SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan Ross ook niet meer vinden....Not me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ross is nog steeds aan het ragenSerieus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
4quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Net begonnen aan seizoen 4 van Dexter..ben benieuwd wat 4,5 en 6 ons gaan brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nog veel meer commentaar, maar ik hou op met citeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Pssst Ross :Hij is vooral boos op de schrijvers, dus ik geloof dat hij dat puntje wel door heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ross heeft smaakquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Hij is nu bang dat het een soort Heroes wordt, dat ze het concept gaan uitmelken. Hij vond seizoen 4 het beste (Trinitykiller), ik seizoen 5 (Julia Stiles).
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ross heeft smaak. 5 met Sunny in de hoofdrol(CC Steer
) vond ik maar mwah.
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Wat TAV zegtquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Dat dusquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steer
Nee dat denken we allemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij Masuka wel aan Steer denken. Is dat fout?
Nee, dat lijkt wel 99%quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig maarquote:
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |