Goed bezig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef ovoxo het volgende:
Ik wens m'n ex al het geluk toe en weet ik wat niet, maar ik hoop dat hij ooit inziet dat hij een grote fout heeft gemaakt en dat hij dan lekker eraan gaat en eraan lijdt. Dat is het minste wat hij verdient.
Dus bij deze:
Lars, als je dit leest liefje, je bent een klootzak en een lul en ik heb er fucking spijt van dat ik deze 3 jaar aan je heb verspilt.
Zo, en dan kan ik 'm nu los laten en verder gaan met m'n leven.
Mmh...welcome to my world bro....ze is aan het spiegelen....wat zijzelf doet ziet ze nu in jouquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Echtze verdraaid alles. en nu ben ik opeens slecht volgens haar.
Ja en het slaat zo nergens op. ze ligt binnen 1 week op een ander. Terwijl toen we afscheidnamen ze niks anders kon dan huilen. Nu vind ik dit raar. En gun haar het beste. maar niet al na 1 week. En dan ben ik opeens slecht omdat ik het gaar niet gun.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh...welcome to my world bro....ze is aan het spiegelen....wat zijzelf doet ziet ze nu in jou
Ze denkt dat je haar idd geen geluk gunt en alles maar ze is zelf onwijs onzeker en wil je jaloers maken. Niet op letten en vooral alles van d'r verwijderen, ze is het niet waard als ze binnen 1 week met iemand anders gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja en het slaat zo nergens op. ze ligt binnen 1 week op een ander. Terwijl toen we afscheidnamen ze niks anders kon dan huilen. Nu vind ik dit raar. En gun haar het beste. maar niet al na 1 week. En dan ben ik opeens slecht omdat ik het gaar niet gun.
Vind het zwaar k voor je. Dit na 3,5 jaar relatie is relatiemoord met voorbedachte rade. Echt zo zwaar k voor je. Sterkte kerel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja en het slaat zo nergens op. ze ligt binnen 1 week op een ander. Terwijl toen we afscheidnamen ze niks anders kon dan huilen. Nu vind ik dit raar. En gun haar het beste. maar niet al na 1 week. En dan ben ik opeens slecht omdat ik het gaar niet gun.
Ik voel me verraden en gebroken. Alles wat ik deed, deed ik altijd met in mijn achterhoofd dat ik van één ding zeker was, een liefde die nooit over zou gaan. We grapte ook altijd dat de enige manier waarop wij uit elkaar zouden kunnen gaan was door dood of door vreemdgaan..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Praat er over, hier of met iemand die je vertrouwd.
Dat is erg rot voor je. En ik herken me in je gevoelens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Ik voel me verraden en gebroken. Alles wat ik deed, deed ik altijd met in mijn achterhoofd dat ik van één ding zeker was, een liefde die nooit over zou gaan. We grapte ook altijd dat de enige manier waarop wij uit elkaar zouden kunnen gaan was door dood of door vreemdgaan..
Nu hij weggevallen is, lijkt gewoon niets meer zin te hebben. Ik zou zeg maar niet zelf voor een trein springen, maar ook niet aan de kant gaan als ik aangereden werd door een trein.. Als je snapt wat ik bedoel.
Iedereen zegt dat het went en dat je afleiding moet zoeken, maar alles wat ik vroeger deed, heeft nu geen waarde meer voor me. Ik weet gewoon niet hoe ik uit deze put moet klimmen en ik was altijd heel energiek en ik hield van het leven, maar hij heeft mijn vertrouwen zo beschadigd dat ik nu gewoon de energie er niet voor heb om uit deze kutsituatie te komen. Ik herken mezelf niet meer en weet eigenlijk ook niet zo goed meer wie of wat ik ben..
Als je op dat punt staat is het misschien eens heel goed begeleiding te gaan zoeken waar je met iemand over dit kan praten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Ik voel me verraden en gebroken. Alles wat ik deed, deed ik altijd met in mijn achterhoofd dat ik van één ding zeker was, een liefde die nooit over zou gaan. We grapte ook altijd dat de enige manier waarop wij uit elkaar zouden kunnen gaan was door dood of door vreemdgaan..
Nu hij weggevallen is, lijkt gewoon niets meer zin te hebben. Ik zou zeg maar niet zelf voor een trein springen, maar ook niet aan de kant gaan als ik aangereden werd door een trein.. Als je snapt wat ik bedoel.
Iedereen zegt dat het went en dat je afleiding moet zoeken, maar alles wat ik vroeger deed, heeft nu geen waarde meer voor me. Ik weet gewoon niet hoe ik uit deze put moet klimmen en ik was altijd heel energiek en ik hield van het leven, maar hij heeft mijn vertrouwen zo beschadigd dat ik nu gewoon de energie er niet voor heb om uit deze kutsituatie te komen. Ik herken mezelf niet meer en weet eigenlijk ook niet zo goed meer wie of wat ik ben..
Misschien is dit gewoon haar manier om er over heen proberen te komen? Ik denk dat die relatie niet lang blijft hoor..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap echt niet hoe ze dit heeft kunnen doen. Vraagt ze net wel heel leuk: Als er wat is vertel je het me dan wel. (als ik naar het ziekenhuis moet of wat dan ook)
Tip wees dan wel volkomen eerlijk en geef aan met welke gedachtens je loopt , want meestal als je bij dat punt zit is er al meer aan de hand dan liefdesverdriet, ik denk namelijk dat door liefdesverdriet een aantal emoties versterkt worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef xinge9 het volgende:
Bedankt.. En ik heb inderdaad eigenlijk meteen al mezelf laten doorverwijzen, omdat ik gewoon voel dat ik hier niet zelfstandig uit ga komen. Maar ik heb het gevoel dat die psycholoog me niet echt serieus neemt, aangezien hij dingen zei als 'Je bent nog jong, misschien is het wel beter zo' en 'Ga gewoon uit, dan kom je vanzelf iemand tegen'. Met dat soort antwoorden kan ik niets, want daar gaat het helemaal niet om.. Ik geef hem nog een kans aanstaande woensdag maar als ik dan nog steeds dat gevoel heb ga ik denk ik maar een andere psycholoog proberen ofzo.
Misschien is hij haar rebound.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:26 schreef over_hedge het volgende:
toch raar hoe mijn gevoel van houden van in 1uur naar haat gegaan is.
Ja dat klopt, ik zat al niet geweldig lekker in m'n vel daarvoor om andere redenen. Maar ik hield het vol omdat ik altijd op steun van m'n vriendje kon rekenen. Nu sta ik er helemaal alleen voor en vliegen al die gedachtes en gevoelens ongecontroleerd rond.. Bedankt voor je advies, het heeft inderdaad geen zin om te liegen/dingen te verzwijgen tegen een psycholoog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tip wees dan wel volkomen eerlijk en geef aan met welke gedachtens je loopt , want meestal als je bij dat punt zit is er al meer aan de hand dan liefdesverdriet, ik denk namelijk dat door liefdesverdriet een aantal emoties versterkt worden.
Dat was bij die vriend ook zo er was al veel meer aan de hand maar door de liefdesverdriet verergerde het .
Ik denk dat je voor jezelf goed uit moet zoeken waar je nog meer mee zit en daar mee verder zodat je er uiteindelijk weer beter uit komt
Dat is inderdaad beter , ik ben juist op die manier een vriend van me verloren en ik zou niet graag willen dat mensen in jouw omgeving diezelfde situatie zouden komen. Het is namelijk nogal moeilijk om daar mee om te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:36 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik zat al niet geweldig lekker in m'n vel daarvoor om andere redenen. Maar ik hield het vol omdat ik altijd op steun van m'n vriendje kon rekenen. Nu sta ik er helemaal alleen voor en vliegen al die gedachtes en gevoelens ongecontroleerd rond.. Bedankt voor je advies, het heeft inderdaad geen zin om te liegen/dingen te verzwijgen tegen een psycholoog.
Je had toch geen contact meer zei je net in het vorige topic?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap echt niet hoe ze dit heeft kunnen doen. Vraagt ze net wel heel leuk: Als er wat is vertel je het me dan wel. (als ik naar het ziekenhuis moet of wat dan ook)
Dat houden van komt ook weer terug hoor, ze noemen het niet voor niets een achtbaan waar je nu in zitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:26 schreef over_hedge het volgende:
toch raar hoe mijn gevoel van houden van in 1uur naar haat gegaan is.
Ik snap heel goed hoe je je voelt en zo voelde ik me ook in het begin. Naarmate je begint in te zien wat jouw fouten zijn en wat zijn fouten zijn, kan je proberen om aan je fouten te werken. Je moet nu eerst focussen op jezelf i.p.v. op je ex. Je weet niet meer wie je bent en wat je moet doen, maar met tijd kan je jezeld hervinden. sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
oxox (doe het maar zo de naam is iets te lang) gooi hem op een blokkeerlijst serieus. Iemand die je doodsverwensingen stuurt per app of sms verdient het om op de blokkeer te komen.
Serieus meisje kom eens voor jezelf op en laat eens merken dat je er niet van gediend bent, zo iemand is serieus je tranen niet waard.
Klopt. Alleen waren nog aan het praten. voordat ik haar blokkeer. Heb wel al haar fb geblokt. En wat wachtwoorden veranderen van sites waar ik fotos upload (en zij ook kwam) en van msn afgegooid.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:44 schreef skinflint het volgende:
[..]
Je had toch geen contact meer zei je net in het vorige topic?
Zal best. Gare is dat het echt heel erg goed met me ging. De eerste week had ik het moeilijk. Maar de tweede week ging het echt goed. Kon weer vrolijk zijn enzo. Maar dat is nu helemaal weg in 1x.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat houden van komt ook weer terug hoor, ze noemen het niet voor niets een achtbaan waar je nu in zit
quote:
Ja, ik kan m'n verhaal wel hier doen en zeggen hoeveel ik hem wel niet mag maar ergens is hij nog steeds de jongen die me altijd lief behandelde en me zijn prinsesje noemde. Ik weet dat het nooit meer hetzelfde gaat worden, maar heeel diep van binnen verlang ik nog wel naar hem maar dat is nu wel in m'n achterhoofd en niet m'n prioriteit.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:19 schreef Tjik het volgende:
@ovoxo:
Ik snap hoe je je voelde. Hij doet van alles fout en iedereen zegt dat het beter is hem te vergeten, maar dat wil je ergens niet. Want niemand weet hoe hij kan zijn. En je wilt niet horen dat hij op moet rotten en dat je hem moet vergeten. Ik heb het ook gehad.. Uiteindelijk is het met mij ook goed gekomen, dus fijn dat je nu 'het licht' ziet, want die jongen heeft idd een draadje loszitten
Ik ben nog zo laat hier omdat ik het nu gewoon al kwijt wil... En ik weet dat ik niet echt ontopic ben hier omdat ik (nog) niet echt mijn ex aan het loslaten ben maar hoop dat het weer goedkomt, maar ik kan echt nergens anders heen met me verhalen en help de anderen hier ook graag...
Heb het weleens geprobeerd op meidenfora alleen daar is iedereen 14-18 en hier krijg ik tenminste volwassen reacties... Dus ik hoop dat jullie dat niet erg vinden...
Ik was dus uit en hij was er ook. Hij kwam met 3 vrienden. 2 ervan zijn meidengek en 1 heeft een vriendin. Hij liep langs me en gaf me een kus op de mond als begroeting en een knipoog. Eerst jas weghangen. Later liepen ze langs om ergens te gaan staan en kwam hij zelf alleen naar mij teruglopen. Was wel ongemakkelijk, maar lief van hem. Later bij zijn groep gaan staan en dan praat ik nooit veel met hem, want ik weet dan nooit hoe of wat.
Na wat gedold te hebben met die vrienden was er ondertussen ook een groep meiden bij komen staan die zij kennen. Die meiden wilden ergens anders heen en de 2 meidengekken waren al met een deel van die groep weg.. Toen zei een meid tegen me ex van: kom ook, ga mee.
Me ex zei toen: wij gaan denk ik met hun mee, de anderen zijn al weg.. Ik zei toen (heel fout): met die wijven mee? Toen keek me ex heel verward van: ja maar we zijn met de groep en een aantal zijn al weg. Toen bleef hij met die andere vriend nog 5-10 minuten staan.
Er was ook een of andere zatte gek tegen me bezig geweest en toen me ex wegging gaf hij me weer een kus op me mond en zei nog 2 keer nadrukkelijk dat ik moest bellen als ik werd lastiggevallen...
Hij keek ook een keer op zijn whatsapp op zijn telefoon en toen zag ik er een gesprek tussen staan met een "naam meisje" die ik niet ken.. Dan breek ik al.
Op zo'n moment kan ik er echt niet meer tegen en vraag ik me af waarom ik het nog probeer bij hem. Dan kan ik huilen en schreeuwen en weet ik veel.
Het andere moment relativeer ik en denk ik: hij is vrijgezel en hij is geen player.. Dus hij kan doen wat hij wil met wie hij dat wil. En ik moet niet klagen want hij kust me voor al zijn vrienden en 1 van die meiden die er nog stond. Maar verder ook niks...
Sorry voor me lange verhaal nu nog. Nu kan ik opgeluchter slapen.. Goodnight.
Draai het eens om. Heb je na de breuk nog wel eens wat van hun gehoord?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef EiPet het volgende:
Best klote,
Sinds kort heeft haar oom facebook, iemand waar mn ex en haar ouders vaak over de vloer kwamen, en ik zodoende ook regelmatig ben geweest...
Nu heeft hij de 2 vorige ex' en van haar uitgenodigd als vriend, en ook de 2 ex- vriendjes van haar zus, maar niet mij![]()
Noem me kinderachtig, en dat je je niets van dat soort facebook dingen aan moet trekken, maar dat doe ik dus wel... Ik wist wel dat we niet heel veel met elkaar hadden, mijn ''schoonfamilie'' en ik, maar dat ik kennelijk helemaal buiten de boot val bij dit soort dingen doet zelfs na een tijd toch wel een beetje zeer..
Heb echter af en toe wel een beetje het idee, doe ik het nu zo verkeerd, of zijn die andere ex' en nu zo ''burgerlijk''?
Toen ik nog met haar had, stuurden beide jongens nog een verjaardags kaart/felicitatie naar haar ouders en zus bijvoorbeeld. Ik heb, nadat het uit is, nooit meer wat van me laten horen, ook niet bedankt voor de vele keren dat ik daar gegeten/geslapen heb. Is dat asociaal?
Waarom zou je d'r willen unblocken? Zodat je haar lekker in de gaten kunt houden wat ze allemaal met mr rebound uitspookt, zodat je je alleen maar kwader maakt ipv verder te gaan met je leven zonder haar?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef over_hedge het volgende:
Als je iemand blokkeert op facebook. Ben je dan ook meteen geen vrienden meer als je de genen die unblockt?
Lijkt me van niet..quote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef over_hedge het volgende:
Als je iemand blokkeert op facebook. Ben je dan ook meteen geen vrienden meer als je de genen die unblockt?
Ik weet nooit meer dat/wat ik droom.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef ovoxo het volgende:
In 1 nacht 5 keer gedroomd over hem..meh.
Over een jaar ofzo misschien wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef skinflint het volgende:
[..]
Waarom zou je d'r willen unblocken? Zodat je haar lekker in de gaten kunt houden wat ze allemaal met mr rebound uitspookt, zodat je je alleen maar kwader maakt ipv verder te gaan met je leven zonder haar?
Hoezo, what's wrong?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet nooit meer dat/wat ik droom.![]()
Ik hoop alleen dat ik nu wel droom, dat vandaag geen werkelijkheid is.
Als je over een jaar nog bezig bent met haar dan wordt het tijd om een psych te zoeken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over een jaar ofzo misschien wel ja.
Waarom associeer jij nog aan je ex denken een jaar later met een psycholoog?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef skinflint het volgende:
[..]
Als je over een jaar nog bezig bent met haar dan wordt het tijd om een psych te zoeken.
Alles bij elkaar kun je tussen een paar weken of zelfs richting een jaar nodig hebben. Ook dat laatste valt dan nog onder "normaal".quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef skinflint het volgende:
[..]
Als je over een jaar nog bezig bent met haar dan wordt het tijd om een psych te zoeken.
Niet. Alleen als je over een jaar nog precies zo bezig bent als nu het geval is.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waarom associeer jij nog aan je ex denken een jaar later met een psycholoog?
Ik heb het over gewoon over een jaar willen weten hoe het met haar gaat. Over een jaar ben ik wel over haar heen en kan ik normaal contact hebben. Denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:52 schreef skinflint het volgende:
[..]
Niet. Alleen als je over een jaar nog precies zo bezig bent als nu het geval is.
Ik heb hen wel een kaartje gestuurd met bedankt voor alles uit de afgelopen 3,5 jaar...quote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef EiPet het volgende:
Best klote,
Sinds kort heeft haar oom facebook, iemand waar mn ex en haar ouders vaak over de vloer kwamen, en ik zodoende ook regelmatig ben geweest...
Nu heeft hij de 2 vorige ex' en van haar uitgenodigd als vriend, en ook de 2 ex- vriendjes van haar zus, maar niet mij![]()
Noem me kinderachtig, en dat je je niets van dat soort facebook dingen aan moet trekken, maar dat doe ik dus wel... Ik wist wel dat we niet heel veel met elkaar hadden, mijn ''schoonfamilie'' en ik, maar dat ik kennelijk helemaal buiten de boot val bij dit soort dingen doet zelfs na een tijd toch wel een beetje zeer..
Heb echter af en toe wel een beetje het idee, doe ik het nu zo verkeerd, of zijn die andere ex' en nu zo ''burgerlijk''?
Toen ik nog met haar had, stuurden beide jongens nog een verjaardags kaart/felicitatie naar haar ouders en zus bijvoorbeeld. Ik heb, nadat het uit is, nooit meer wat van me laten horen, ook niet bedankt voor de vele keren dat ik daar gegeten/geslapen heb. Is dat asociaal?
Dat is niet asociaal, maar toch wel logisch dat ze dan geen contact met jou zoeken? Jij hebt toch niks van je laten horen dus waarom zouden zij opeens contact met jou opzoeken. Je geeft zelf alle antwoorden, die andere jongens laten wel steeds van zich horen. Of je dat moet willen is een andere vraag, maar je vat het nu te persoonlijk op terwijl het heel normaal isquote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef EiPet het volgende:
Best klote,
Kunnen ze nooit hebben.. Maar wtf heb ik er aan om net te doen of ik het heel leuk heb. Zodat zij zich kut voelt? Zo zo ga ik me niet verlagen. ga geen dingen doen om haar kut te laten voelen. Als ik dat wel zou willen zou het ook niet zo moeilijk zijn aangezien ik genoeg dingen weet die haar broer nooit mag weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:19 schreef Tjik het volgende:
@over_hedge:
Geloof mij ook maar dat zij een rebound is. En hoe k ook -> Ga plezier maken en zorg dat ze dat ziet... Dat kunnen ze nooit hebben!
Jij moet jezelf dwingen om dingen te gaan doen waar je je beter door kan voelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kunnen ze nooit hebben.. Maar wtf heb ik er aan om net te doen of ik het heel leuk heb. Zodat zij zich kut voelt? Zo zo ga ik me niet verlagen. ga geen dingen doen om haar kut te laten voelen. Als ik dat wel zou willen zou het ook niet zo moeilijk zijn aangezien ik genoeg dingen weet die haar broer nooit mag weten.
Een hond die plotseling overlijdt heb ik ook meer verdriet van dan van het einde van een relatie.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef xinge9 het volgende:
'Ik voel nog meer emotie bij een dode puppy dan het feit dat er een breakup was'
Zijn letterlijke woorden
fml
Nou heb ik ook veel emotie bij een dode puppy..quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef xinge9 het volgende:
'Ik voel nog meer emotie bij een dode puppy dan het feit dat er een breakup was'
Zijn letterlijke woorden
fml
Wat een l*l zeg.. hoe komt hij daarbij?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef xinge9 het volgende:
Zijn letterlijke woorden
fml
Daar is niets fml aanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef xinge9 het volgende:
Zijn letterlijke woorden
fml
Sorry maarquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef xinge9 het volgende:
Zijn letterlijke woorden
fml
Is je straf voor haar verwijderen van je FB.quote:
Ja opzich is dat natuurlijk wel zo, maar in mijn ogen is uitnodigen als vriend op facebook toch wat anders, als contact met iemand opnemen..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Dat is niet asociaal, maar toch wel logisch dat ze dan geen contact met jou zoeken? Jij hebt toch niks van je laten horen dus waarom zouden zij opeens contact met jou opzoeken. Je geeft zelf alle antwoorden, die andere jongens laten wel steeds van zich horen. Of je dat moet willen is een andere vraag, maar je vat het nu te persoonlijk op terwijl het heel normaal is
Je doet het anders primaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik weet zo niet hoe ik hier mee moet omgaan
Voor zaterdag nog wel ja. Nu. nee niet echt.quote:
Ga even naast jezelf zitten en hoor even aan wat jij de laatste tijd voor je kiezen hebt gekregenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor zaterdag nog wel ja. Nu. nee niet echt.
Dat laatste kun je voorlopig vergeten. Ze verschuilt zich voorlopig in haar eigen wereldje met eigen waarhedenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor zaterdag nog wel ja. Nu. nee niet echt.
Ik hoop echt gewoon dat ik nog een smsje of mail of wat dan ook krijg waar in ze zegt dat se sommige dingen niet meende die ze gister zei.
Dit is inderdaad waar, daarom hoef je voorlopig ook nog niet te rekenen op een (inhoudelijk) sms' je..quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat laatste kun je voorlopig vergeten. Ze verschuilt zich voorlopig in haar eigen wereldje met eigen waarheden
Ja naja iedereen zegt dat ik het heel goed opneem. maar vandaag was ik wel echt gebroken. Ik had niet verwacht dat zij me nog zoveel pijn kon doen. Die woorden kwamen zo hard aan. Van dat ik een slecht mens ben etc. En er dan nog boven op dat ze precies met hem nu zo ongeveer een relatie heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ga even naast jezelf zitten en hoor even aan wat jij de laatste tijd voor je kiezen hebt gekregen
(en dan ga je nog je ex serieus nemen als zij bullshit praat)
Knap hoor. Je verlies nemen, erachter moeten komen dat het net allemaal anders is dan gedacht, dan nog bizar commentaar krijgen en zelf wel redelijk blijven
En nee ik weet het. Die komt er over paar maanden pas achter.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat laatste kun je voorlopig vergeten. Ze verschuilt zich voorlopig in haar eigen wereldje met eigen waarheden
Waarom nog bewaren? Ik heb ze allemaal weggegooid, tis niet dat ik ze ooit nog boven mn bed ga hangen ofzo...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben nu al mijn fotos die met haar te maken hebben naar mijn email aan het sturen. Zodat ik ze van mijn telefoon kan weggooien
Omdat hoe kut ik haar op dit moment ook vind. Ik kan er niet omheen dat we het 3jaar leuk gehad hebben. En ooit komt er een moment dat ik naar die fotos kan kijken en aan de leuke dingen terug kijk. Vind het zonde om ze weg te gooien. Krijg ik spijt van anders.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom nog bewaren? Ik heb ze allemaal weggegooid, tis niet dat ik ze ooit nog boven mn bed ga hangen ofzo...
Heb je hem al gevraagd of hij wel een relatie ziet zitten of niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef Tjik het volgende:
Ik maak het me ex wel makkelijk.
Elke week hebben we een topavondje samen en hij blijft single. In principe hoeft hij niet te kiezen.
Aan de andere kant hoop ik dat hij hierdoor de relatie weer ziet zitten. Er is immers wel wat vooruitgang...
Nogmaals, omdat jullie van beide kanten geen contact hebben en het niet aan hem is om zich dan met jou te bemoeien. Zelfs een beetje respectloos tegenover jouw ex als hij dat WEL zou doen. Niks raars aan en helemaal niet zo een "steek" naar jou zoals jij denkt, ik zou zeggen nodig hem zelf uit danquote:Op zondag 15 januari 2012 21:34 schreef EiPet het volgende:
[..]
Ja opzich is dat natuurlijk wel zo, maar in mijn ogen is uitnodigen als vriend op facebook toch wat anders, als contact met iemand opnemen..
En ik weet precies hoe zoiets werkt op die site, je ziet mensen, waar je de meeste gemeenschappelijke vrienden mee hebt, regelmatig voorbij komen.
Die oom heeft overduidelijk gedacht, toen hij wat mensen aan het uitnodigen was, dat hij die andere gasten ook gewoon uitnodigde. Omdat ze vaak bij hem over de vloer geweest zijn. Stelselmatig heeft hij ze een voor een uitgenodigd, alle 4 die ex' en, behalve ik dus.. Vind het een beetje vreemd, en al is het pietluttig, ik ga dan toch denken van hmm, waarom ben ik nu weer de enige die hij niet uitnodigt?
Of hoop jij dat?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef Tjik het volgende:
Ik maak het me ex wel makkelijk.
Elke week hebben we een topavondje samen en hij blijft single. In principe hoeft hij niet te kiezen.
Aan de andere kant hoop ik dat hij hierdoor de relatie weer ziet zitten. Er is immers wel wat vooruitgang...
Meisje, laat het los... Ga niet verder zitten graven of met hem proberen te praten. Het is duidelijk een lafbek en in dat geval moet jij de eer vooral aan jezelf houden. Jullie weten allebei dat het niet waar is wat hij loopt te verkondigen. Hoofd omhoog en karma is a bitch. Echtquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef xinge9 het volgende:
Wat ik dacht dat een pijnlijke, noodzakelijke maar vriendschappelijke break-up zou worden is een beetje uitgelopen tot een vervelend en backstabbing iets.. Vooral omdat hij me dus niet echt uitleg of redenen kon geven ben ik een beetje gaan rondbellen met mensen, en blijkbaar heeft hij een paar dagen voor hij het uitmaakte aan iedereen die het wilde horen lopen verkondigen dat ik lui ben, nooit wat aan school doe terwijl hij alle centen binnenharkt.
En dus dingen gezegd als 'Het is niet raar dat haar spulletjes weg zijn, het voelt nu eindelijk als mijn thuis en wat heb ik een spijt dat ik dit niet een paar jaar eerder heb ingezien. Nu kan ik eindelijk partyen, dat vond ik altijd bijzonder maar nu besef ik dat dat normaal is op deze leeftijd!' Een dag nadat het uit was....
Maar mij kon hij geen duidelijke redenen geven voor de breakup.![]()
Oh en dat van school (ik doe twee studies) en hij al dat geld binnenharken is dus niet waar. Toen we twee jaar hadden gaf hij toe een schuld van meer dan 1000 euro te hebben en binnen een halfjaar hebben we die SAMEN weggewerkt, heb ik m vooral mee geholpen want hij heeft nooit van z'n ouders meegekregen hoe hij zuinig moet zijn op centjes.
Je doet jezelf alleen maar meer pijn als je blijft zoeken naar eventuele redenen waarom het uit is. Jij weet véél beter wat er is gebeurd en hoe het zat, laat hem je niet zwart maken en sta sterk in je schoenen. Ooit beseft hij wel dat hij een fout heeft gemaakt en komt hij met hangende pootjes terug en smeekt om vergiffenis. Zoals La_Vita al zegt: karma's a bitchquote:
Voorlopig niet zegt hij, daarom juist.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef standbyme het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd of hij wel een relatie ziet zitten of niet?
Je moet niet zo bang zijn om je hoofd te stoten of je hart te breken. Verstand op nul en gaaaaaaanquote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik merk steeds meer aan mezelf, dat ik geen nieuwe relatie meer ''durf'' te beginnen ofzo...
Denk namelijk, dat ik nooit meer zo positief in een relatie zou kunnen staan als in mijn eerste relatie ( die met een grote domper is afgelopen ).
Denk dat het enige wat je kwijt mag zijn je naïeviteit is. Relaties komen en gaan, maar Mister Bojangles zal altijd blijven bestaan. Zo moet je erin gaan zittenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik merk steeds meer aan mezelf, dat ik geen nieuwe relatie meer ''durf'' te beginnen ofzo...
Denk namelijk, dat ik nooit meer zo positief in een relatie zou kunnen staan als in mijn eerste relatie ( die met een grote domper is afgelopen ) .
Ik blijf dat zo enorm raar vinden, dat van alles naar niets. Ook als ik mn eigen ex zie lopen, de afstand die ik dan tussen ons voel. We gaan vriendelijk met elkaar om, maar begroeten elkaar ongeveer hetzelfde als dat je de buurman begroet. We hebben ook niets meer met elkaar, dus ergens wel logisch. Weten helemaal niets van elkanders huidige leven..
Voelt nog altijd (na 1.5 jaar) ZO onnatuurlijk voor mij, hoevaak hebben we wel niet liggen sexen, hoeveel nachten hebben we wel niet naast elkaar gelegen, hoeveel van ons zuurverdiende geld aan elkaar uitgegeven, samen op vakantie geweest, samen gelachen en gehuild, en nu alleen, '' Hoi, alles goed? Ja met jou ook? Oke mooi! Ik spreek je wel weer een keer doeg!
Ik vraag me wel eens af, hangen we nu gewoon een toneelstuk tegen elkaar op, en zijn we echt niet geinteresseerd in elkander of wat is dit?
Dus ben ik er nog niet overheen..quote:Op maandag 16 januari 2012 05:39 schreef skinflint het volgende:
Je bent er pas overheen wanneer je je ex tegenkomt en het je geen moer doet.
Ik hanteer ook een andere definitie..quote:Op maandag 16 januari 2012 09:42 schreef grrrbeer het volgende:
Nou, als de definitie van er overheen zijn is "dat het je niets meer doet als je haar ziet" dan gaan er nog jaren overheen
Maar gelukkig hanteer ik een andere definitie.
Is toch geen random post..quote:Op maandag 16 januari 2012 10:42 schreef Ramkraker het volgende:
Mijn ex is ook twee keer vreemd gegaan met dezelfde kerel en toch bleef ik haar kanzen geven die ze niet verdiende en nu heb ik alles gedaan en ben ik niet klaar voor een relatieen toch wil ik haar terug en mis ik haar en denk ik 24/7 aan haar en het is ondertussen al bijna 3 maand uit
iets in mijn hart zegt nog steeds dat ze de ware is maar ik weet ook dat dit niet zo is en toch kan ik dat niet accepteren :s
Sorry voor de random post maar dan ben ik het iig even kwijt.
Denk eerlijk gezegd niet, dat dit bestaat. Als er tenminste sprake was van een serieuze relatie. Ik heb het zelfs nog met meisjes waarmee ik ooit het bed heb gedeeld, maar nooit een relatie heb gehad, sommigen al 3/4 jaar geleden, en nooit meer gesproken.quote:Op maandag 16 januari 2012 05:39 schreef skinflint het volgende:
Je bent er pas overheen wanneer je je ex tegenkomt en het je geen moer doet.
Haha goede post, wel waar ja. Maar bedoel, dat ik niet hoop, dat ik in een volgende relatie altijd op mn hoede zal zijn, of jaloers zal worden oid..quote:Op maandag 16 januari 2012 08:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Denk dat het enige wat je kwijt mag zijn je naïeviteit is. Relaties komen en gaan, maar Mister Bojangles zal altijd blijven bestaan. Zo moet je erin gaan zitten
Natuurlijk zal je vorige relatie 100% onbekommerd zijn geweest en logisch dat je denkt dat dat er niet meer in zal zitten. Je leert namelijk. Leer echter wel het goede en ga niet in een hoekje zitten miemelen
Je moet ze nu dan ook niet gaan bekijken.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Toch raar hoe blind liefde je maakt. Heb me zo erg vergist in mijn ex.
Oh en die fotos blijven kut.
Mail haar eens heel nonchalant en vraag hoe het met haar gaat, gewoon heel simpel iets. Interesse tonen kan in mijn ogen niet verkeerd zijn, maar goed, ik ben dan ook de gedumpte in deze maar heb wel de intentie om contact te blijven houden, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef delovelyone het volgende:
7 maanden geleden is mijn relatie met mijn ex uitgegaan nadat zij het heeft uitgemaakt. Ik heb toen echt intens verdriet gehad, zo intens dat had ik nog nooit gevoeld.
Ik ben trouwens 20 jaar oud (man) en zij is inmiddels ook 20, we hebben 1,5 jaar een intense relatie gehad, het klopte helemaal. Maar na een jaar kwamen bij mij de twijfels, ik kreeg niet meer genoeg liefde van haar naar mijn idee. We kregen vaker ruzie, en ik heb af en toe met andere meisjes ge-smst, waar ik verder geen intenties bij had, overigens heeft dit geen rol gespeeld in het verbreken van de relatie.
Een grote factor was dat wij qua denkniveau nogal wat verschilden, opzich geen probleem maar na een bepaalde tijd gaat dit toch wel opspelen. Hierdoor hadden we regelmatig irritaties en miscommunicaties.
Uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt, en sinds de dag van toen hebben we elkaar nooit meer gezien of gesproken. De laatste tijd heb ik er ineens weer moeite mee. Ik mis die tijd best wel, en ik heb ook geen behoefte aan een nieuwe vriendin. Ik zou het gewoon graag nog eens proberen met haar, terwijl ik zou moeten weten dat dit 99% niet meer gaat gebeuren.
Ik zie er voor de rest gewoon goed uit, draag mooie kleren en sport 4x per week. Dus daar ligt het niet aan, maar mijn zelfvertrouwen is bij lange na niet wat het ooit is geweest. De zekerheid uit de relatie mis ik zo enorm, op de simpelste momenten. Ik ging bijv uit met vrienden, dan bleeft zij thuis en als ik dan terugkwam snachts dan lag zij daar warm in bed. Zulke dingen vind ik echt heel erg vervelend als ik eraan terug denk.
Ik weet dat ik het romantiseer maar gisteravond heb ik gewoon weer keihard staan janken waar verschillende mensen bij waren. Die dachten allemaal dat ik van steen was maar van binnen zit ik er echt heel erg mee nog.
Ook de herrineringen aan bepaalde plekken zijn er nog heee erg bij mij. Vooral het treinstation waar ik haar altijd in mijn armen sloot of waar ik haar met tranen in mn ogen uitzwaaide. Ik vind het echt vreselijk om hierlangs te komen.
De echte zin die door m'n hoofd spookt is: "Je weet pas wat je had als het er niet meer is", die zin klopt echt voor de 100%. En ik ik voel hem ook echt op die manier.
Ik heb verder geen depressieve gevoelens ofzo, ik baal gewoon enorm dat het zo is gelopen, ik begin ook echt een hekel te krijgen aan mensen die zeggen, laat het los.. dat zijn meestal de mensen die nog nooit zoiets hebben meegemaakt. Het lucht mij altijd wel op als ik het even van me af schrijf.
Toen het net uitwas heb ik uit boosheid gezegd dat ik een nieuwe vriendin had tegen haar broertje, die op facebook aan mij vroeg hoe het met me ging.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mail haar eens heel nonchalant en vraag hoe het met haar gaat, gewoon heel simpel iets. Interesse tonen kan in mijn ogen niet verkeerd zijn, maar goed, ik ben dan ook de gedumpte in deze maar heb wel de intentie om contact te blijven houden, hoe moeilijk dat ook is.
e.e.a. hangt wel af van het gesprek wat er binnenkort moet gaan komen en het bespreekbaar maken wat we beiden hebben gemist, aan hebben geïrriteerd of wat nog meer dan ook. Misschien wel midlife crisis zaken. Ik heb geen idee, maar zal dus uitgesproken moeten worden.
Tja, mensen zeggen soms vlak na een breuk dingen die niet waar zijn om de ander alleen maar pijn te willen doen. Geen tijd om daar eens eerlijk over te zijn naar je ex toe? Weet bijna zeker (ken jouw ex niet natuurlijk) dat dat alsnog wel gewaardeerd kan worden. Maar goed, zo zou ik in elkaar steken en ik ben niet doorsnee.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef delovelyone het volgende:
[..]
Toen het net uitwas heb ik uit boosheid gezegd dat ik een nieuwe vriendin had tegen haar broertje, die op facebook aan mij vroeg hoe het met me ging.
2 Weken later hoorde ik dat zij een nieuwe vriend had, dat geloof ik deels wel en deels niet. Het kan zijn om terug te pakken maar toen ik met haar kreeg was het ook pas een paar weken uit met haar ex, toen ik had ik eigelijk al beter moeten weten.
Contact opnemen doe ik bewust niet, ik wil niet nog een keer de pijn meemaken. Met haar verjaardag afgelopen december had ik het ook moeilijk en met kerst oud en nieuw etc.
Maargoed nieuwjaar heeft mij toch wel goed gedaan, een soort schone lei gevoel.
Houd je daar dan ook aan. Geen contact opnemen en ook niet meer proberen voor te doen alsof je een nieuwe vriendin hebt. De relatie is klaar en nu ga je verder met je leven.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef delovelyone het volgende:
[..]
Maargoed nieuwjaar heeft mij toch wel goed gedaan, een soort schone lei gevoel.
en dat kan inderdaad ook nogquote:Op maandag 16 januari 2012 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Houd je daar dan ook aan. Geen contact opnemen en ook niet meer proberen voor te doen alsof je een nieuwe vriendin hebt. De relatie is klaar en nu ga je verder met je leven.
Volgens mij had je eerst een ander verhaal er neergezet of mijn aderverkalking is vroeg begonnen dit jaarquote:Op maandag 16 januari 2012 17:10 schreef Jackson5 het volgende:
Boeiend topic, lang niet geweest hier, ik ben aardig hersteld.
Dan komt die gewoon aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef thatday het volgende:
Als je iemand whatsappt en je verwijdert dat bericht weer voordat er 2 vinkjes staan.. Blijf t berichtje dan zweven en komtie nog aan of komtie dan niet aaan?
Als stelletje labiele exen you know why
Te laat, helaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef thatday het volgende:
Als je iemand whatsappt en je verwijdert dat bericht weer voordat er 2 vinkjes staan.. Blijf t berichtje dan zweven en komtie nog aan of komtie dan niet aaan?
Als stelletje labiele exen you know why
ja, weet het dat ik ze niet moet bekijken. Maar ik had die camera voor mijn werk nodig. En als je je fotos dan inlaat zie je ze allemaal. Dus ik ontkwam er niet aan. Echt kut maarja.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Je moet ze nu dan ook niet gaan bekijken.
Foto's neem je normaal op de leukste momenten. Daardoor is het niet geheel onlogisch dat je je kut voelt als je deze herbekijkt, omdat je weet dat die leuke momenten niet meer terugkomen.
En dan? Wat heb je er aan?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, weet het dat ik ze niet moet bekijken. Maar ik had die camera voor mijn werk nodig. En als je je fotos dan inlaat zie je ze allemaal. Dus ik ontkwam er niet aan. Echt kut maarja.
Ze whats appte me net weer.. Alleen ik reageer er niet meer op. Enige wat ik van haar wil horen is dat ze het niet meende wat ze zaterdag zei.
Dat ik wat minder slecht over haar denk.quote:
en dan ga je haar nog meer missenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ik wat minder slecht over haar denk.
Zal wel mee vallen. Voor zaterdag ging het prima met me. na zaterdag nietquote:
maar het raakt je nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Voor zaterdag ging het prima met me. na zaterdag niet4uur slapen in 2 dagen.
Ja, klopt. Maar toch zou ik het fijn vinden als ze het uitzichzelf zal zeggen. Maarja doet ze toch niet. Maar blijkbaar wilt ze wel mijn aandacht anders whats appt ze niet.quote:
Laat het los joh (pot verwijt de ketel modes) want het zou of het goed of slecht is je geen drol moeten uitmakenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar toch zou ik het fijn vinden als ze het uitzichzelf zal zeggen. Maarja doet ze toch niet. Maar blijkbaar wilt ze wel mijn aandacht anders whats appt ze niet.
Lekker dan...ik zou zeggen, stop die sd kaart weg, stop er een nieuwe in en niet meer naar kijken. Sterktequote:Op maandag 16 januari 2012 09:05 schreef over_hedge het volgende:
GodverIk heb een goede fotocamera omdat het een hobby van mij is. Nu gaan we op mijn werk fotos maken vandaag dus hebben ze gevraagd of ik mijn camera wil meenemen. Er staan 2260 fotos op die camera. Waar van er dus heel erg veel met haar te maken hebben. Had die camera al heel lang niet aangehad. Doe hem net aan. De eerste foto is meteen van haar hoe ze guitar hero aan het spelen is op mijn kamer
de eerste honderd fotos ofzo zijn van onze vakantie samen.
Ja uhm. is een 32 gb kaartquote:Op maandag 16 januari 2012 19:53 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Lekker dan...ik zou zeggen, stop die sd kaart weg, stop er een nieuwe in en niet meer naar kijken. Sterkte
Dan plaats je de bestaande foto's op je pc in een map die je niet direct terugvindt...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja uhm. is een 32 gb kaartDus ik heb geen anderen.
Ja ga ik ook doen. Maar zoveel fotos uitzoeken heb je niet zo even 1, 2, 3 gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dan plaats je de bestaande foto's op je pc in een map die je niet direct terugvindt...
Duh....quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja uhm. is een 32 gb kaartDus ik heb geen anderen.
Rechtermuisknop -> Toevoegen aan archief...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Duh....
Koop een nieuwe en berg die oude op. Niet zoeken naar drempels en drempeltjes ok?
(en als je het geld niet kan missen dan is dat ook een drempeltje!)
Die fotos tegen komen als je het niet verwacht is gewoon ff kut. Maar nu weet ik wat ik kan verwachten dus ga ze gewoon rustig uitzoeken. Want zijn niet alleen maar fotos die met haar te maken hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Duh....
Koop een nieuwe en berg die oude op. Niet zoeken naar drempels en drempeltjes ok?
(en als je het geld niet kan missen dan is dat ook een drempeltje!)
Vooral die laatste stap....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Toevoegen aan archief...
Rechtermuisknop -> Formatteren...
Ik doe niet moeilijk joh. Het was vanmiddag gewoon ff kut. Had er gewoon geen moment bij stilgestaan dat die fotos daar stonden. Dus ik deed mijn camera aan en toen zag ik meteen een foto.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:44 schreef Knuffeltutje het volgende:
Ik snap het probleem niet, een nieuwe van 8gb ofzo kost geen drol. Berg die andere gewoon even op tot je het wat minder moeilijk hebt en gebruik een nieuwe kleinere goedkopere sd kaart voor die dingen die je voor je werk moet doen. Als die vol is maak je die leeg op je pc en kan je weer verder.
Als je wel het geld kan missen haal je gewoon een nieuwe van 32 GB. Niet moeilijk doen om het moeilijk doen heGewoon wegstoppen die kaart met al die foto's, tot je eroverheen bent.
Oke ik dacht dat je het er moeilijk mee zou blijven hebben, en dat het dan misschien beter was om er niet helemaal in te moeten "duiken"quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk joh. Het was vanmiddag gewoon ff kut. Had er gewoon geen moment bij stilgestaan dat die fotos daar stonden. Dus ik deed mijn camera aan en toen zag ik meteen een foto.
Maar nu weet ik dat de fotos er staan, ik ga ze gewoon even uitzoeken. Alles in mappen stoppen. Zoals ik bij anderen fotos van haar gedaan heb.Nergens voor nodig om een nieuwe sd te kopen.
nee gaat wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat je het er moeilijk mee zou blijven hebben, en dat het dan misschien beter was om er niet helemaal in te moeten "duiken"
Dankje. Iedereen bedankt trouwens. Maar gaat goedkomen. Krijg het heel erg druk op mijn werk. En voor de aankomende weekende heb ik al allemaal leuke dingen in de planning staan dus ik kom er wel overheen. Al blijft het een kut streek van mijn ex.quote:
Kom op hey, die gast is jou niet waard. Blijf er niet zo in hangen, natuurlijk is het kut en moeilijk. Maar zoals hij jou heeft behandeld..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef ovoxo het volgende:
Nou ik droom nog steeds over m'n ex en het wordt er niet echt beter op.. Elke keer heb ik weer een soort van terugval en dan denk ik weer aan hem en heb ik 't maar moeilijk om hem los te kunnen laten. Aan de ene kant hou ik nog zo veel van hem, maar mijn rationele gevoelens zeggen dat het beter is als ik hem gewoon ga 'haten' zodat ik sneller over 'm heen ben...meh. Wat is dit toch moeilijk en vooral kut...
Wat is je vraag?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef Mickeys het volgende:
Ik twijfel aan de betekenis diepe(re) gevoelens voor iemand te hebben... Help me eens uit de brand alsjeblieft
wat is de betekenis van diepe(re) gevoelens voor iemand hebben... wat bedoeld iemand daar mee te zeggen?quote:
Dat hij/zij meer gevoelens voor je heeft dan oppervlakkige gevoelens, zoals leuk en aardig vinden. Maar het kan zowel op liefdesvlak zijn of op platonisch vlak. Houden van of heel veel geven om iemand vind ik wel diepere gevoelens hebben, maar kan zowel vriendschappelijk zijn als meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef Mickeys het volgende:
wat is de betekenis van diepe(re) gevoelens voor iemand hebben... wat bedoeld iemand daar mee te zeggen?
Helemaal mee eens. Heeft wel met liefde te maken, maar kan net zo goed vriendschappelijke liefde zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat hij/zij meer gevoelens voor je heeft dan oppervlakkige gevoelens, zoals leuk en aardig vinden. Maar het kan zowel op liefdesvlak zijn of op platonisch vlak. Houden van of heel veel geven om iemand vind ik wel diepere gevoelens hebben, maar kan zowel vriendschappelijk zijn als meer.
Het gaat erom wat hij tegen mij zei en ik heb dat sowieso gevoeld als dat hij verliefd zou zijn op haar, maar ik heb dat nooit zo tegen anderen gezegd. Maar merk nu wel dat die anderen het hetzelfde opvatten als dat ik dat ook doe (deed).quote:Op maandag 16 januari 2012 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Tip laat je alsjeblieft niet van de wijs brengen door roddels van andere ofzo en ga ook niet mee in verhalen van oh dan lieg je ofzo. Jij en je ex weten wat er gebeurd is , het is tussen jullie geweest , voor je het weet zit je namelijk in een wespennest sta erboven.
Het belangrijkste is dat jij je gaat richten op je eigen toekomst en ga gewoon niet mee in de hij zei , zij zei verhaaltjes anders ben je straks veel verder van huis
Dan denk ik toch dat je dat los moet laten , jij weet namelijk beter en sta er boven. Anders word een kinderachtig wespennest waar je niet in wil zitten. Dan krijg je naast de loslaten ook nog eens drama erbij en ik denk dat je juist niet mee moet gaan in kinderachtig gedraag.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het gaat erom wat hij tegen mij zei en ik heb dat sowieso gevoeld als dat hij verliefd zou zijn op haar, maar ik heb dat nooit zo tegen anderen gezegd. Maar merk nu wel dat die anderen het hetzelfde opvatten als dat ik dat ook doe (deed).
Het is D. die zegt dat ik lieg tegen anderen
Als het op die manier en in zo een situatie en om die reden is, klinkt het wel alsof het om liefdesgevoelens voor iemand anders gaat ..diepere gevoelens op vriendschappelijke wijze, zouden namelijk niks met oneerlijk tegen jou te maken hebben ( op een moment van sex ). Netjes van hem, dat wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Laat ik het zo zeggen, toen hij dat mij vertelde was op een moment dat er sex kon komen maar dat vond hij niet eerlijk naar mij toe omdat hij diepe(re) gevoelens voor een ander heeft
Mee eens, al snap ik wel dat het moeilijk is voor haar omdat zij haar ex graag terug wilquote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat je dat los moet laten , jij weet namelijk beter en sta er boven. Anders word een kinderachtig wespennest waar je niet in wil zitten. Dan krijg je naast de loslaten ook nog eens drama erbij en ik denk dat je juist niet mee moet gaan in kinderachtig gedraag.
Als zij er over beginnen gewoon zeggen ik wil het er niet over hebben
Dat netjes is inderdaad waar, daarom kan (kon) ik niet boos worden op hem, maar nu ik net dit voor mijn kiezen kreeg terwijl ik nooit lieg (en hij heeft altijd beaamt dat ik de eerlijkste en openste persoon ben die hij kent), doet dat wel verschrikkelijk veel pijn. Ik merkte aan anderen ook al dat zij bij de betekenis van diepe(re) gevoelens denken aan dat hij verliefd is op de ander. Zelfs zijn beste vriend dacht dat in eerste instantie echter komt D er op terug. Reden mag duidelijk zijn dat die ander een vriend heeft en 2 prachtige kinderen en tja, dan zet je wel wat op het spel als je dan eerlijk naar die dame moet zijn. Nu gaat hij zijn leugens op mij projecteren en dat is niet fair. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel en als al die zogenaamde vrienden van hem dat in gaan zien, dan staat hij er alleen voor en niet ik ook al voelt het voor mij nu wel zo. Maar de dingen zijn nu eenmaal zoals ze nu zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Als het op die manier en in zo een situatie en om die reden is, klinkt het wel alsof het om liefdesgevoelens voor iemand anders gaat ..diepere gevoelens op vriendschappelijke wijze, zouden namelijk niks met oneerlijk tegen jou te maken hebben ( op een moment van sex ). Netjes van hem, dat wel.
Dat herken ik wel , het is moeilijk als je graag het juiste wil doen in de situatie en voelt als natrappen en is het waarschijnlijk. Maar geef het tijd en hap niet dan komt die er vanzelf wel achter . Jouw taak is niet meegaan in die gekte want daar help jezelf niet mee. Hoe moeilijk dat ook is .quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat netjes is inderdaad waar, daarom kan (kon) ik niet boos worden op hem, maar nu ik net dit voor mijn kiezen kreeg terwijl ik nooit lieg (en hij heeft altijd beaamt dat ik de eerlijkste en openste persoon ben die hij kent), doet dat wel verschrikkelijk veel pijn. Ik merkte aan anderen ook al dat zij bij de betekenis van diepe(re) gevoelens denken aan dat hij verliefd is op de ander. Zelfs zijn beste vriend dacht dat in eerste instantie echter komt D er op terug. Reden mag duidelijk zijn dat die ander een vriend heeft en 2 prachtige kinderen en tja, dan zet je wel wat op het spel als je dan eerlijk naar die dame moet zijn. Nu gaat hij zijn leugens op mij projecteren en dat is niet fair. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel en als al die zogenaamde vrienden van hem dat in gaan zien, dan staat hij er alleen voor en niet ik ook al voelt het voor mij nu wel zo. Maar de dingen zijn nu eenmaal zoals ze nu zijn.
Ik vind het erg jammer dat dit nu gebeurd. Ik heb nog steeds het allerbeste met hem voor en hoop dat hij gelukkig word, maar hij zal wel zich moeten realiseren dat zijn eigen gekonkel hem de das om kunnen doen en dan zal ik er niet meer voor hem zijn als hij nu doorgaat met mij voor een persoon uitmaakt die leugens zit te verspreiden. Dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik mij ook niet toe verlagen. Maar dat het klote voelt....
Nee dat is natuurlijk ook zo, maar feit blijft wel dat zij dingen doet die ik toch wel erg mis, weekendjes weg met je liefde , uit eten, dat soort ongein...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:54 schreef skinflint het volgende:
Facebook. Waar alleen de leuke dingen op het prikbord worden vermeld.
Het leven is net zo leuk als dat je het zelf maakt. Als jij je een loser voelt dan wordt het tijd voor verandering en een ander plan van aanpak. Thuis blijven en zitten janken over hoe het allemaal zo heeft kunnen lopen heb je niks aan. Gedane zaken nemen geen keer.
Dan moet je zeggen: mijn sleutel is universeel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker mensen die tegen me zeggen : Ik vond jullie ook totaal niet bij elkaar passen... Vind dat echt kut om te horen..
Ik zou iets meer moeten aannemen wat anderen vinden... en zeggen. Echt iedereen zegt het zelfde. Maakt niet zoveel uit met wie ik het er over heb. Komt toch op het zelfde neer. En toch ben ik zo eigenwijs om gister toch weer op een berichtje van haar te reageren. Komt gewoon omdat ze in mijn achterhoofd altijd dat leuke meisje zal blijven. Terwijl ik weet wat ze me geflikt heeft. Ze zei wel nog: ik had het echt kut gevonden als je niet gereageerd had. Toen dacht ik, dat is nou net wat iedereen zei, en waarom ik niet moest reageren van iedereen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef Allready het volgende:
Ik merk dat heel veel mensen zich vaak aantrekken wat andere vinden. Ik ook. In feite ga je zelf als het goed is ook niet bij iedereen oordelen over zijn relatie. Jij hebt iets met iemand wat niemand anders kan voelen en mensen doen net of het de makkelijkste zaak van de wereld is om iemand los te laten. Om er buiten te staan en het te zeggen is makkelijk ja.
Dat is die manipulatie van haar kant. Ze gaat er dus al vanuit dat jij reageert.. En jij doet het.. Volgende keer doet ze dus precies hetzelfde en op die manier wordt je toch nog aan het lijntje gehouden. Zodra jij je eigen weg gaat en niet allemaal reageert, zal zij beseffen dat je ook op eigen benen kan staan. Want de volgende keer ga je gewoon weer in op haar sms en is zij diegene die er voor zorgt dat jij goed kan slapen. Beetje gek eigenlijk he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou iets meer moeten aannemen wat anderen vinden... en zeggen. Echt iedereen zegt het zelfde. Maakt niet zoveel uit met wie ik het er over heb. Komt toch op het zelfde neer. En toch ben ik zo eigenwijs om gister toch weer op een berichtje van haar te reageren. Komt gewoon omdat ze in mijn achterhoofd altijd dat leuke meisje zal blijven. Terwijl ik weet wat ze me geflikt heeft. Ze zei wel nog: ik had het echt kut gevonden als je niet gereageerd had. Toen dacht ik, dat is nou net wat iedereen zei, en waarom ik niet moest reageren van iedereen.Maar stomme is dat ik een berichtje krijgen gewoon een goed gevoel gaf. Ik sliep er gewoon weer goed door. Echt raar.
Het is gewoon dat als ik er goed over na denk ik na zaterdag echt anders over haar ben gaan denken. En op een moment zelf iets van haat voelde. Maar in je achterhoofd blijft het gewoon dat leuke meisje. Is allemaal heel erg dubbel.
blijkt ook maar weer hoe dichtbij liefde en haat bij elkaar zit.
Was wel pas na 3 whats apps dat ik reageerde!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:28 schreef Allready het volgende:
[..]
Dat is die manipulatie van haar kant. Ze gaat er dus al vanuit dat jij reageert.. En jij doet het.. Volgende keer doet ze dus precies hetzelfde en op die manier wordt je toch nog aan het lijntje gehouden. Zodra jij je eigen weg gaat en niet allemaal reageert, zal zij beseffen dat je ook op eigen benen kan staan. Want de volgende keer ga je gewoon weer in op haar sms en is zij diegene die er voor zorgt dat jij goed kan slapen. Beetje gek eigenlijk he?
Haat en liefde zit idd heel dichtbij elkaar, heel erg bizar.. Als jij elke keer blijft reageren dan gaat ze het zien als een 'standaard' iets; ze verwacht het nu gewoon eigenlijk. Als jij niet meer reageert gaat ze beseffen dat jij je eigen leven weer hebt opgepakt en dat zij daarin niet meer zo veel invloed in heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou iets meer moeten aannemen wat anderen vinden... en zeggen. Echt iedereen zegt het zelfde. Maakt niet zoveel uit met wie ik het er over heb. Komt toch op het zelfde neer. En toch ben ik zo eigenwijs om gister toch weer op een berichtje van haar te reageren. Komt gewoon omdat ze in mijn achterhoofd altijd dat leuke meisje zal blijven. Terwijl ik weet wat ze me geflikt heeft. Ze zei wel nog: ik had het echt kut gevonden als je niet gereageerd had. Toen dacht ik, dat is nou net wat iedereen zei, en waarom ik niet moest reageren van iedereen.Maar stomme is dat ik een berichtje krijgen gewoon een goed gevoel gaf. Ik sliep er gewoon weer goed door. Echt raar.
Het is gewoon dat als ik er goed over na denk ik na zaterdag echt anders over haar ben gaan denken. En op een moment zelf iets van haat voelde. Maar in je achterhoofd blijft het gewoon dat leuke meisje. Is allemaal heel erg dubbel.
blijkt ook maar weer hoe dichtbij liefde en haat bij elkaar zit.
Ja komt goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:34 schreef standbyme het volgende:
[..]
Haat en liefde zit idd heel dichtbij elkaar, heel erg bizar.. Als jij elke keer blijft reageren dan gaat ze het zien als een 'standaard' iets; ze verwacht het nu gewoon eigenlijk. Als jij niet meer reageert gaat ze beseffen dat jij je eigen leven weer hebt opgepakt en dat zij daarin niet meer zo veel invloed in heeft.
Probeer het een beetje af te bouwen, eerst pas na 5/6 uur reageren o.i.d. en dan kan je vanzelf haar negeren. Maar geef het tijd.
Herkenbaar. Veel mensen zeggen dat je hem nou eindelijk los moet laten, hem moet vergeten en alles weg moet gooien. Jij zit dan wel te luisteren maar diep van binnen koester je nog de mooie herinneringen/gedachten die je met hem had. Jij had immers een relatie met hem, niet de hele wereld. Het is makkelijk voor andere mensen om te praten, maar doe wat jij denkt dat het beste isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef Allready het volgende:
Ik merk dat heel veel mensen zich vaak aantrekken wat andere vinden. Ik ook. In feite ga je zelf als het goed is ook niet bij iedereen oordelen over zijn relatie. Jij hebt iets met iemand wat niemand anders kan voelen en mensen doen net of het de makkelijkste zaak van de wereld is om iemand los te laten. Om er buiten te staan en het te zeggen is makkelijk ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere between a mistress and commitment...
Je moet nu leren om verder te gaan met je leven zonder dat je de (gewenste) dingen van haar hoort; ze zal niet altijd zulke dingen blijven zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja komt goedIk had sowieso al paar dagen geen contact met haar gehad. Tot aan gister dus. Maarja heb nu misschien ook gehoord wat ik wilde horen. Dat scheelt al een hoop voor mij.
Nou dat lukt ook wel hoor. Vorige week ging het ook gewoon heel erg goed. Maar door de dingen die ze zaterdag zei was ik dus weer compleet kapot. Omdat ze echt dingen gezegd heeft die heel erg pijn deden. En nu zei ze dat ze het niet meende enzo. Dat wilde ik horen. Dat geeft me wat rust. En wat ze nu van de rest met die nieuwe gast enzo gaat doet moet zij weten. Dat laat ik allemaal gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:43 schreef standbyme het volgende:
[..]
Je moet nu leren om verder te gaan met je leven zonder dat je de (gewenste) dingen van haar hoort; ze zal niet altijd zulke dingen blijven zeggen.
Ik sprak heel vaak met mijn ex, soms wel 1 hele dag. Nu heb ik een soort van leegte, maar die probeer ik op te vullen met leuke dingen waar ik voorheen geen tijd voor had (en ja, ik heb ook ineens veel meer tijd voor school...)
voel me precies hetzelfde, en dat is ook al meer dan 1,5 jaar geleden. Het stomme is dat, hoewel ik nog wel wat gemeenschappelijke vrienden heb, helemaal niks meer over haar hoor (ook al lang van facebook gegooid) en dan nog me heel rot kan voelen over wat zij wel allemaal doet. Zeker met valentijnsdag, feestdagen en vakanties heb ik het er wat moeilijker mee. Dan slaat mijn fantasie op hol en zijn zij het meest leuke en verliefde koppel ooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef InterMilan het volgende:
Ik heb een vraag aan mensen, van wie de relatie ook al wat langere tijd uit is..
Zelf spreek ik ex al ruim een jaar niet meer, na 14 maanden geleden te zijn ''gedumpt'' door haar..
Zij zit inmiddels zelf alweer ruim een half jaar in een ogenschijnlijk gelukkige relatie : Uit eten met vriend en vrienden, weekendjes weg, leuk contact met schoonzusjes, alles erop en eraan...
Ik heb nog niets, en het ziet er ook niet naar uit dat ik op korte termijn iets ga krijgen. Dat vind ik niet eens zo' n probleem. Het is geen wedstrijdje ofzo..
Maar ik was net, voor het eerst sinds tijden weer eens op haar facebook, en nog altijd als ik zie, wat ze allemaal doet, voel ik me nog zo' n enorme verliezer, een loser. Op zich mis ik haar niet eens echt meer. Althans, ik sta open voor andere meiden, en zou haar nooit meer terug willen, al mis ik de vertrouwdheid van die tijd nog wel eens...
Voelen andere mensen dit ook na een tijd nog zo? Of is het bij jullie op een gegeven moment gewoon te accepteren en voel je je niets minder dan je ex? Ik voel mezelf echt minderwaardig tegenover haar ; Zij heeft mij gedumpt, dus ik ben als het ware ook haar afval. Zo voel ik het zelf eigenlijk een beetje.. Kutgevoel![]()
Haha oké, mooizo. Probeer het idd te laten gaan en je eigen leven weer op te pakken. Ik zou haar eigenlijk blokkeren om (on)gewenste berichten te vermijden, anders blijf je te lang in de cirkel van:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat lukt ook wel hoor. Vorige week ging het ook gewoon heel erg goed. Maar door de dingen die ze zaterdag zei was ik dus weer compleet kapot. Omdat ze echt dingen gezegd heeft die heel erg pijn deden. En nu zei ze dat ze het niet meende enzo. Dat wilde ik horen. Dat geeft me wat rust. En wat ze nu van de rest met die nieuwe gast enzo gaat doet moet zij weten. Dat laat ik allemaal gaan.
En leuke dingen doe ik genoeg hoorIn het weekend heb ik genoeg dingen te doen. En door de weeks fitness ik met 2 goede vrienden van me 3x per week. Dus komt goed.
Maar de berichtjes die ze me gister stuurde deden me echt even goed
1 ding was wel grappig. ze stuurde nog: ik ben wel blij dat je me geen kut hoer vind. Daar had ik maar niet op gereageerd want ze wilt niet weten wat ik tegen vrienden van me gezegd heb toen die zaterdag
Enige waar ik nu nog mee zit is dat mijn camera vol met vakantie fotos en anderen fotos van ons samen staan. En heel veel van die fotos heeft zij nog niet. En denk wel dat ze die wilt hebben. Denk ik nu te sociaal of moet ik zo iets hebben van, ja pech dat je ze niet hebt van mij krijg je ze niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:52 schreef standbyme het volgende:
[..]
Haha oké, mooizo. Probeer het idd te laten gaan en je eigen leven weer op te pakken. Ik zou haar eigenlijk blokkeren om (on)gewenste berichten te vermijden, anders blijf je te lang in de cirkel van:
Leuk bericht -> goed slapen; minder leuk bericht -> slecht slapen + humeur is verneukt
Pech dat je ze niet hebt. Als ze die foto's echt wil zal ze het wel aan je vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Enige waar ik nu nog mee zit is dat mijn camera vol met vakantie fotos en anderen fotos van ons samen staan. En heel veel van die fotos heeft zij nog niet. En denk wel dat ze die wilt hebben. Denk ik nu te sociaal of moet ik zo iets hebben van, ja pech dat je ze niet hebt van mij krijg je ze niet.
Ja had ze dus al om gevraagd.. Alleen dat was al een tijdje terug. Maar dat ging over fotos op mijn photobucket. Maar denk niet dat ze bij stil gestaan heeft dat ik op mijn camera er echt nog heel veel heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Pech dat je ze niet hebt. Als ze die foto's echt wil zal ze het wel aan je vragen
Ja maar het is nu uit , dat veranderd de situatie. Trouwens als het uit is en je wil voor jou het fatsoenlijke doen, betekend ook heel gauw dat de ander de situatie totaal uit de context plaatst en daar totaal iets anders van maakt waardoor jij de gebeten hond bent straks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had ze dus al om gevraagd.. Alleen dat was al een tijdje terug. Maar dat ging over fotos op mijn photobucket. Maar denk niet dat ze bij stil gestaan heeft dat ik op mijn camera er echt nog heel veel heb.
Toen ze het vroeg was het ook uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het is nu uit , dat veranderd de situatie. Trouwens als het uit is en je wil voor jou het fatsoenlijke doen, betekend ook heel gauw dat de ander de situatie totaal uit de context plaatst en daar totaal iets anders van maakt waardoor jij de gebeten hond bent straks.
Dus lekker laten gaan en gewoon zo laten , als ze echt heel graag wil laat ze later wel iets van zich horen
Ik weet niet of je de duur van de relatie moet gebruiken als graadmeter voor hoe goed die relatie is. Ook relaties van 1/2/3/4 jaar gaan uit met soms veel gezeik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
voel me precies hetzelfde, en dat is ook al meer dan 1,5 jaar geleden. Het stomme is dat, hoewel ik nog wel wat gemeenschappelijke vrienden heb, helemaal niks meer over haar hoor (ook al lang van facebook gegooid) en dan nog me heel rot kan voelen over wat zij wel allemaal doet. Zeker met valentijnsdag, feestdagen en vakanties heb ik het er wat moeilijker mee. Dan slaat mijn fantasie op hol en zijn zij het meest leuke en verliefde koppel ooit.
Wat wel heel slecht is dat ik ook nog enige troost kan halen uit het feit dat het misschien allemaal niet zo vrolijk is, zeker haar kennende en omdat ik eigenlijk helemaal niet meer weet hoe en wat. Maar ja...ze zijn al meer dan een jaar samen...zo slecht kan het dan toch niet wezen toch?
Die heb ik lang niet gehoordquote:
Ik kende die nog niet. Erg mooi nummerquote:
Dat is goed om te horen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef Knuxie het volgende:
Even een updateje hier. Eind november is het tussen mij en mijn ex uitgegaan na een relatie van vier jaar.
Waar ik in het begin mezelf wilde veranderen in de hoop dat zij mij nog een kans wilde geven, ben ik ondertussen wel zo sterk veranderd, maar dan puur voor mezelf. Merk ook dat ik me er veel lekkerder onder voel en het wel even prima vind om vrijgezelf te zijn, en er zijn nog niet eens twee maanden voorbij.
Ik ben veel minder passief, heb veel meer vrienden en sociale contacten, ik ga weer uit, neem meer verantwoordelijkheid en voel me ook gewoon beter dan ik me de laatste twee jaar gevoeld heb.
Hoe dramatisch ik het vond dat het toentertijd uitging en dat ik dacht dat ik het komende jaar in volledige eenzaamheid door zou brengen, zo positief zie ik nu alles al weer.
Uiteraard zijn er nog wel dipjes, heel af en toe een avondje dat ik me twee uurtjes alleen voel, maar dat gaat ook weer zo snel over.
Life's good.
Je mag daar niet te lang op blijven hopen... In de meeste gevallen gebeurt het niet dat die gevoelens langs de andere kant terugkomen... Sterkte!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef xinge9 het volgende:
Ik mis hem elke dag meer.. Ik denk de hele tijd aan alle dingen die ik/we anders hadden moeten doen en waarvan ik overtuigd ben dat we op zouden kunnen lossen. Ik wil zo graag bij hem zijn en hoop nog steeds stiekem dat hij me smeekt om terug te komen.![]()
Je zelf dingen verwijten heeft toch geen zin. Je kan het niet meer terug draaien. Ik weet ik precies wat je bedoeld want dat heb ik ook wel gedaan. Maar je schiet er niks mee op. Ik ken je verhaal niet precies waarom het uit ging enzo. En ben ook niet zo goed in advies geven omdat ik zelf ook nog moeilijk heb. Maar weet wel dat je echt je zelf niks moet gaan verwijten. Doet alleen maar pijn en schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef xinge9 het volgende:
Ik mis hem elke dag meer.. Ik denk de hele tijd aan alle dingen die ik/we anders hadden moeten doen en waarvan ik overtuigd ben dat we op zouden kunnen lossen. Ik wil zo graag bij hem zijn en hoop nog steeds stiekem dat hij me smeekt om terug te komen.![]()
Mega groot misverstand. denkt hij er ook zo over? of vind jij dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat de breuk door een mega groot misverstand met alle acties en reacties die daaruit zijn gekomen, een feit is... voel me zwaar machteloos en ben zwaar pissed op mezelf (en ergens diep ook op D.) en kan het niet meer terug draaien...
*go think positive Mickeys, think positive* (zucht)
ik vind dit, zondag gesprek en zal blijken of hij dit ook of dat hij dit niet vind. ik kan en mag niet voor anderen denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mega groot misverstand. denkt hij er ook zo over? of vind jij dit.
Pas wel op dat door vele uitpraten niet een warriger verhaal word.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik vind dit, zondag gesprek en zal blijken of hij dit ook of dat hij dit niet vind. ik kan en mag niet voor anderen denken
klopt, daarom heb ik mijn visie naar hem gemaild zodat hij dat mee kan nemen voor zondag... ik laat het over me heen komen en heb voorgenomen dit keer echt te luisteren en op te schrijven zodat ik het goed heb begrepenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pas wel op dat door vele uitpraten niet een warriger verhaal word.
Sterkte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
klopt, daarom heb ik mijn visie naar hem gemaild zodat hij dat mee kan nemen voor zondag... ik laat het over me heen komen en heb voorgenomen dit keer echt te luisteren en op te schrijven zodat ik het goed heb begrepen
Hoop dat ook nog wel eens, alleen that' s never gonna happen, daar moet je altijd vanuit blijven gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef xinge9 het volgende:
Die gedachten heb ik ook in het begin gehad..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef xinge9 het volgende:
Intermilan, ik begrijp je precies. En mijn ex zei ook al die dingen als 'voor nu' en 'het heeft tijd nodig'. Ik denk dat dat gewoon woorden zijn om verzachtend het harde nieuws te brengen.. Ik had liever gehad dat hij me luid en duidelijk vertelde om op te rotten, want nu heb ik echt het gevoel dat ik wel dingen aan mezelf ga verbeteren en er sterker uit ga komen, maar tegelijkertijd voor altijd op hem zou willen wachten. Dat klinkt heel sneu, maar ik hou zo veel van die jongen en ik denk dat hem meer dwars zit dan hij tegenover mij laat merken. Je maakt niet binnen één dag een relatie van vier jaar uit, zonder duidelijke redenen. Althans, dat vind ik. En misschien moet ik daar maar mee ophouden. Want hij denkt niet hetzelfde; anders zaten we nu samen gezellig op de bank..![]()
En Mister_Bojangles, dat zou ik ook echt graag willen weten. Of hij me ook mist, of dat hij echt helemaal 100% achter z'n keuze staat. Ik hoorde van een vriend van hem dat hij het nu pas voor het eerst het gevoel had dat het zijn huisje was en dat hij spijt heeft dat hij niet eerder heeft beseft dat het leven zonder mij (Partyen!!) veel leuker is.. Maar ik geloof dat gewoon niet. Dat moet wel stoere praat zijn, want na vier jaar kun je niet ineens binnen een week over iemand heen zijn, toch.
Mickeys; probeer juist dit los te laten. Wat jij doet, doet de meerderheid maar is een zekere route naar teleurstelling.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat de breuk door een mega groot misverstand met alle acties en reacties die daaruit zijn gekomen, een feit is... voel me zwaar machteloos en ben zwaar pissed op mezelf (en ergens diep ook op D.) en kan het niet meer terug draaien...
*go think positive Mickeys, think positive* (zucht)
Geef toe; je bent er wel steeds mee bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Ik was net fitnessen met 2 vrienden van me. Ik was gewoon vrolijk en waren melig
En mijn ex heeft me weer een whats app gestuurd.. Maar ga dit keer echt niet reageren
Dat ben ik zeker. Kan er weinig aandoen. Maar ik was weer vrolijk, dat vond ik al heel wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geef toe; je bent er wel steeds mee bezig
Ik ben niet gedumpt. Ik heb het samen besloten. Alleen wat ze daarna filkte was kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef El_Borracho het volgende:
Hier in dit topic hoor je in > 90% van de gevallen het verhaal van de gedumpten.
Wat ik me afvraag is het volgende: denkt de dumper er ook nog aan hoe het geweest is? Of is het iets dat ze veel makkelijker achter zich laten?
Ik had ergens wel gehoopt dat m'n ex minder koppig is dan ik en me vandaag toch aangesproken had of een berichtje gestuurd had achteraf.
Wel raar: heb sedert anderhalve week ineens de ex vóór mijn ex weer achter me aan. Dacht eerst dat ze zich verveelde maar het blijkt meer dan dat te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef El_Borracho het volgende:
Hier in dit topic hoor je in > 90% van de gevallen het verhaal van de gedumpten.
Wat ik me afvraag is het volgende: denkt de dumper er ook nog aan hoe het geweest is? Of is het iets dat ze veel makkelijker achter zich laten?
Ik had ergens wel gehoopt dat m'n ex minder koppig is dan ik en me vandaag toch aangesproken had of een berichtje gestuurd had achteraf.
Komt dat dan doordat ze vervelend gedrag vertoonde nadat het uit geraakte?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wel raar: heb sedert anderhalve week ineens de ex vóór mijn ex weer achter me aan. Dacht eerst dat ze zich verveelde maar het blijkt meer dan dat te zijn.
Tuurlijk denk ik aan hoe dat was, maar ik heb er niet veel goede herinneringen aan. Toen het bijna drie jaar geleden uitging op mijn initiatief heeft ze nog een tijdje vervelende mails en smsjes gestuurd.
En dan nu dit. Ik heb er niets mee en het doet me ook niets. Anders dan mijn laatste ex
Behoorlijk vervelend gedrag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Komt dat dan doordat ze vervelend gedrag vertoonde nadat het uit geraakte?
Ik was de dumper en daarna kregen we ruzie voor mij is het meer loslaten van de kwaadheid denk ik meer .quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef El_Borracho het volgende:
Als jij hem dumpte, waarom zou het je dan moeten boeien of hij achteraf een aardige of niet-aardige gast blijkt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik was de dumper en daarna kregen we ruzie voor mij is het meer loslaten van de kwaadheid denk ik meer .
En hij is trouwens raar want hij was degene die niets meer met mij te maken wilde hebben maar wel mijn pagina in de gaten hield en er na dat hij nogal raar op mij gereageerd had en niets meer met me te maken wilde hebben , ineens heel zielig ging doen.
Het is eigenlijk raar want ik ga hem nu ook van een andere kant zien en die is helemaal niet zo'n leuke kant en ik heb dus echt momenten dat ik echt denk waarom heb ik in hem hemelsnaam wat gezien.
Omdat, als je het uitmaakte jij dus al klaar met hem was; finito. Waarom er uberhaupt nog aandacht aan schenken?quote:
Nou bijvoorbeeld omdat je hem al 4 jaar kent en hem nu van een andere kant leert kennen . Ik ben gewoon in die graag het positieve in mensen ziet en zoals ik hem nu zie heb ik me vroeger in hem behoorlijk vergist.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:58 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Als jij hem dumpte, waarom zou het je dan moeten boeien of hij achteraf een aardige of niet-aardige gast blijkt?
We wonen in een dorp en ik ken mensen die hij ook kent , en die ik ook mag daarom dus of ik het nou wil of niet soms heb ik gewoon nog weleens met hem te maken .quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:59 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Omdat, als je het uitmaakte jij dus al klaar met hem was; finito. Waarom er uberhaupt nog aandacht aan schenken?
Ohke.. sorry dat wist ik niet. Dan kan ik het me wel voorstellen dat het je enigszins raakt ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We wonen in een dorp en ik ken mensen die hij ook kent , en die ik ook mag daarom dus of ik het nou wil of niet soms heb ik gewoon nog weleens met hem te maken .
Nou, ik heb het dus met me 'nieuwe vriend' uitgemaakt voor me ex. En ik had nog wel gevoelens voor hem toen, maar ik had er geen zin meer in en hij was het gewoon niet voor me.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef El_Borracho het volgende:
Ik heb die erbij gezet, ik snap het wel ik dacht alleen dat die wel gepaard met wat anders ging. Met feesten of met met niks willen oid. Dat is wel heel lastig als je gemengde vrienden hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
Bij is dit juist een verwerking die er niet tussen staat. Gewoon de instelling dat ik er wel weer uitkom , alleen of later met een nieuwe liefde.
Soms even door de emoties heen , en ook juist weer verdergaan. Ik heb niet echt de oh ik mis je fase gehad maar meer dat ik gewoon zoiets heb van het is over oh klaar.
Wat ik wel moeilijk vond is gewoon dat ik dus nog vrienden heb , die ik met het uitgaan, en dan weleens een had van hoe ga ik dat doen nu het er niet meer is.
Maar dat kan ook komen omdat ik zelf nogal heftige dingen meegemaakt heb waar liefdesverdriet een peuleschil is en ik eigenlijk uit het leven wil halen wat er in zit.
Ik denk wel dat ik waarschijnlijk daardoor ook voor mijn ex nogal gevoelloos ook over kwam omdat die het niet kon plaatsen want ik stopte de emoties weg en ik kan me voorstellen dat dat voor een ander heel raar kan overkomen.
Ik weet eigenlijk niet echt of ik het wetenschappelijk benader. Ik merk wel dat ik soms heel kil kan zijn erover en ik dat ook wel weet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:30 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Ik heb die erbij gezet, ik snap het wel ik dacht alleen dat die wel gepaard met wat anders ging. Met feesten of met met niks willen oid. Dat is wel heel lastig als je gemengde vrienden hebt.
Ik vind het heel sterk als je het op die manier kan bekijken, ik had boven de manieren om te verwerken ook nog twee stellingen. Kan het een beetje kloppen dat jij het een beetje "wetenschappelijk" kan benaderen?
Dat heb ik namelijk wel. Ik weet dat een break up niet makkelijk is, maar als je weet waar je doorheen moet en zal gaan, en je goed weet dat er ook echt een einde aan zit, dan kijk je er opeens heel anders naar. Dat kan ook gevoelloos lijken terwijl het niet zo is
Zat ik even over na te denken. Mijn relatie was een aanvulling en het is de aanvulling die ik mis. Geen opvulling want dat zou inhouden dat je een behoorlijk leeg leven voor die tijd had.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:13 schreef skinflint het volgende:
Voor sommige mensen in dit topic was de relatie duidelijk opvulling van hun leven, in plaats van een aanvulling.
Zal wel meevallen denk ik. Iedereen had een leven voor zijn/haar ex.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:13 schreef skinflint het volgende:
Voor sommige mensen in dit topic was de relatie duidelijk opvulling van hun leven, in plaats van een aanvulling.
gevoelens, emoties etc laten je hele rare dingen doen die niet echt op een rationele manier zijn te verklaren. Beste om je erbij neer te leggen dat zoiets gebeurd....niet dat het op die manier makkelijker wordt..quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef El_Borracho het volgende:
Haar bericht stoort me alleszins wel. Mij verwijten zwak en arrogant te zijn, buiten proportie te reageren enz. en dus allesbehalve begrip op te brengen, maar dan wel net zo goed overdrijven door te huilen als ik even niet met haar praat. Wat had ze dan verwacht? Dat ik na een week op haar zou afstappen en doen alsof er niets gebeurd is?
Het lijkt me zelfs zo dat ze me enkel als vriend op Facebook wil omdat het zo hoort, niet omdat ze nog contact wil.
Ik vind het spijtig, want voor we iets hadden was ze al - in mijn ogen - het leukste meisje waar ik alleen maar plezier mee had.
Ik denk meer dat ze naar de buitenwereld haar schone schijn op wil houden en eerlijk gezegd denk ik dat het haar meer haar ego is waar ze last van heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef El_Borracho het volgende:
Haar bericht stoort me alleszins wel. Mij verwijten zwak en arrogant te zijn, buiten proportie te reageren enz. en dus allesbehalve begrip op te brengen, maar dan wel net zo goed overdrijven door te huilen als ik even niet met haar praat. Wat had ze dan verwacht? Dat ik na een week op haar zou afstappen en doen alsof er niets gebeurd is?
Het lijkt me zelfs zo dat ze me enkel als vriend op Facebook wil omdat het zo hoort, niet omdat ze nog contact wil.
Ik vind het spijtig, want voor we iets hadden was ze al - in mijn ogen - het leukste meisje waar ik alleen maar plezier mee had.
Ik vind het ook echt een rare reactie. Vrienden blijven omdat het zo hoort.. Wie zegt dat het zo hoort? Als jij het beter kan verwerken door geen vrienden te zijn is het toch goed. Lekker belangrijk wat zij er van vind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef El_Borracho het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Even update van mijn kant: Ik heb haar nu van mijn facebook. msn twitter en whats app afgegooid.
Nee ruzie maken lost vast veel meer op. Krijg je straks ook nog 2 kanten in je vriendengroep. Niet echt handig dus. Ze moet gewoon niet zo zeuren. Ben wel blij dat mijn ex zo ver woont dat ik haar toch niet meer zie of toevallig tegenkom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]bereid je dan ook maar voor op allerlei loze bedenkingen.
Heb zojuist nog een bericht van haar ontvangen dat ze liever had dat ik die zogenaamde domme dingen tegen haar gezegd had omdat het dan misschien wel tot ruzie geleid zou hebben, maar dat het dan wel mogelijk was om er over te praten en discussiëren. Dat kan ze namelijk beter verdragen en dan was het volgens haar ondertussen misschien al bijgelegd. Want "dat was toch makkelijker geweest voor ons beiden, niet?"
Kan je straks genieten als haar rebound in elkaar stortquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Even een update van mijn kant, wel zo netjes![]()
Ik scherp met elke minuut het record "geen contact" aanBlijkbaar is dat ook wat zij wilt, want ik hoor ook niks van haar kant.
![]()
Hoorde van mensen die haar nog op facebook hebben dat het er erg op lijkt dat ze al bezig is met een ander. Het is nu 1 maand nadat het definitief uit is gegaan. Maar goed, dat zal allemaal wel. Ze moet doen wat ze niet laten kan
Ik heb geen idee, het maakt me ook niet uit eigenlijk. Vind het alleen nogal vreemd, die gast heeft ze ontmoet 2 weken voordat het uitging met ons. En de dag dat het uitging was ze al constant aan het smsen (heeft ze gezegd tegen mequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Kan je straks genieten als haar rebound in elkaar stort.
Misschien ben je volwassener dan ik, maar ik zou er stiekem echt van genieten als de rebound van een ex keihard zou falen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb geen idee, het maakt me ook niet uit eigenlijk. Vind het alleen nogal vreemd, die gast heeft ze ontmoet 2 weken voordat het uitging met ons. En de dag dat het uitging was ze al constant aan het smsen (heeft ze gezegd tegen me) met hem. Voelt nu een beetje alsof er iemand er in ieder geval goed aan mee heeft geholpen ons uit elkaar te halen en te houden.
Alsof er al meer speelde zeg maar, maar goed zoals ik zei: we hebben geen contact. Dus dat zullen we nooit weten gok ik
Het is heel vrouw eigen om te vinden dat "hij maar contact op moet nemen" .quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Even een update van mijn kant, wel zo netjes![]()
Ik scherp met elke minuut het record "geen contact" aanBlijkbaar is dat ook wat zij wilt, want ik hoor ook niks van haar kant.
![]()
Hoorde van mensen die haar nog op facebook hebben dat het er erg op lijkt dat ze al bezig is met een ander. Het is nu 1 maand nadat het definitief uit is gegaan. Maar goed, dat zal allemaal wel. Ze moet doen wat ze niet laten kan
Precies. Dat is het nadeel van iets met een klasgenote of een collega te beginnen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ruzie maken lost vast veel meer op. Krijg je straks ook nog 2 kanten in je vriendengroep. Niet echt handig dus. Ze moet gewoon niet zo zeuren. Ben wel blij dat mijn ex zo ver woont dat ik haar toch niet meer zie of toevallig tegenkom.
Waarschijnlijk ligt die gast wel mee aan de oorzaak van de breuk. Maar of het nu deze gast nu of een andere over een/twee/meer maanden is, dat zou uiteindelijk weinig verschil maken indien haar gevoelens over zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het maakt me ook niet uit eigenlijk. Vind het alleen nogal vreemd, die gast heeft ze ontmoet 2 weken voordat het uitging met ons. En de dag dat het uitging was ze al constant aan het smsen (heeft ze gezegd tegen me) met hem. Voelt nu een beetje alsof er iemand er in ieder geval goed aan mee heeft geholpen ons uit elkaar te halen en te houden.
Alsof er al meer speelde zeg maar, maar goed zoals ik zei: we hebben geen contact. Dus dat zullen we nooit weten gok ik
Ik heb er een laatste whats app gestuurd. met een heel verhaal er in. Met op het laatst: de enige manier om me te bereiken is via mijn mail. Maar ik zal voorlopig niks meer van mij laten horen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Precies. Dat is het nadeel van iets met een klasgenote of een collega te beginnen.
Heb jij haar ingelicht dat je "even" geen contact meer met haar wil?
[..]
Waarschijnlijk ligt die gast wel mee aan de oorzaak van de breuk. Maar of het nu deze gast nu of een andere over een/twee/meer maanden is, dat zou uiteindelijk weinig verschil maken indien haar gevoelens over zijn.
Ik denk dat het beter is dat je elk even je eigen gang gaat. Daar heeft zij nu voor gekozen, als jij daar tegenin gaat, ga je ze enkel irriteren. Het kan zijn dat die gast gewoon een rebound is of dat ze nu plotse verliefde gevoelens voor hem heeft. "Nieuw" is in het begin namelijk interessant. Het is maar de vraag of ze met hem hetzelfde kan beleven als met jou. Als jij niets meer van je laat horen, zal ze beseffen wat ze mist.
Lijkt me nog vrij netjes van jou te zijn, dat je haar toch een allerlaatste mogelijkheid tot contact geeft.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er een laatste whats app gestuurd. met een heel verhaal er in. Met op het laatst: de enige manier om me te bereiken is via mijn mail. Maar ik zal voorlopig niks meer van mij laten horen.
Ze had weer wat dingen gezegd waardoor ik weer boos werd. o.a. dat ze al verliefd op hem is. Dat was echt het punt om te zeggen ik wil geen contact meer met je, zoek het maar uit.
Heb ik ook gedaan, dat ik geen dingen meer wil weten over haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Het is heel vrouw eigen om te vinden dat "hij maar contact op moet nemen" .
Om je een hart onder de riem te steken, als je als buitenstaander mijn facebook zou bekijken lijkt het ook alsof ik allemaal lijntjes heb lopen. De waarheid ( opfacebook dan ) is anders, ik heb niks met die kerels en ik denk ook niet dat ze serieus zijn aangezien ik er gewoon irl mee bevriend ben. Het is meer zo van je bent nu vrijgezel dus teasen en beetje lollerig doen mag.
Je moet je afvragen of zoiets dan niet offline plaats zou vinden ipv op facebook![]()
Laat je niet gek maken en vraag aan mensen om jou geen "updates" over haar doen en laten te geven.
Ten eerste heb je er niks aan en ten tweede is het via via en interpretatie van degene die het jou vertelt en wat kan je er nou helemaal mee? Gewoon verbieden dat mensen je updates geven, hoe goed bedoeld het ook is. Goed dat je geen contact zoekt, dat moet je volhouden, voor je het weet merk je het niet meer en hou je het niet meer bij. Als het gaat kriebelen moet je je maar bedenken dat je dan je record weg gooit en opnieuw moet beginnen.![]()
Ze zei het omdat ik het vroeg. Anders verteld ze niks hoor. En contact tja. Ze kan mailen. Dat lees ik wel. Of ik reageer is weer een tweede. En dat ze me pijn doet heb ik ook heel duidelijk gemaakt in dat laatste whats appjequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Lijkt me nog vrij netjes van jou te zijn, dat je haar toch een allerlaatste mogelijkheid tot contact geeft.
De dingen die ze zegt, van verliefd te zijn, zijn in haar ogen waarschijnlijk bedoeld als eerlijke info naar jou toe (je moet het namelijk niet van iemand anders horen, ze verzwijgt het je niet of ze liegt je niets voor); zij beseft waarschijnlijk niet dat ze je daardoor kwetst.
Helemaal mijden gaat dus niet , en uitpraten zie ik eigenlijk heel eerlijk niet gebeuren en dan zal die fouten toe moeten geven die hij niet graag toegeeft, en dat zie ik hem kennende echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef El_Borracho het volgende:
Ja, ofwel mijd je hem volledig, ofwel praat je het uit.
Hoezo valt ze je lastig dan ???quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef grrrbeer het volgende:
Het zou makkelijker gaan als m'n ex me niet meer zou lastigvallen.
Als het om het gezeik te doen is kunnen we beter weer een relatie nemen
Maar goed humeur weer naar de kut dus
aandacht. waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo valt ze je lastig dan ???
Had deze opmerking even gemist van je Knuffeltutje. Volgens die personen was het vooral 1 opmerking en 1 "Like" (quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of zoiets dan niet offline plaats zou vinden ipv op facebook![]()
Laat je niet gek maken en vraag aan mensen om jou geen "updates" over haar doen en laten te geven.
Lang verhaalquote:
Tja dat zegt ook niks.. Toen ik had afgesproken met mijn ex 5dagen na dat het uit was om afscheid te nemen was het ook een soort van leuk of zo (naja meer fijn. knuffelen, kussen, huilen). Maar een dag later ging ze naar die anderen gast.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:38 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Lang verhaal
Jammer, want vorige week toen we hadden afgesproken was het leuk.
Huh?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja dat zegt ook niks.. Toen ik had afgesproken met mijn ex 5dagen na dat het uit was om afscheid te nemen was het ook een soort van leuk of zo (naja meer fijn. knuffelen, kussen, huilen). Maar een dag later ging ze naar die anderen gast.
Oh dacht omdat je zei: vorige week hadden we het nog leuk. Naja doet er ook niet zo toe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Huh?
Daar heb ik het niet over![]()
Helemaal niet eigenlijk. Ik heb het over dat het leuk was, en dat ik het vervelend vind dat ik in de war word gebracht en lastig word gevallen met rare verhalen die iemand die gedumpt HEEFT niet hoort op te hangen.
Niets doet er toequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh dacht omdat je zei: vorige week hadden we het nog leuk. Naja doet er ook niet zo toe.
Genoeg doet er toe. Alleen mijn ex niet meer.quote:
Zeg tegen haar dat haar berichtje je verwarren sinds zij degene is die het uit heeft gemaakt en dat je eigenlijk liever niet hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Huh?
Daar heb ik het niet over![]()
Helemaal niet eigenlijk. Ik heb het over dat het leuk was, en dat ik het vervelend vind dat ik in de war word gebracht en lastig word gevallen met rare verhalen die iemand die gedumpt HEEFT niet hoort op te hangen.
Haha, dat heb ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Misschien ben je volwassener dan ik, maar ik zou er stiekem echt van genieten als de rebound van een ex keihard zou falen!
Als er meer speelde mag je blij zijn dat je haar kwijt bent. Het is onvermijdelijk dat mensen in een relatie verliefd worden op iemand anders. Maar of je er wat mee doet of niet... daar gaat het om.
Uiteraard gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat haar berichtje je verwarren sinds zij degene is die het uit heeft gemaakt en dat je eigenlijk liever niet hebt.
Ik weet het ik ben een van de weinige, maar ja hij was mijn eerste en ik heb me altijd goed gevoeld bij het idee dat hij de enige zou zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Knuffeltutje het volgende:
Over het algemeen is dit van niemand zijn of haar eerste relatie en/of gebroken hart toch?
Lange relatie dus. Sterkte ook voor jou natuurlijk! Voor de meeste onder ons heel herkenbaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef drucilla82 het volgende:
Meld me weer hier.
Ik woon nu eindelijk in mijn eigen huisje ( sinds afgelopen zaterdag) en kan alles gaan verwerken.
Zeg eerlijk dat het wel tegenvalt voor het eerst alleen wonen.
Je mist toch 's-avonds die arm om je heen, samen bankhangen. De warmte in bed.
De gezelschap zullen we maar zeggen.
Mijn ex en ik waren ruim 7,5 jr samenwonend en sinds begin oktober uitelkaar.
Kom voor jezelf op en meld het hem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Tjik het volgende:
Vanavond gaan we iets doen.. Heel de dag niks gehoord.
Vraag ik wat we gaan doen zegt hij: geen idee jij?
Komt allemaal zo ongeïnteresseerd over.. Zo heb ik er geen zin meer in..
Nou, zo simpel ook weer niet. Maar vervelend vond ik het nu zeker. En dat heb ik dus aangegevenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh dan is het een vervelend meisje die over je grenzen heen aan het gaan is.
Was jij ook zijn eerste?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik weet het ik ben een van de weinige, maar ja hij was mijn eerste en ik heb me altijd goed gevoeld bij het idee dat hij de enige zou zijn.
Zonde om te horen. Hopelijk wen je aan het idee van alleen wonen, wat ook ergens voordelen kan hebben. Maar meer dan dat hoop ik dat je iemand tegenkomt waarmee je een leuke, langdurige relatie kan opbouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef drucilla82 het volgende:
Meld me weer hier.
Ik woon nu eindelijk in mijn eigen huisje ( sinds afgelopen zaterdag) en kan alles gaan verwerken.
Zeg eerlijk dat het wel tegenvalt voor het eerst alleen wonen.
Je mist toch 's-avonds die arm om je heen, samen bankhangen. De warmte in bed.
De gezelschap zullen we maar zeggen.
Mijn ex en ik waren ruim 7,5 jr samenwonend en sinds begin oktober uitelkaar.
Ik denk meer dat beiden het verschillend ervaren en beiden een eigen waarheid heeft en dat botst.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat is dat toch altijd met waarheden die ineens zo ver uit elkaar komen te liggen na een break-up?
Alsof de waarheid het grootste slachtoffer van allen is...
Ja en nee. Je kúnt bepaalde feiten niet anders ervaren dan ze zijn. Als wij samen een rode stoel zien kan die stoel voor jou niet blauw zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk meer dat beiden het verschillend ervaren en beiden een eigen waarheid heeft en dat botst.
En hun twee kunnen er zo goed over zingen omdat ze een publieke break up hebben gehad.
Ja maar je kan wel in een relatie zitten met zijn 2en waarvan de een denkt he dit is te gek, en de ander al een lange tijd ik ben niet tevreden over de relatie en denk dat het beter is als we uit elkaar zijn en juist die ander die het niet zo ervaart zit dus met de scherven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kúnt bepaalde feiten niet anders ervaren dan ze zijn. Als wij samen een rode stoel zien kan die stoel voor jou niet blauw zijn.
Je kunt interpretatieverschillen hebben, anders kijken naar nuances.
Ik verbaas me er soms echt over hoe de waarheid wordt verscheurd. Hoe de leugen regeert omdat of de een, of de ander, het allerbelangrijkste vergeet wat je dient te hebben in een relatie jegens elkaar.
Respect gaat wat dat betreft zelfs voor liefde. Ik heb ondertussen teveel voorbeelden gezien waar dat ontbrak
Anders stuur je haar gewoon even het volgende: "Met het uitmaken van onze relatie heb je tevens je recht om tegen me te zeiken opgezegd. Dus kap daar eens mee en laat me met rust. "quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef El_Borracho het volgende:
Pff, net nog een derde bericht ontvangen:
"Ik dacht dat je ging antwoorden want ik heb 2x een vraag gesteldDie van bericht 1 was de belangrijkste... Waarom antwoord je nu niet? Plz?"
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders stuur je haar gewoon even het volgende: "Met het uitmaken van onze relatie heb je tevens je recht om tegen me te zeiken opgezegd. Dus kap daar eens mee en laat me met rust. "
Daar went ze dan maar aan. Dit gezeik werkt toch ook niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef El_Borracho het volgende:
Leuk als je elkaar dan de komende maanden zo goed als dagelijks in een klein lokaal tegenkomt
Gast, echt. Groei eens een ruggengraat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]Leuk als je elkaar dan de komende maanden zo goed als dagelijks in een klein lokaal tegenkomt
Je kunt rustig heel respectvol zeggen dat je moeite hebt met de breuk en dat je elkaar irl niet hoeft te negeren, maar elkaar niet opzoeken buiten school is een goed begin.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef El_Borracho het volgende:
Is geen kwestie van geen ruggengraat hebben of moeite hebben met de breuk (want meer van dergelijke berichten en ik erger me nog meer), maar van respectvol met elkaar om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |