quote:Op maandag 16 januari 2012 13:31 schreef Tauchmeister het volgende:
MSNVolgens mij voor het laatst gebruikt toen ik 14 was.
Mijn Hotmail heeft geloof ik ook iets van 2000 ongelezen berichten. Wat een troep krijg je daarmee binnen zeg. Eigenlijk nooit meer iets anders gebruikt dan GMail.
Dat waren de echte tijden ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Msn was best een prima hosselmachine anders. Maar ik gebruik het net als jij al 4 jaar niet meer maar ik was toen 16 dusja.
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik gebruik eigenlijk alleen facebook, msn staat wel aan maar sta zowat altijd offline weergeven.
Ja stoma, we weten dat je op geen een manier behalve FOK! en LIVE contact hebt met de buitenwereld.quote:
Hij doet aan de postduiven! oehoeee oehoeequote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja stoma, we weten dat je op geen een manier behalve FOK! en LIVE contact hebt met de buitenwereld.
Stoma is duifmeneer?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij doet aan de postduiven! oehoeee oehoee
Dat zou wel lachen zijnquote:
Elke dag blowen in het torentje, vervolgens niet helemaal lekker gaan en met een groene kop in de les zitten en verneukt worden door je linkse-hippie-stoner-leraar.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat waren de echte tijden ja.
Shit, vier jaar geleden, toen zat ik in de derde. Toen was het nog heel normaal om deoflessen kapot te gooien in de wasbakken in de kleedkamer voor de gymles en de boel in de fik te zetten. En rennen. Wat gaat de tijd toch snel
ohhh shiiiiitquote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja stoma, we weten dat je op geen een manier behalve FOK! en LIVE contact hebt met de buitenwereld.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens legendarische pot![]()
[ afbeelding ]
Alleen omdat bij jou het getal bij vrienden op 0 zou blijven staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens, áls dat al zo zou zijn, dan nog steeds Facebook
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen omdat bij jou het getal bij vrienden op 0 zou blijven staan.
Done.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
PS3 ylod tijdens MW3
Voor als je zin hebt om te trollen.
Ik ben wel van mening dat er meer gemeetregelt moet worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef Michhas het volgende:
Stoma heeft gewoon Facebook hoor, hij zit ook in dat meetregelgedoe.
hahaha shhhiiiiitttt, dit heb ik ook meegemaakt, precies hetzelfde, maar dan met 5man tegelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Elke dag blowen in het torentje, vervolgens niet helemaal lekker gaan en met een groene kop in de les zitten en verneukt worden door je linkse-hippie-stoner-leraar.
Uitloggen op Facebook.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik log er gemiddeld 0.2 keer per maand op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |