Met de lente bedoelde ik eigenlijk ook pas eind winter/begin lente, aangezien het geld nu vooral in de Alpen zal worden gespendeerd :pquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zeg doenDe denim is echt mooi
Nomnomnomnom.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Update 2 maanden:
Enjoy![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha nee moedersquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef bokkepoot het volgende:
12
Eindelijk de timer van je camera gevonden![]()
Van BlueOwl:quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:41 schreef Analoog het volgende:
Een vriend van me is wel geïnteresseerd M1stral!
Zou je misschien measurements kunnen geven?
En weet je misschien hoeveel hij zal stretchen?
Broek is gehemmed naar 36" inseam (met chainstitch)quote:Size 28 (29" waist, 9.5" rise, 10" thigh, 7.5" knee, 38" inseam, 6.8" leg opening)
Mooie broek, fit staat je heel goed! Waarom heeft jouw Corterbelt zoveel gaatjes trouwens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Update 2 maanden:
Enjoy![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk zelf bijgemaakt, misschien omdat ie dat toffer vindt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mooie broek, fit staat je heel goed! Waarom heeft jouw Corterbelt zoveel gaatjes trouwens?
Hoop het nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef don-diablo het volgende:
Begint er goed uit te zien Ali, alleen lijkt zo dat je snel een crotchrip zult krijgen als ik naar de foto's kijk als dit al bij 2 maanden is.
Hahaha bij gemaakt omdat ik een lompe fout had gemaakt met meten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mooie broek, fit staat je heel goed! Waarom heeft jouw Corterbelt zoveel gaatjes trouwens?
Enig idee wanneer die dingen geleverd worden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef M1stral het volgende:
Die Old Blues gaan wel rap zeg. Wou dat mijn Momo dat deed haha. Zware denim heeft toch ook zo zijn voordelen...
Wellicht dat ik zeer binnenkort zo'n 0702 scoor. Ik heb alweer contact gehad met Jay.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:31 schreef Ditty het volgende:
Mijn Nudie is eindelijk binnenzo even kijken of het lukt om een paar fitpics te maken
Hij staat je goed en leuk model! Ik heb ook nog ergens een Nudie liggen, maar die is te grootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch nicequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort, hulde!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal geen dikke kont. De broek staat je goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |