Er is een OS dit jaar hequote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef franklop het volgende:
Hankey zn laatste optreden op lakeside, zeiden ze dat nou?
Hij heeft verloren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef tong80 het volgende:
Feliciteer hier de altijd sympathieke Ted Hankey.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij stapt hij over naar de PDC.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef franklop het volgende:
Hankey zn laatste optreden op lakeside, zeiden ze dat nou?
Veel succes met het publiek daarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij stapt hij over naar de PDC.
Grap van de eeuwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij stapt hij over naar de PDC.
Mr. Hankey, the Christmas Pooquote:
eh! je wint en staat dan niet in de finale?quote:
Ted Hankey 87.54quote:
Bdo site staat 5 engelse tijd, maar eurosport begint pas 7 onze tijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef hiburg het volgende:
Begint de partij van Harms nou om 19:00 uur , nederlandse tijd ?
Bij de PDC word je met dergelijke gemiddeldes weggeblazen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ted Hankey 87.54
Christian Kist 89.73
nuh je mag hier een eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Ben ik een landverrader als ik zeg dat O'Shea van mij wel eens mag winnen?
Ik vind het vanaf nu ook wel best, een Nederlander is leuk, maar O'Shea gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Ben ik een landverrader als ik zeg dat O'Shae van mij wel eens mag winnen?
Ik gun het hem ook wel hoor, O'Shea is wel een toffe gast. Leuker als een NL-er wint maar maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Ben ik een landverrader als ik zeg dat O'Shae van mij wel eens mag winnen?
Hij gaat ook winnen, want hij beseft al te goed dat dit misschien zijn enige kans is om Lakeside te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Ach het is een beetje als Barcelona met de Eredivisie vergelijken .. het is misschien niet even goed maar wel heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de PDC word je met dergelijke gemiddeldes weggeblazen...
Mocht de finale Hankey - O'Shea worden was ik zeker voor Tony. Nu maakt mij wat minder uit. O'Shea zal ik leuk vinden. Een Nederlander ook natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, zelfkritiek is niet altijd makkelijk op te brengen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef nightfall het volgende:
kinderachtig figuur die hankey, aan het einde van de partij gaan lopen zeiken dat er wind op het podium staat, de scheids wou er geloof ik niks van weten waardoor ie het wegsmeet
2007: Van Barneveld wereldkampioen PDCquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach het is een beetje als Barcelona met de Eredivisie vergelijken .. het is misschien niet even goed maar wel heel vermakelijk.
O'Shea is een toffe gast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Leatherface het volgende:
miss dat ze de finale nog aankopen ofzoquote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 17:32:59Die kist wint @JJNieuwlaat ha ha wat een show to the final das toch helemaal mooi man interviewen die man wij willen hem horen #rtl7darts reageer retweet
3 resultaten maakt het geen regelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
2007: Van Barneveld wereldkampioen PDC
2008: Van der Voort finalist UK Open
2010: Waites wint de Grand Slam of Darts
Het bewijs dat ex-BDO'ers en huidige BDO'ers best wel mee kunnen bij de PDC.
Gert is baasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Oh god Gert kijkt ook darts.twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 17:32:59Die kist wint @JJNieuwlaat ha ha wat een show to the final das toch helemaal mooi man interviewen die man wij willen hem horen #rtl7darts reageer retweet
![]()
Darten om 18:05 op ES1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef lubje25 het volgende:
Is die andere halve finale nog ergens te zien?
Gertquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Oh god Gert kijkt ook darts.twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 17:32:59Die kist wint @JJNieuwlaat ha ha wat een show to the final das toch helemaal mooi man interviewen die man wij willen hem horen #rtl7darts reageer retweet
![]()
Hmm. Misschien doen ze Kist Hankey even overquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren nog gekeken op die site maar stond geen 'Live' bij...
Masters of Darts 2005 dan, Taylor tegen Fordham in de finale.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef wdn het volgende:
[..]
3 resultaten maakt het geen regel
Veel BDO top spelers zullen matige PDC spelers zijn.
Maar bij de PDC wordt ook beter getraind. Ze maken meer uren. etc etc etc.
Dus een BDO speler die dat kan opbrengen zou in theorie ook beter moeten gaan gooien.
Ik zou wel eens willen weten welke doubles Hankey heeft gemaakt. Het lijkt me dat dit veel 2x20 en 2x10 zijn en dat heel veel gemist is op andere dubbels. Dat maakt je een middelmatige speler: je moet alle dubbels constant kunnen gooien.
En zelfs toen kon ie niet lachenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
Hankey blijft nog wel altijd de man die met de 170 finish de Lakeside-finale uitgooide.
mooi moment bij BDO was die leg tussen King en Barney (ook in finale?) dat ze allebei na zes pijlen op een 9-darter stondenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
Hankey blijft nog wel altijd de man die met de 170 finish de Lakeside-finale uitgooide.
Geen finale, King stond in 2002 en 2004 in de finale, Raymond in 1995, 1998, 1999, 2003, 2005, 2006.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
mooi moment bij BDO was die leg tussen King en Barney (ook in finale?) dat ze allebei na zes pijlen op een 9-darter stonden
youtube!
Ik kan me niet herinneren dat Barney tegen King een lakeside-finale speelde. Ik haal me Burnett, Baxter en Ritchie Davies als finalisten voor de geest. De laatste is me effe ontschoten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
mooi moment bij BDO was die leg tussen King en Barney (ook in finale?) dat ze allebei na zes pijlen op een 9-darter stonden
En Klaassenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Barney tegen King een lakeside-finale speelde. Ik haal me Burnett, Baxter en Ritchie Davies als finalisten voor de geest. De laatste is me effe ontschoten.
Halve finale 2004 schijnt ook geweldig te zijn geweest, Van Barneveld 4-1 voor maar Fordham won met 4-5.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:59 schreef Leatherface het volgende:
Merv King was in die dagen toch wel een geduchte tegenstander van Van Barneveld.
Maar mijn mooiste herinnering qua The Embassy/Lakeside blijft de winst van Andy Fordham. Hoewel de finales in 1998 en 1999 zinderend waren.
Uiteraard.quote:
Bij mij staat "live darten. in deze uitzending: halve finales".quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren nog gekeken op die site maar stond geen 'Live' bij...
Ja, ik zocht het niet meer om te editten omdat die pagina de hele tijd versprong door die gare tweet vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uiteraard.Maar zijn gewonnen finales waren tegen Burnett, Baxter en Davies. Bij zijn laatste Lakeside-titel Adams, maar die moest ik eerlijk gezegd even googlen.
Ik vond de winst van Tony David ook mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:59 schreef Leatherface het volgende:
Merv King was in die dagen toch wel een geduchte tegenstander van Van Barneveld.
Maar mijn mooiste herinnering qua The Embassy/Lakeside blijft de winst van Andy Fordham. Hoewel de finales in 1998 en 1999 zinderend waren.
dat was die met de hartkwaal toch? Dat iedereen schrok dat hij na zijn winst direct ernaar greeepquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vond de winst van Tony David ook mooi
toen hadden die 2 nog duidelijk plezier in het spelletje, heb ze in geen tijden meer zien lachen op het podiumquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
youtube!
was een kwartfinale zo te zien
Tony David was ook mooi, ja. Dat topniveau heeft ie helaas voor hem niet lang vol kunnen houden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vond de winst van Tony David ook mooi
En die finale waarin Nixon terugkwam van 6-0 naar 6-6 om alsnog te verliezen van Adams.
ES1quote:
Dat ze vandaag zo laag zaten ligt gewoon aan het gekloot van Hankey, daar heeft bijna iedereen last van. Hetzelfde met Pipe (al is dat niet op de tegenstander gericht) bij de PDC. Tot voor deze pot had Kist een toernooigemiddelde van bijna twee punten hoger dan Lewis dit jaar had.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de PDC word je met dergelijke gemiddeldes weggeblazen...
Hemofilie, zijn bloed stolde nauwelijks. Als een bijeffect kon ie ook zijn arm niet volledig strekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:04 schreef franklop het volgende:
[..]
dat was die met de hartkwaal toch? Dat iedereen schrok dat hij na zijn winst direct ernaar greeep
Klopt ja, won ook nog de Bavaria World Darts Trophy.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tony David was ook mooi, ja. Dat topniveau heeft ie helaas voor hem niet lang vol kunnen houden.
David kwam toen een beetje vanuit het niets. Maar door het verhaal van zijn hemofilie had ie de nodige aandacht en sympathie. Hij had toen erg het momentum mee.
Van die World Darts Trophy, de eerste editie dat jaar, herinner ik me niet veel. Ik weet wel dat David toen de finale van Tony O'Shea won. Was het eerst dat ik van O'Shea hoorde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt ja, won ook nog de Bavaria World Darts Trophy.
Kwam ie toen niet uit verloren positie terug in de halve finale tegen Fordham?
las net dat ie die 6-0 wonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt ja, won ook nog de Bavaria World Darts Trophy.
Kwam ie toen niet uit verloren positie terug in de halve finale tegen Fordham?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |