort!

Ik heb non-stop 6 uur lang behang af staan halen, ben kapot nu. En flink wat pijn overal. Misschien was het toch teveel.. En het is nog niet klaar, daar baal ik van. Nog een klein stukje bij de grond, maar dat lukte echt niet meer.. Maar of het er nou beter op geworden is.. Niet bepaald, helaas. We hebben er nog flink werk aan ben ik bang..
Oh en als er nog dingen in de OP aangepast moeten worden, even roepen!
pi_106837812
Ahw sterkte Marjolijntje, is ook wel een nare klus dat behang afhalen. Had je wel zo'n stoomgeval?

Oh enne Phaidra, begin februari dus O+. Ik ben benieuwd! Heb je zelf een gevoel?
  zondag 15 januari 2012 @ 17:35:11 #4
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106837841
:o Ik sta tweede!!!

Jemig, Marjolijntje, wat ben jij bezig geweest! Nu wel ff rustig aan hoor!! En balen dat er nog zoveel werk aan is. Maar als je net begonnen bent, lijkt het vaak erger dan het is hoor. Het wordt eerst een enorme bende en dan gaat het vast snel de goede kant op! :*
pi_106837990
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:35 schreef Fee-nix het volgende:
:o Ik sta tweede!!!

Jemig, Marjolijntje, wat ben jij bezig geweest! Nu wel ff rustig aan hoor!! En balen dat er nog zoveel werk aan is. Maar als je net begonnen bent, lijkt het vaak erger dan het is hoor. Het wordt eerst een enorme bende en dan gaat het vast snel de goede kant op! :*
Minder dan 2 weken :o.

Wow *O*
pi_106838020
Fee-nix, je gaat hard nu ja!

Ik had een emmertje water met behang afweek spul, werkt op zich ook wel, maar tis gewoon een rotklus. Heb het idee dat ik wel de baby voel nu, een soort van 'geborrel' oid in mn buik, op de plek waar ik ook het hartje hoor met de angelsound :D
Ik doe vandaag verder niks meer! :P Maar de muren zijn echt bagger. Op een hoop plaatsen is de stuclaag eraf en het beton valt uit elkaar als je ertegen blaast.

https://twitter.com/#!/ma(...)698770833409/photo/1 werkt dat? Een fotootje vanaf Twitter. Alle donkere plekken zijn beton. En verder is het net een maanlandschap met alle gaten zo.
pi_106838023
@fee-nix
M'n schoonouders begrepen t wel :) ze hadden gebak meegegeven aan m'n lief
zodat ik ook een gebakje had haha
Das wel lief

KatyM, Een jongetje! Leukleuk O+

Gerberaatje, Wat n lieve opmerking van je lief :D

Marjolijntje, kan me voorstellen dat je kapot bent :o
pi_106838080
Oei Marjolijntje... heb je een bad? Anders even lekker in een warm bad en je spieren laten ontspannen??

Goed, na al het namen gesteggel hebben we ineens tóch de jongensnaam.. benieuwd of we hier nu bij blijven :P
pi_106838137
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef KatyM het volgende:
Ahw sterkte Marjolijntje, is ook wel een nare klus dat behang afhalen. Had je wel zo'n stoomgeval?

Oh enne Phaidra, begin februari dus O+. Ik ben benieuwd! Heb je zelf een gevoel?
Haha, nee eigenlijk helemaal niet! Ik laat me verrassen :)

Marjolijntje, drukke dag gehad :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106838178
Geen bad hier, alleen een douche. Daar ga ik zo lekker onder staan als mn rug weer recht aan voelt ;) En vanavond mn lief even laten smeren met van dat spul wat warm wordt. Komt wel weer goed.
Morgen niet teveel meer doen op mn werk :P Dinsdag controle bij de verloskundige, vind ik wel weer fijn!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:51:26 #11
250838 Fee-nix
pi_106838358
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef KatyM het volgende:

[..]

Minder dan 2 weken :o.

Wow *O*
Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zitten ;). Maar ik voel me nu volgens mij al zoals toen met 42 wk en ik ben denk ik ook al zwaarder.... Dus duimen dat deze gewoon wat eerder komt!)

Lief van je schoonouders Zoë! En nu wil ik ook taart :9 .

Gerberaatje een jongensnaam! *O* Goed zeg. Ik hoop dat jullie niet net zo erg zijn als wij... Honderd duizend keer van mening veranderen :P.

Marjolijntje je twitter is afgeschermd, dus ik kan de foto niet zien. Maar ik geloof je hoor! Balen zeg!
pi_106838510
Nou ben ik koppig en dan maar via tinypic :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:56:56 #13
250838 Fee-nix
pi_106838553
Oei... dat ziet er niet heel best uit inderdaad... Hoewel ik ook weer niet zo'n geoefend oog heb hoor... misschien valt het reuze mee ;).
pi_106838565
:W

Meer actieve dames zie ik! Wij hebben ook het hele huis van boven naar beneden schoon en netjes gemaakt. En alle was weggewerkt. En net nog een uur gelopen. En nu doet werkelijk alles zeer! O+ vroeg net al of ik zo nog weer omhoog kan komen om z'n boerenkool op te eten.. :')

Katy een jongetje! Leuk! Ik ben ook zo benieuwd of wij echt een meiske krijgen zoals ze zeggen of dat het stiekem toch een jongen is. We waren het gisteren ineens eens over een jongensnaam :D

Gisteren de 16 weken aangetikt! Voel nog niks helaas. Ik wacht ongeduldig af ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106838568
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zitten ;). Maar ik voel me nu volgens mij al zoals toen met 42 wk en ik ben denk ik ook al zwaarder.... Dus duimen dat deze gewoon wat eerder komt!)

Lief van je schoonouders Zoë! En nu wil ik ook taart :9 .

Gerberaatje een jongensnaam! *O* Goed zeg. Ik hoop dat jullie niet net zo erg zijn als wij... Honderd duizend keer van mening veranderen :P.

Marjolijntje je twitter is afgeschermd, dus ik kan de foto niet zien. Maar ik geloof je hoor! Balen zeg!
Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naam :') degene die we een paar jaar geleden al hadden. En net zeiden we tegen elkaar: nou ik zie ons straks weer bij die eindigen.. en toen zei meneer: ja dat denk ik ook. Dus ik zei: houden we het daar dan maar bij?

Dus :')

Zal je zien dat het toch een meid is. Na alle moeite voor een naam :') :D
  zondag 15 januari 2012 @ 17:59:47 #16
250838 Fee-nix
pi_106838643
Clauwhee gisteren 16 weken! Nog even jompelen hoor *O* . En ook al een jongensnaam! ^O^

Wij eten trouwens ook boerenkool vanavond. Het ruikt hier al heeeeerlijk. Ik heb zo'n hongerrrrrr.

Gerberaatje zoiets hadden wij ook: de naam die we nu hebben is de eerste naam die we verzonnen toen we wisten dat ik zwanger was van de tweede. Haha!
pi_106838674
Mijn meneer is Peking eend rolletjes en dim summetjes en meer van zulks halen :9 en ik heb nog een heerlijke rijpe avocado liggen die vanavond nog wel opgaat.. ik geloof dat mijn eetlust terug aan het komen is :D
pi_106838697
Normaal vind ik het heerlijk, boerenkool, Fee. Maar ik heb me toch al de hele dag zin in patat! Helaas gaat dat feest niet door :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 15 januari 2012 @ 18:01:56 #19
250838 Fee-nix
pi_106838698
Eet smakelijk allemaal!! Ik ga manlief helpen met het eten klaarmaken nu.

In het buikentopic heb ik foto's geplaatst!
  zondag 15 januari 2012 @ 18:17:33 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106839060
Wij hebben het eten al op. We hadden nasi. Had ik al gezegd hoe blij ik ben met onze nieuwe keuken? O+

Huubke is na een paar rustige dagen weer heerlijk druk.

Katy, wat leuk! Een jommetje! O+

Marjolijntje, rustig aan hoor!

Hmm, ik wilde nog iets zeggen maar dat ben ik dus weer vergeten...
pi_106839081
Gister boerenkool gehad nu is manlief om patat :D
pi_106839123
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naam :') degene die we een paar jaar geleden al hadden. En net zeiden we tegen elkaar: nou ik zie ons straks weer bij die eindigen.. en toen zei meneer: ja dat denk ik ook. Dus ik zei: houden we het daar dan maar bij?

Marjolijntje, jeminee, wat een klus. :o

Dus :')

Zal je zien dat het toch een meid is. Na alle moeite voor een naam :') :D
Oh wat fijn dat jullie eruit zijn! Wij waren ook snel uit de meisjesnaam, de jongensnaam is problematisch. Ik heb allemaal leuke opties die manlief vervolgens afschiet. Dus nu moet hij met een lijstje komen, kijken of ik daar iets tussen vind zitten :).

Oh Asy, heb ik de keukenfoto gemist? Ben benieuwd :)
  zondag 15 januari 2012 @ 18:23:07 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106839216
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:

Oh Asy, heb ik de keukenfoto gemist? Ben benieuwd :)
Nee je hebt hem niet gemist. Heb hem niet gepost. Er moeten nog wat afwerklijsten op en nog tegeltjes tegen de muur. Als dat klaar is, dan zal ik eens een foto posten. Helpen jullie me wel herinneren?

Ow enne... heb jij geen pica's van jouw jommetje? O+
pi_106839450
Ik ga hem plaatsen zo O+.

Willen jullie misschien even meekijken naar deze babykamer:

http://kind-baby.marktpla(...)plete-babykamer.html

Heeft een van jullie een idee welke babykamer dit is? De verkoper zei iets van Mix en Match? Maar dat is geen merk opzich lijkt me.
  zondag 15 januari 2012 @ 18:33:32 #25
250838 Fee-nix
pi_106839532
Geen idee, Katy. Wel mooi!
En kom maar op met die echofoto O+ .

Asy, wat heerlijk dat je zo blij bent met de keuken! Ben ook benieuwd hoe het er uit ziet :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')