Dat sowieso. Ik focus me alleen op m'n 0201 maar een nieuwe broek erbij zou weer een leuke afwisseling zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Voor de fades kun je je beter concentreren op 1 broek..
Voor de beste ervaring meerdere
idd, iemand zou deze ook moeten stealenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef BigSmurf het volgende:
Leuke steals.![]()
http://supertalk.superfut(...)lat-head-1001-z3005/
Flathead is altijd nice.. voor de 300* denim.. Die fade echt machtig mooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:22 schreef BigSmurf het volgende:
Zit wel te twijfelen voor zo'n flathead. Geen slechte prijs, en misschien kan ik er nog wat vanaf lullen.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet sowieso rustig aan doen met de aankopen de komende tijd. Net een andere auto gekocht.
Altijd leuk! Wat voor eentje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik moet sowieso rustig aan doen met de aankopen de komende tijd. Net een andere auto gekocht.
Een upgrade van een Golf III naar een Golf V.quote:
Tsja, gelukkig is elke Golf wel betrouwbaar, in tegenstelling tot oude vrouwtjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een upgrade van een Golf III naar een Golf V.
Ga dit weekend denk ik toch maar even langs de TdN. Ga sowieso bij de burgermeester eten en die zit in dezelfde straat.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een upgrade van een Golf III naar een Golf V.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
http://slowatucla.weebly.com/oh-u-madd.html Zo wordt zo'n Flathead nog meer tempting.![]()
Fade prima zo te zien, maar toch heb ik weinig affiniteit met het merk. Het doet me gewoon weinig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig is elke Golf wel betrouwbaar, in tegenstelling tot oude vrouwtjes.![]()
http://slowatucla.weebly.com/oh-u-madd.html Zo wordt zo'n Flathead nog meer tempting.![]()
Iets te herkenbaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M'n rekening biedt op dit moment niet zoveel uitkomst zie ik net.
Atta wel denk ik. Of die heeft zelfs een maatje kleiner.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij is er hier niemand die in een maatje 28 gaat passen.
Skinny boys in the building.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Atta wel denk ik. Of die heeft zelfs een maatje kleiner.
Ik zou 'm kunnen passen, maar heb voorlopig nog wel m'n handen vol aan m'n Momo denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef M1stral het volgende:
Nog iemand interesse in een zelden (5 tot 10 keer) gedragen N&F Skinny Guy, Japan Heritage? Maatje 28, lopen één inch groter dan tag. Richtprijs, eurootje of 80 ex. shipping.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:32 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik zou 'm kunnen passen, maar heb voorlopig nog wel m'n handen vol aan m'n Momo denk ik.
Al zou ik van de lente wel een fit met ietwat taper willen hebben, en iets minder zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |