ik ook. ik kon zonder shit niet vinden dus was zwart het minst verwijfde alternatief. en daar let je dan toch niet op. aan elke kant van mijn bed hangt er een.quote:
Zwarte zooi. Ieh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:04 schreef dawg het volgende:
die heb ik ook! met zwarte zooi eromheen.
Ietwat maar? Dat zegt wel wat over jou.quote:
Heb je recht op huurtoeslag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb dat allemaal niet. Maarja, in je eentje is dat toch lastig.
Er is een leuk twee slaapkamer appartement hier in de buurt te huur. Maar alleen kan ik dat niet betalen
. Maar ik wil het hebben
.
Dat ik een vrouw ben....jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ietwat maar? Dat zegt wel wat over jou.
How you doin'?quote:
Geen eigen voordeur?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ligt iets wat gecompliceerd. Qua salaris wel. Maar nee.
Ja wel oke hoorquote:
jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ligt iets wat gecompliceerd. Qua salaris wel. Maar nee.
Een prinsesje he, wil altijd meer en beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
ben je niet tevreden met je huidige woning, teganchickie?
Eigen postadres?quote:
Dan moeten we toch maar gelijk gaan samenwonen als we getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Het is iets minder dan het dubbele aan huur als hier. Dus met tweeen zou het gewoon perfect zijn. Want dan zou je gas, water en licht nog delen.
Nouja, opzich wel. Alleen dat zou begane grond zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
ben je niet tevreden met je huidige woning, teganchickie?
ghe. zo vind ik haar helemaal niet overkomen. misschien jij wel, dat kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een prinsesje he, wil altijd meer en beter.
Waarom dan geen huurtoeslag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ook. Ik woon gewoon compleet zelfstandig in een tweekamerappartement.
tuin ook of dat niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, opzich wel. Alleen dat zou begane grond zijn. En groter
. Kan ik een werkkamer en/of kleedkamer en waskamer hebben in een
. En een huisdier
.
Het is een vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:20 schreef dawg het volgende:
ghe. zo vind ik haar helemaal niet overkomen. misschien jij wel, dat kan.
Ik zeg toch dat de situatie iets wat gecompliceerd ligtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom dan geen huurtoeslag?
Rhu zit niet meer in de fase van ontkenning. Zie wat het haar heeft opgeleverd tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ben rhu niet. Bovendien heeft zij al een driekamerappartement.
nice. en kut ook dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. En het is ook nog dichter in het centrum.
Ze hapt maar niet he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
't is dat het een beetje ver van Delft af is, anders gingen we er samen wonen
Tegan wil veroverd worden, niet zo'n knullie die niet verder komt dan lafjes hints afgeven.quote:
Happen zonder tandjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze moet ook niet happen, ze moet zuigen.
Ik en een vriend. Zo snel al samenwonen. No way.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef dawg het volgende:
misschien staat het nog te huur als teganchickie een vriendje heeft en gaat samenwonen. met iemand die wel ver van delft wil wonen wellicht.
Tegen die tijd is het allang weer afgebroken hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef dawg het volgende:
misschien staat het nog te huur als teganchickie een vriendje heeft en gaat samenwonen.
Dat soort uitspraken hebben we hier eerder gehoord van anderen... Drie keer raden wat er gebeurde toen ze eenmaal een relatie kregen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
Ik en een vriend. Zo snel al samenwonen. No way.
misschien kom je binnenkort wel iemand tegen, en staat het over een jaar of wat nog steeds leeg. beetje dromen moet kunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik en een vriend. Zo snel al samenwonen. No way.
Ik ben speciaalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hebben we hier eerder gehoord van anderen... Drie keer raden wat er gebeurde toen ze eenmaal een relatie kregen...
je hebt wel recht op huurtoeslag, maar je hebt het nog niet aangevraagd? Begrijp ik je nu goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
Mja, met huurtoeslag zou ik hier al minder betalen, dus dan zou ik huurtoeslag daar ook enorm veel krijgen. Dat lijkt me wel raar. Dat ze dat pikken, dat ik op kosten van de Overheid groter ga wonen.
Nee, ik heb er geen recht op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hebt wel recht op huurtoeslag, maar je hebt het nog niet aangevraagd? Begrijp ik je nu goed?
Ik wed dat Tegan eind 2012 een partner heeft. Wie biedt meer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
Even zonder grapjes. Een partner, dat zie ik de komende twee jaar nog niet gebeuren.
jij bent leuk dus niet zo negatief.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
Even zonder grapjes. Een partner, dat zie ik de komende twee jaar nog niet gebeuren.
Ik wed dat ik eind 2012 Tegans partner ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat Tegan eind 2012 een partner heeft. Wie biedt meer?
Let's hope that's truequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat Tegan eind 2012 een partner heeft. Wie biedt meer?
Dat was 2011.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook hardstikke leuk. Maar daten, dat gaat hem gewoon niet worden.
Ik wed dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wed dat ik eind 2012 Tegans partner ben.
True. Toen keek ik niet. Maar nu kijk ik langzaam rond. En nog zie ik het niet snel gebeurenquote:
maar hoe ga je een partner krijgen zonder daten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom nou gewoon naar Den Haag joh. Prachtappartementen voor dito prijzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef CherryLips het volgende:
In Ede staan ook leuke appartementen te huur, in het centrum. Heb er een brochure van aangevraagd. 900 euro kale huur.
Ja ehm
wie weet loop je hem wel gewoon tegen het lijf en hoef je niet eens te daten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn stelling dat het de komende jaren niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar hoe ga je een partner krijgen zonder daten?
Of citeer ik zijn opmerking wel op een forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
wie weet loop je hem wel gewoon tegen het lijf en hoef je niet eens te daten.
dan zal je toch minstens 1 date moeten doen om er achter te komen of diegene is wat je wiltquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de enige optie. Dat iemand mij mee uit vraagtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik een kratje bier, jij een doosje wijn. That's settled dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink geen bier. En ik win uiteraard.
Het hoeft er maar 1 te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
True. Toen keek ik niet. Maar nu kijk ik langzaam rond. En nog zie ik het niet snel gebeuren.
dat is daten, dat doe jij niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de enige optie. Dat iemand mij mee uit vraagt. Die ik wel wil daten.
Ze wil je niet....hoe duidelijker wil je het hebben eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik een kratje bier, jij een doosje wijn. That's settled dan.
ik heb lang lang geleden eens een meisje ontmoet waar ik een tijdje wat mee heb gehad, en die ik niet gedate heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan zal je toch minstens 1 date moeten doen om er achter te komen of diegene is wat je wilt
Ik wil wel een krat rosebierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik een kratje bier, jij een doosje wijn. That's settled dan.
Dat zijn geen dieren voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mijn nicht de dierenvrienden heeft een nieuwe actie. De eerste hamster was vals en ging na vier maanden dood, de tweede is ook agressief.
Dus heeft ze een cavia gekocht voor haar kinderen van 3,5 en bijna 2.
Ik vind het zo zielig voor het beestjeze doet andere beesten weg, vogels en aquarium om dan maar een ander beestje te kopen en tegen mijn advies in toch een cavia te kopen voor de kinderen. Zo zielig
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze wil je niet....hoe duidelijker wil je het hebben eigenlijk?
Je keek elkaar aan en toen hadden jullie een relatie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb lang lang geleden eens een meisje ontmoet waar ik een tijdje wat mee heb gehad, en die ik niet gedate heb.
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb lang lang geleden eens een meisje ontmoet waar ik een tijdje wat mee heb gehad, en die ik niet gedate heb.
Skype-relatiesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dat ook niet. maar we keken elkaar aan, toen even later ik naar haar toe, praatje gemaakt. tijdje later moest ze gaan, zoenen, en vroeg ik wanneer ik haar weer kon zien. dat werd uiteindelijk wel 3 maanden laterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je keek elkaar aan en toen hadden jullie een relatie?
wat maf
Na 1 x zoenen heb je dan al een relatie....nee toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dat ook niet. maar we keken elkaar aan, toen even later ik naar haar toe, praatje gemaakt. tijdje later moest ze gaan, zoenen, en vroeg ik wanneer ik haar weer kon zien. dat werk uiteindelijk wel 3 maanden latermaar tussentijds hebben we wel veel brieven naar elkaar geschreven.
pre-internet tijdperk.
Omg, brievenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dat ook niet. maar we keken elkaar aan, toen even later ik naar haar toe, praatje gemaakt. tijdje later moest ze gaan, zoenen, en vroeg ik wanneer ik haar weer kon zien. dat werk uiteindelijk wel 3 maanden latermaar tussentijds hebben we wel veel brieven naar elkaar geschreven.
pre-internet tijdperk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, brieven. Maar die date na drie maanden was toch een date
.
Dat heb ik ook een aantal keer gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan had ik nog nooit een relatie gehad
Zie de verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dan had ik helemaal geen leven.
toen wel vond zij. in die 3 maanden was het nog een keer carnaval. toen ben ik best los gegaan en was ze kwaad omdat zij zich gedragen had op wintersport.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Na 1 x zoenen heb je dan al een relatie....nee toch?
Dan was ik niet getrouwd en had ik geen miniquote:
Ow je was 16quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
toen wel vond zij. in die 3 maanden was het nog een keer carnaval. toen ben ik best los gegaan en was ze kwaad omdat zij zich gedragen had op wintersport.
ik heb het wel recht kunnen breien, en nadat we elkaar weer zeggen tot het over ging me netjes gedragen.
16 was een toffe leeftijd.
Er bestaan geen dieren voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn geen dieren voor kleine kinderen.
Dat moet je ook niet in een brief schrijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
toen wel vond zij. in die 3 maanden was het nog een keer carnaval. toen ben ik best los gegaan en was ze kwaad omdat zij zich gedragen had op wintersport.
ik heb het wel recht kunnen breien, en nadat we elkaar weer zeggen tot het over ging me netjes gedragen.
nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, brieven. Maar die date na drie maanden was toch een date
.
Dat zeggen sommige vrouwen van in de 30 nogquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
waar lees je dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet in een brief schrijvenTering dat begrijp ik zelfs.
Als dawg achter mijn rug om zou zoenen met een ander zou het ook over zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige vrouwen van in de 30 nog
En nee ik ben het niet.
ik heb nergens gezegd dat ik dat in die brieven heb geschreven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Je had alleen contact via brieven en ze wist dat je losgegaan was tijdens carnaval.
Ze kende de chicks die je gedaan had tijdens carnaval?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat ik dat in die brieven heb geschreven.
in dat hypothetische geval zou ik iedereen afwijzen omdat ik dan jou al zou hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dawg achter mijn rug om zou zoenen met een ander zou het ook over zijn hoor.
er zat een gast bij mij op school die haar kende en dat verteld heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze kende de chicks die je gedaan had tijdens carnaval?
Niet speciaal voor kleine kinderen nee. Maar er zijn genoeg dieren die het beter kunnen handlen. Maar je hebt sowieso gelijk dat alle dieren in eerste instantie primair zullen reageren op irritant gedrag en daar worden de meeste kinderen niet zo blij van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Er bestaan geen dieren voor kleine kinderen.
Je weet het he: een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Wel smerig van je dawg. Ik zou dat nooit doen. Ook niet toen ik 16 was. Toen bleef ik gewoon single om te kunnen zoenen wie ik wilde. Plus niemand wilde me daten
.
ho ho. zij vond dat we wat hadden, wat niet zo was want het was toen al 2 maanden nadat we elkaar ontmoet hadden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Wel smerig van je dawg. Ik zou dat nooit doen. Ook niet toen ik 16 was. Toen bleef ik gewoon single om te kunnen zoenen wie ik wilde. Plus niemand wilde me daten
.
dawg ging ik toch al nooit daten. Dat was al besloten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet het he: een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
jammer dat ik niet mag meebeslissen alleen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
dawg ging ik toch al nooit daten. Dat was al besloten.
Waarom eigenlijk niet? jullie hebben best wel een klikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
De stemmen van het publiek moeten nog komenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat ik niet mag meebeslissen alleen.![]()
![]()
Je bent een wijze vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Oh, ok, dat snap ik welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ho ho. zij vond dat we wat hadden, wat niet zo was want het was toen al 2 maanden nadat we elkaar ontmoet hadden.
ik ben nog nooit vreemdgegaan. ik ben wel vaak bedrogen, dat dan weer wel.
Omdat ik dawg niet ken!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? jullie hebben best wel een klik
Katten laten het merken als ze het zat zijn, al weet ik niet hoe dat bij kittens is. En die kunnen weglopen. Honden worden gelijk als vals bestempeld maar die richten gewoon meer schade aan als ze happen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet speciaal voor kleine kinderen nee. Maar er zijn genoeg dieren die het beter kunnen handlen. Maar je hebt sowieso gelijk dat alle dieren in eerste instantie primair zullen reageren op irritant gedrag en daar worden de meeste kinderen niet zo blij van.
ik zou niet scharrelen met iemand waarvan ik weet dat ze in een relatie zit. als ik het niet zou weten en het tussentijds zou ontdekken zou ik het meteen afkappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ok, dat snap ik wel. Ik ben wel eens 'the other girl' geweest, maar ik dat daar meer moeite mee dan de jongen in kwestie. Maar dat was echt zes jaar geleden ofzo. En bedrogen, tja, ook wel soort van. Men are pigs
.
de enige stem die telt is die van teganchickie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De stemmen van het publiek moeten nog komen
Ik zou gewoon doorgaan. Niet mijn probleem dat zij een kut-relatie heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet scharrelen met iemand waarvan ik weet dat ze in een relatie zit. als ik het niet zou weten en het tussentijds zou ontdekken zou ik het meteen afkappen.
all men but me.
ik niet. ik wil mezelf altijd in de ogen kunnen kijken. ik zou zulk gedrag niet voor mezelf kunnen verantwoorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doorgaan. Niet mijn probleem dat zij een kut-relatie heeft.
He, dat was niet de situatie. Maar idd. Dat is bij eenmalig zoenen geblevenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet scharrelen met iemand waarvan ik weet dat ze in een relatie zit. als ik het niet zou weten en het tussentijds zou ontdekken zou ik het meteen afkappen.
all men but me.
dawg kan bijna mijn vader zijn he!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En daten dat doe je niet....ik snap hem eindelijk
wijsheid komt met de jaren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, dat was niet de situatie. Maar idd. Dat is bij eenmalig zoenen gebleven. Bovendien was het mijn ex eerst en daarna had hij een ander, en heb ik met hem gezoend terwijl ik wist dat hij net een nieuwe chick had. Maar dat was echt tienerliefde enzo.
Beetje onschuldig flirten en zoenen ok. Maar neuken, neh, dat doe ik niet als hij ook nog iemand anders heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doorgaan. Niet mijn probleem dat zij een kut-relatie heeft.
Jij valt toch op oudere mannen?quote:
Katten vermijden conflicten. Die vallen doorgaans pas aan als ze in een hoek gedreven worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Katten laten het merken als ze het zat zijn, al weet ik niet hoe dat bij kittens is. En die kunnen weglopen. Honden worden gelijk als vals bestempeld maar die richten gewoon meer schade aan als ze happen.
Maar dat hele gedoe met dieren bij haar ben ik ook zat. Ze is een wandelende marktplaats-advertentie.
Had ik dat eerder geweten, had ik wat minder tijd geïnvesteerd in jou.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
Klopt, maar niet zo oud. En eigenlijk is het gewoon een slecht excuus.
kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ex is zes jaar ouder. Dat was wel een mooie grens. Iets ouder zou nog wel kunnen. Laten we zeggen dat ik alleen date tussen vijf en acht jaar ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |