*schuif* komt wel goed, schatje maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was net een smoothie aan het maken en toen had de vorige gebruiker de onderkant er niet goed opgeschroefd en toen ik alles op wilde tillen lag m'n liter smoothie over de gehele machine.In alle luchtroosters en mechanismen enzo en alles plakt nu en
![]()
![]()
![]()
Zie hier het voordeel van apparaten die in de vaatwasser kunnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was net een smoothie aan het maken en toen had de vorige gebruiker de onderkant er niet goed opgeschroefd en toen ik alles op wilde tillen lag m'n liter smoothie over de gehele machine.In alle luchtroosters en mechanismen enzo en alles plakt nu en
![]()
![]()
![]()
Tja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Damnit. Gaan we nu helemaal nooit meer uphooken?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en nou heb ik weer een fauxhawkWie wil me aanraken?
quote:
D'r was ook niets over terug te lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pony?
Ik heb niet alles terug gelezen ha.
Milou en ik ben 21 jaar. Iets leuks vertellen.. nah, moeilijke opgavequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
D'r was ook niets over terug te lezen.Maar blijkbaar ben je niet mijn pony. Je breekt mijn kleine hartje.
![]()
Maar wie ben je dan? Doe eens iets leuks vertellen? He? Ja!
Volgens mij moeten we dan eerst weten wat je product is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Magenta het volgende:
Pagina op facebook gemaakt (met mijn product, niet persoonlijk), suggesties qua netwerken?
Snap ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef Magenta het volgende:
[..]
Daar zou ik mezelf niet mee willen vergelijken
Twitter misschien, maar verder niets. De rest van de sociale netwerken worden vrij weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Magenta het volgende:
Pagina op facebook gemaakt (met mijn product, niet persoonlijk), suggesties qua netwerken?
Okee thxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Twitter misschien, maar verder niets. De rest van de sociale netwerken worden vrij weinig gebruikt.
Wat je wel op Facebook kunt doen is zo'n advertentieplaats kopen aan de rechterkant van het scherm. Wordt bekeken door miljoenen mensen.
http://www.facebook.com/help/?page=175624025825871
Nou, meer een voorbeeld van heel slimme marketing hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Was gewoon een voorbeeld van succesvolle pruducten
QFT.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, meer een voorbeeld van heel slimme marketing hoor
Apple creëert bij elk product schaarste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |