quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef lezzer het volgende:
Komt er nog een stukje entertainment?
Oh nou dan kan ze zich de moeite besparen dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Van haar? Verledentijd. Leuk om dr weer eens te zien, maar mij te wispelturig.
Da's zuur. Ben je er in betrokken?quote:Er worden vieze spelletjes gespeeld op mn werk. Heel vervelend.
Gimme!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar Bakfiets. maakt ook zulke mooie tosti's.
Heb je daar wat van gezegd cq uitleg over gevraagd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:58 schreef LizzyAdam het volgende:
Ze staan op naam, en hij veranderd mijn naam in de zijne. Hij zei dat de klant belde, dus ik de klant bellen en die vertelde dat hij gebeld is. Bah bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik denk dat de reeks best wel dood is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja gaan we hier nog iets beleven of wat?
Goh, ik denk ook dat de reeks best wel dood is, maar volgens mij ligt dat niet zo zeer aan "dat jij er niet bij was" als wel aan het feit dat iedereen volkomen langs elkaar heen lult.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat de reeks best wel dood is.
Ik kan er eerlijk gezegd ook 70% van de tijd geen ene flikker meer van volgen "omdat ik er niet bij was".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:58 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de indruk dat we dat allemaal niet (meer) doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nou hebben we geconstateerd dat we het allemaal (nouja, 4 is best veel) stom vinden.
En nu?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |