Eigenlijk 4. Maar wie teltquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:49 schreef Hyman het volgende:
ben je wel een weekje te laat mee
Oh laat maar is part 5
Sja. Is het überhaupt wel een onderwerp?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef Copycat het volgende:
Is dit onderwerp inmiddels niet gewoon klaar?
Ik verklaar hierbij het onderwerp Islamisering voor gesloten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:53 schreef Copycat het volgende:
Is dit onderwerp inmiddels niet gewoon klaar?
Viva La Republique: sowieso het tijdperk waarin NL zijn grootste triomfen beleefde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind het wel godgeklaagd hoor, stelletje clowns daar bij de PVV
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article11259957.ece
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koningin lijkt op
[ afbeelding ]
Driewerf hoera! Leve de Koningin !
And when their powers combine... THEY ARE CAPTAIN VOC MENTALITY !quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens moet ik mij hier door vertegenwoordigd voelen? Moet ik blij zijn dat een gedeelte van mijn belastinggeld hun kant op gaat? Prins Pils, SS-vrouw en Junta-dochter?
SS-vrouw? Juliana was er toch echt niet bij (wat best eng zou zijn). Of doel je met dat SS op wijlen de man van Beatrix? Die zat bij de Hitlerjugend, en daar werd je als Duitse jongen automatisch lid van (tenzij Untermensch). En had niet zo gek veel te maken met de SS.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens moet ik mij hier door vertegenwoordigd voelen? Moet ik blij zijn dat een gedeelte van mijn belastinggeld hun kant op gaat? Prins Pils, SS-vrouw en Junta-dochter?
Jammer dat hij dát niet ook twitterde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Volgens Radio 1 heeft Wilders zojuist laten weten dat zijn tweet over Maxima en de koningin niet handig was![]()
Kan het echter nog nergens terugvinden
quote:Wilders erkent onhandige tweet
PVV-leider Wilders erkent dat zijn Twitter-bericht van deze maand over koningin Beatrix niet handig was. Dat zeggen bronnen tegen de NOS.
Vorige week liet Wilders zich kritisch uit over Beatrix' kleding tijdens een staatsbezoek aan Abu Dhabi. Ze droeg bij een bezoek aan een moskee een hoofddoek en een gewaad. Wilders schreef daarna in een tweet dat een hoofddoek het symbool is van vrouwenonderdrukking.
Naar verluidt leidde de tweet van Wilders tot veel kritische vragen in de PVV-fractie.
Het zit nogsteeds in je hoofd, want je leest het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
And when their powers combine... THEY ARE CAPTAIN VOC MENTALITY !
Hmm. Dat klonk beter in mijn hoofd. Nevermind.
Ah...dat lijkt er meer opquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef De_Nuance het volgende:
Wilders heeft spijt van de kritiek op Beatrix? Nee hoor, zegt hij in een reactie http://t.co/1GMoxHTi
NRC
Je kunt het haar van Maxima ook zien, en haar benen ook door die doorschijnende stof van haar gewaad heen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef De_Ilias het volgende:
Beatrix heeft volgens Islamitische maatstaf geen Hoofddoek op, want je kan het haar nog steeds zien.
Inderdaad, dus wat zij hebben aangetrokken was erg moderate.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt het haar van Maxima ook zien, en haar benen ook door die doorschijnende stof van haar gewaad heen.
Heb een tonprater gezien, verkleed als WA, die vertelde dat het zo hard waaide in Oman, dat zijn moeder haar hoed met een sjaal vast moest knopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef Coehoorn het volgende:
Bij Bea vind ik het niet echt een hoofddoek, meer een hoeddoek.
Wat een humor. Raap me op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb een tonprater gezien, verkleed als WA, die vertelde dat het zo hard waaide in Oman, dat zijn moeder haar hoed met een sjaal vast moest knopen.
Haha, en Sinterklaas was er ook, dacht ie, want in de moskee had iedereen zijn schoen gezet.
Hij heeft daarmee wel het Brabants Kampioenschap gewonnen, afgelopen vrijdag.quote:
Had ik nog nieteens gezien die benen .. waar zullen meer geiler van worden die haren of die benen grinn .. Ik zag bij Maxima die doek die ze over haar borsten tiete boezem zum droeg.. Maar pff wat een ophef ..quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Inderdaad, dus wat zij hebben aangetrokken was erg moderate.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |