Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Fusionfreak het volgende:
Dit vind ik leuk, ga ik morgen even checken en passen in de winkel, als ze 'm hebben teminste maar weet iemand hier hoelang hij valt in cm, staat nergens vermeld. De tailleband vind ik wel apart komt volgens mij wel goed uit op mijn figuur..![]()
Dan wel de zwarte uitvoering in maat M of L
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F40_0004_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-2.7]&set=key[width],value[1961]&set=key[height],value[2293]&set=key[x],value[1460]&set=key[y],value[542]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Top 9,95 Omschrijving
Een top van licht glanzend tricot met vlindermouwen. De top heeft een overslag voor en een elastische, kanten pas in de taille.
Details
100% viscose. Machinewas 40˚
Art. nr. 90-3975
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?
Beetje rare reactie, zo post 50% van de mensen hier..quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goh, dat is handig, ik wist niet dat ik voortaan hier kon bestellen! Post je ook een kopie van het bestelformulier?
Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Beetje rare reactie, zo post 50% van de mensen hier..
Beter te veel dan te weinig info lijkt me.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?
ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Incl. compleet artikelnummer, wasvoorschrift en al ja?
Iemand die me snaptquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
ik mis het rentepercentage nog van de afbetaling....
Wauw die is mooi inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
heeft iemand de tweede van links toevallig in amsterdam gespot?
[ afbeelding ]
Haha, en ik was al zo opgewekt dat wat ik had besteld er zo lekker snel zou zijn zodat ik het naar de winkel gaan niet hoefde in te plannen.quote:
Is dit niet al een wat oudere collectie? Een vriendin van me heeft dat jurkje helemaal links. En al minstens een half jaar, ik denk van afgelopen voorjaar of zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er de laatste tijd wel meer van dat soort pakketjes zijn blijven "hangen". Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Na een maand is 1 item eindelijk retour, 1 nog steeds kwijt en een rare vogel in het magazijn heeft een nieuw paar besteld (wat ik niet eens wilde!) die ik vandaag ook weer retour heb moeten doen.quote:
Toen ik de titel van het mailtje las hoopte ik eigenlijk op een wat ruimhartigere kortingquote:Nog langer korting
Helaas hebben we technische problemen gehad op hm.com, waardoor onze kortingscode niet goed werkte. Daarom gaan we nog een week extra door met onze aanbieding van 10% korting op je gehele aankoop*.
De korting is nu geldig t/m 29 januari. Om gebruik te maken van deze aanbieding, vul je kortingscode 9602 bij je bestelling.
Excuses voor het ongemak!
Raar.. ik bestel toch zeker al 5 jaar bij H&M online.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor, als je een nieuwe klant bent kun je voor 100 euro betalen. Als je je rekening op tijd voldoet wordt het meer.
Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Nyan het volgende:
Heb nu drie rokjes uit de sale besteld en een zooitje sieraden uit de sale. Heef iemand ervaring met de sieraden van de H&M qua verkleuren enzo? Het is natuurlijk allemaal goudgeverfd spul...
Ben met name benieuwd naar de lengte van de rokjes, het zijn van die pofdingen en een kokermodel waar ik me minder zorgen om maak... De lengte van H&M rokjes zijn meestal niet bedoeld voor meiden mét een achterwerk.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.
Dankjewel voor de reacties! Het is en blijft natuurlijk geverfd spul. Maar goed, je betaalt er dan ook geen kapitaal voor natuurlijk. Soms kunnen sieraden van de six inderdaad heel mooi verkleuren, en sommige verkleuren helemaal weer niet (geen idee hoe dat kan of wat ik dan nu wel goed deed). (quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Bij mij verkleurden de goudkleurige ringen na 1 keer dragen al, maar dat ligt deels meer aan mij. Dat heb ik ook heel snel bij zilveren sieraden.
Overigens vond ik juist wel prettig dat het goud verdween, nu is het een soort antiek brons.
Als je zeker weet dat het van deze collectie is, wil ik morgen best voor je langs bij de kalvertoren.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
een kleurloze nagellak wil de levensduur nog wel eens verlengenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Die sieraden verkleuren als een malle.. Leuk spul voor relatief weinig geld maar dat goud is binnen no time niet goud meer helaas.
Nee, je moet vragen of ze je saldo willen verhogen. Eerst verhogen ze 'm naar 350 en later naar 500. Als je gewoon keurig hebt betaald, verhogen ze 'm zonder moeite voor je.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Quirine het volgende:
[..]
Raar.. ik bestel toch zeker al 5 jaar bij H&M online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch even twee dingetjes besteld,.
[ afbeelding ]Die broek ziet er op de foto erg mooi uit! Hoop voor je dat hij in het echt ook zo mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dankje, hoop het ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die broek ziet er op de foto erg mooi uit! Hoop voor je dat hij in het echt ook zo mooi is
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch even twee dingetjes besteld,.
[ afbeelding ]Ik heb die broek ook! Tenminste, ik had hem, hij was te kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen krijg ik waarschijnlijk de andere. Vond het stofje mooi, maar omdat hij niet goed paste kan ik over het draagcomfort niet veel vertellen
Overigens een maat groter moeten bestellen dan ik normaal heb, dus ben benieuwd...
Hmm! Ik las van iemand anders dat het draagcomfort best oke was - hij was niet stug oid!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik heb die broek ook! Tenminste, ik had hem, hij was te kleinMorgen krijg ik waarschijnlijk de andere. Vond het stofje mooi, maar omdat hij niet goed paste kan ik over het draagcomfort niet veel vertellen
Overigens een maat groter moeten bestellen dan ik normaal heb, dus ben benieuwd...
Niet dat ik meer moet, ik bestel toch nooit meer dan 50 euro.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Nee, je moet vragen of ze je saldo willen verhogen. Eerst verhogen ze 'm naar 350 en later naar 500. Als je gewoon keurig hebt betaald, verhogen ze 'm zonder moeite voor je.
Gewoon even 'n mailtje doen dus!
Ik bestel zelf meestal ook rond de 50 euro als ik al wat bestel. Ik vind die broeken op de website alleen altijd zo eng om te bestellen, want als ik hun maattabel moet geloven bestaat mijn maat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:10 schreef Quirine het volgende:
[..]
Niet dat ik meer moet, ik bestel toch nooit meer dan 50 euro.
Maar het valt me zo op, juist omdat ik altijd op tijd betaal en echt al heel lang 'klant' ben en dan maar 100¤ 'waard' zou zijn.
Mijn bestelling is overigens vandaag verzonden.
Dat en geen parfum dragen op de plek waar het sieraad hangt zeggen ze inderdaad...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:33 schreef alors het volgende:
[..]
een kleurloze nagellak wil de levensduur nog wel eens verlengen
Hihi, daar zat ik nou ook naar te kijken, maar die staan mij helaas nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef Probability het volgende:
Ik zit nog steeds te azen op deze schoenen![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2096557%2009090%2056%202704%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Geen zorgen, het duurt altijd een eeuwigheid. Mijn pakket stond bijna anderhalve week op aangemeld, en ineens binnen twee dagen veranderde de status en een dag later stond het bij mij op de trap in de gang..quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef heaven7 het volgende:
Pakket de 21e verstuurd en is nu nog steeds alleen maar aangemeld
Die heb ik een aantal jaar geleden met de bloemen gekochtquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Probability het volgende:
En deze groene, die van mij zijn stuk
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A35%2078553%2099024%2076%203795%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
http://fashionista.com/20(...)tlanta-artists-work/quote:H&M Accused of Stealing a Local Atlanta Artists Work
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |