quote:Op zondag 15 januari 2012 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd nu Gijp terug is ,
Ik ga wel even kijken ik hoop dat het echt goed met hem gaat.
Of de show er zoveel beter van gaat zijn weet ik niet.
Zou raar zijn als hij nu weer de vrolijke clown gaat uithangen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze zegt het zelf. Geloof me, ik heb echt de situatie die elke man wenst
. Ze strijkt, kookt, maakt brood voor me op commando, legt mijn kleren in de ochtend klaar
, heeft al-tijd zin, zonder grap, fucking nympho hiero, is fucking lekker en supergezellig en hartstikke lief
. Daarnaast moet ze niets van andere mannen hebben
Living the good lifeLike a boss.
29 Januari is ze jarig en dan gaan we vanzelfsprekend dus ook in De Kuip winnen.
Oh wacht, dit is het Feyenoord-topic niet. Daar verder?
Ooh nee we gaan polonaise lopen en alleen maar GIJPIE GIJPIE GIJPIEquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh nee we gaan polonaise lopen en alleen maar GIJPIE GIJPIE GIJPIE![]()
![]()
![]()
roepen alsof het een god is. Valt het je alleen maar tegen let maar op.
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen verwachten hemel en aarde van hem .
Ik ben blij dat hij terug is.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Registreren is ook een erg vervelende 3 minuten van je leven..
6 keer klikken en je bent er al
Wie is er nou eigenlijk depressief?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh nee we gaan polonaise lopen en alleen maar GIJPIE GIJPIE GIJPIE![]()
![]()
![]()
roepen alsof het een god is. Valt het je alleen maar tegen let maar op.
ontwenningsverschijnselen. is vanaf morgen weer over.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Symer het volgende:
Genee vertelde dus op 538 dat ze Gijp's afwezigheid gaan doodzwijgen. Net doen of er niets gebeurd is gaat toch vreemd voelen denk ik.
Doodzwijgen denk ik niet maar zou nog vreemder als hij het nu weer allemaal moet gaan uitleggen enzo en dat ze er het eerste half uur aan besteden.. Gewoon lekker doorgaan, laat gaan johquote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Symer het volgende:
Genee vertelde dus op 538 dat ze Gijp's afwezigheid gaan doodzwijgen. Net doen of er niets gebeurd is gaat toch vreemd voelen denk ik.
En terecht ook. Als je er aandacht aan gaat besteden ga je alleen maar de focus op Gijp z'n probleem leggen met het mogelijke gevolg dat hij zich daar in die studio ongemakkelijk gaat voelen. Zo werkt dat bij paniek-aanvallen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef Symer het volgende:
Dat valt echt tegen. Ik heb hem ook niet gemist. Vind de combi Bos en emile bijv leuker dan gijp.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:07 schreef Droopie het volgende:
Gijp zonder humor blijft natuurlijk een hele goede analist.
Precies.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doodzwijgen denk ik niet maar zou nog vreemder als hij het nu weer allemaal moet gaan uitleggen enzo en dat ze er het eerste half uur aan besteden.. Gewoon lekker doorgaan, laat gaan joh
Genee begint met: En René, hoe is het?quote:
En ze = dus je broer die PSV'er is amiright?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze zegt het zelf. Geloof me, ik heb echt de situatie die elke man wenst
. Ze strijkt, kookt, maakt brood voor me op commando, legt mijn kleren in de ochtend klaar
, heeft al-tijd zin, zonder grap, fucking nympho hiero, is fucking lekker en supergezellig en hartstikke lief
. Daarnaast moet ze niets van andere mannen hebben
Living the good lifeLike a boss.
29 Januari is ze jarig en dan gaan we vanzelfsprekend dus ook in De Kuip winnen.
Oh wacht, dit is het Feyenoord-topic niet. Daar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |