Zelfde als TdN zo'n beetje. Maar ik ga ze denk ik ook gewoon online bestellen. Scheelt wel en ga dan ff goed cuffen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:31 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer dat ze zo duur zijn idd.
Maar enigszins ook wel logisch omdat ze toch de enige in de buurt zijn die die dingen stocken.
Weet iemand hoe de prijs is van die nieuwe winkel in Antwerpen?
Zal even kijken als ik dat niet vergeet. Doet Jay ook aan deals wanneer je twee besteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:41 schreef M1stral het volgende:
Ik voel wel een bestelling aankomen eerdaags... Ze zijn al binnen bij BO namelijk
Helaas niet man.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[TK] herenkleding: Nudie, Boss, Scotch&Soda (nieuw) +systeemhelm.
Ik heb alles wat hier nog ligt in een topic geknalt. Iemand interesse?
Dragen gewoon zoveel mogelijk. Zondag is meestal brak-joggingbroek-dag, maar de rest van de dagen gewoon lekker 16 uur per dag je jeans aan. Gewoon wat je met een normale broek ook doet. Doe je actiever werk dan zal je jeans sneller faden dan wanneer je een kantoorbaan hebt of zoals ik student bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:14 schreef Ditty het volgende:
Nog even een vraag ( zal vast niet de laatste zijn van mij zijn), wat doen jullie allemaal met je jeans en wanneer heb je hem aan? ik neem aan dat het weinig gebeurt als je de hele dag zit?
Dan doe ik het tot nu toe goedquote:Op maandag 23 januari 2012 10:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dragen gewoon zoveel mogelijk. Zondag is meestal brak-joggingbroek-dag, maar de rest van de dagen gewoon lekker 16 uur per dag je jeans aan. Gewoon wat je met een normale broek ook doet. Doe je actiever werk dan zal je jeans sneller faden dan wanneer je een kantoorbaan hebt of zoals ik student bent.
Denk dat dat wel meevalt. De honeycombs en whiskers (knieholte en thighs) zie je vaak als eerste doorkomen, evenals mogelijk verborgen rivets (rivets zijn de "montage-knopen" die op de zakken zitten) en langs de naden. Vlakken van je mobiel komt vaak later pas, ik heb hem altijd in dezelfde zak zitten als ik 'm aan heb, en ik zie nog nergens een teken dat het erdoor komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:39 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dan doe ik het tot nu toe goed![]()
Ik ben ook student dus het zal dan bij mij ook wel wat langer duren voor ik wat ga zien. Het eerste zal denk ik dan de vorm van me mobiel zijn.
Bedankt voor de info! Ik ben meteen even me broek gaan onderzoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. De honeycombs en whiskers (knieholte en thighs) zie je vaak als eerste doorkomen, evenals mogelijk verborgen rivets (rivets zijn de "montage-knopen" die op de zakken zitten) en langs de naden. Vlakken van je mobiel komt vaak later pas, ik heb hem altijd in dezelfde zak zitten als ik 'm aan heb, en ik zie nog nergens een teken dat het erdoor komt.
Maar is ook weer afhankelijk van de broek, bepaalde denim fade sneller dan andere en een slim/skinny fit zal vaak ook sneller gaan dan een wijde cut.
Die vouwen in je knieholte zijn honeycombs, en die vouwen bij je pijpen onderaan zijn inderdaad stacks (ophopingen, logische letterlijke vertaling).quote:Op maandag 23 januari 2012 11:10 schreef Ditty het volgende:
[..]
Bedankt voor de info! Ik ben meteen even me broek gaan onderzoekenHet was me nog niet opgevallen maar merk nu wel dat er een soort vouwen zijn ontstaan in me knieholte en bij de pijpen aan de onderkant ook omdat hij iets te lang is, is dat wat ze bedoelen met stacks? Heb geen rivets kunnen vinden
Top, maakt het meteen duidelijk! De gewone rivets had ik al gevonden nu ook bij me kontzakken de verborgen. Ben benieuwd wat het gaat worden, als er over een maand wat te zien ga ik weer foto's maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die vouwen in je knieholte zijn honeycombs, en die vouwen bij je pijpen onderaan zijn inderdaad stacks (ophopingen, logische letterlijke vertaling).
Rivets:
[ afbeelding ]
Hidden rivet:
[ afbeelding ]
Honeycombs:
[ afbeelding ]
Stack fades:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |