abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2012 @ 06:50:05 #101
208890 June.
Seriously?
pi_106939476
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet. Doe/deed ik ook niet hoor. De posts die tijdens de uitzending worden geplaatst zijn over het algemeen toch niet zo boeiend.

Ik bedoel meer gedurende de week, als de interessante posts geplaatst worden. Ik lees liever een rijtje posts in 1 topic, dan dat ik een zootje topics moet openen om een enkele losse post te lezen. Maar belangrijker nog is dat mensen in het eerste geval ook vaker op elkaar reageren en er meer een discussie ontstaat. Iets waar een forum ook voor is.
Verder FOK! ik persoonlijk vooral via MyAT, waardoor ik veel WIDM-topics - inclusief potentieel interessante posts - niet eens zie. Mensen die alleen, of voornamelijk, in 1 subforum komen zullen er minder moeite mee hebben, maar voor mensen die all over FOK! komen is MyAT toch echt het handigste.

-edit- Zijn het misschien vooral de lurkers die de huidige situatie beter vinden? Want dan schiet het z'n doel wel voorbij, vind ik.
Ik vind het wel handiger. Alleen moet het nog een beetje lopen en beter gemodereerd worden. Eigenlijk zou dit topic alleen voor de uitzendingen moeten zijn. En dan in het theorieentopic kan er gediscussieerd worden over hints.
Shine bright like a diamond.
pi_106939523
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik vind dat je het helemaal niet moet vergelijken met andere fora. Wieisdemol.com is actief als altijd, maar niet te vergelijken met FOK!. Ten eerste omdat het helemaal over 1 programma gaat, maar met name omdat het voor het grootste gedeelte volgepost wordt door een betrekkelijk klein groepje diehard fans. Niets op tegen, maar niet te vergelijken met een groot, algemeen forum als FOK!. Op FOK! werkt het beter als WIDM gewoon in FTR staat met 1 algemeen topic waarin iedereen post, diehard fan en beginner. In FTR kan iedereen het ook vinden, denk ik. Mensen die WIDM kijken zijn niet per se RLS-fans.
Nouja, ik heb het WIDM topic hier altjd gemeden en wijk daarvoor uit naar andere fora. Jij leest alles, ik heb geen zin en vooral tijd om door al die onzin te ploegen. Dus dat het in 1 topic beter werkt ben ik absoluut niet met je eens.

Dat WIDM in RLS staat is onzin, maar daar heb ik me al eerder over uitgelaten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_106940490
Of we gaan gewoon weer terug?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:00:40 #104
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_106940494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 06:50 schreef June. het volgende:

Alleen moet het nog een beetje lopen en beter gemodereerd worden.
Oh ja, het ligt aan de mods! Natuurlijk! :D |:(
Mocht je trouwens een moderatie wensen zoals op wieisdemol.com, dan kun je dat sowieso wel vergeten. Met topics die alleen door mods mogen worden geopend en waar pas vanaf het begin van de uitzending gepost mag worden, waar een licht offtopic grapje tusssendoor je al op een reprimande kan komen te staan, waar mods posts verplaatsen naar topics waar ze in 'horen', enz. enz. Gaat hier nooit gebeuren en gelukkig ook maar. Zo gaat het gewoon niet op FOK!.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 07:04 schreef Steven184 het volgende:

Nouja, ik heb het WIDM topic hier altjd gemeden en wijk daarvoor uit naar andere fora. Jij leest alles, ik heb geen zin en vooral tijd om door al die onzin te ploegen.
Als je denkt dat alle interessante posts nu bij elkaar in 1 topic komen, zodat je de andere topics kunt negeren, dan is dat een utopia. Ze zijn nu alleen verdeeld over ik-weet-niet-hoeveel verschillende topics.
Ik wil graag alle interessante posts lezen, ja, so sue me. Een beetje geoefende FOK!ker is ook gewend om snel door een lang topic te scrollen, de 'onzin' over te slaan en alleen de krenten uit de pap aandachtig te lezen. Dat moet je op FOK! namelijk heel vaak doen, met zo'n grote community en zo'n druk forum. De kans dat je alle interessante posts leest is bovendien groter als het in 1 topic staat, zelfs al ga je niet door het hele topic heen. Die interessante posts worden namelijk verderop in het topic altijd wel door mensen gequote, waardoor je zelden iets mist. Nu moet je al die verschillende topics openklikken, om er vervolgens achter te komen dat er in 9 van de 10 alsnog niks boeiends gepost is. Je kunt lullen wat je wilt, maar dát kost toch echt meer tijd (en ergernis) dan door een lang topic heen scrollen en de onzin overslaan.

Bovendien, en dat is m.i. het beste argument, blijkbaar weerhoudt deze opzet sommige mensen ervan om (interessante dingen) te posten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_106940610
Ik heb eerlijk gezegd alle andere topics nooit geopend. Daar heb ik geen tijd voor om 15 topics door te lezen, eentje vind ik al meer dan genoeg. Ik vind het juist fijn dat alles in 1 topic staat en dat de drempel zo lekker laag is.
pi_106941262
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:00 schreef Jane het volgende:

[..]

Oh ja, het ligt aan de mods! Natuurlijk! :D |:(
Mocht je trouwens een moderatie wensen zoals op wieisdemol.com, dan kun je dat sowieso wel vergeten. Met topics die alleen door mods mogen worden geopend en waar pas vanaf het begin van de uitzending gepost mag worden, waar een licht offtopic grapje tusssendoor je al op een reprimande kan komen te staan, waar mods posts verplaatsen naar topics waar ze in 'horen', enz. enz. Gaat hier nooit gebeuren en gelukkig ook maar. Zo gaat het gewoon niet op FOK!.
Dat zegt ze toch ook helemaal niet? Zoals ik het nu lees bedoelt ze het anders dan jij het verwoord. Hier op FOK! wordt er toch net zo goed iets van gezegd als je gaat slowchatten in een gewoon topic in plaats van de SC? Wat dat betreft heeft dit topic misschien wel de verkeerde naam (of er moet een apart topic voor komen? :P) en zou het niet LIVE moeten heten, maar SC.
quote:
[..]

Als je denkt dat alle interessante posts nu bij elkaar in 1 topic komen, zodat je de andere topics kunt negeren, dan is dat een utopia. Ze zijn nu alleen verdeeld over ik-weet-niet-hoeveel verschillende topics.
Ik wil graag alle interessante posts lezen, ja, so sue me. Een beetje geoefende FOK!ker is ook gewend om snel door een lang topic te scrollen, de 'onzin' over te slaan en alleen de krenten uit de pap aandachtig te lezen. Dat moet je op FOK! namelijk heel vaak doen, met zo'n grote community en zo'n druk forum. De kans dat je alle interessante posts leest is bovendien groter als het in 1 topic staat, zelfs al ga je niet door het hele topic heen. Die interessante posts worden namelijk verderop in het topic altijd wel door mensen gequote, waardoor je zelden iets mist. Nu moet je al die verschillende topics openklikken, om er vervolgens achter te komen dat er in 9 van de 10 alsnog niks boeiends gepost is. Je kunt lullen wat je wilt, maar dát kost toch echt meer tijd (en ergernis) dan door een lang topic heen scrollen en de onzin overslaan.

Bovendien, en dat is m.i. het beste argument, blijkbaar weerhoudt deze opzet sommige mensen ervan om (interessante dingen) te posten.
Oke, jij vind één topic fijn, maar Steven184 vind meerdere topics fijn. Ieder zijn eigen mening, maar volgens mij mag iedereen hier op FOK! nog altijd zijn eigen mening geven toch?
Zo vind ik het zelf wel fijn dat theorieën die specifiek over één persoon gaan in het topic van dat persoon overzichtelijk bij elkaar staan. Uiteraard zal daar niet alles staan, maar precies hetzelfde geld voor dit topic, hier zal ook niet alles staan. En om met je eigen woorden te spreken "je kunt lullen wat je wilt", je maakt mij ook niet wijs dat je door vlug te scannen nooit interessante posts mist. Dat heb je nou eenmaal op een forum...
En om nog even terug te komen op je "beste argument": deze opzet zal mensen weerhouden interesante dingen te posten, maar een andere opzet zal dat weer bij andere mensen doen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden.

Maar zullen we deze discussie nu afsluiten met de conclusie dat iedereen een eigen mening heeft en niet iedereen dezelfde mening deelt? Dan kunnen we nu weer ontopic gaan en het over Wie is de Mol? hebben!
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_106964288
frits nu in de nationale iq test
pi_106965867
Ach, iedereen ziet grotendeels wat hij/zij wil zien natuurlijk. Tegenstanders (zoals ZwartmetSuiker die het niet eens een kans geeft en alleen in dit topic komt......) die vinden het inderdaad niks, en voorstanders die vinden het zoals ze al hadden verwacht overzichtelijker.

We kunnen er pas wat van zeggen als het seizoen is afgelopen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:31:35 #109
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106966689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef remcoP het volgende:
he is dat vandaag???? :o
pi_106968364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef remcoP het volgende:
Ook hier vind ik m een beetje irritant :@
pi_106974945
Nieuwe tweet van de mol!

IkBenDeMol twitterde op woensdag 18-01-2012 om 20:17:36 Mollen? Kinderspel! http://t.co/z4VBLtji Morgen, 20:30 uur, Nederland 1. reageer retweet
pi_106975127
Kinderen. Hadewych is zwanger...
pi_106975315
Ja en er zijn er ook die zelf al kinderen hebben.

De zwangerschap van Hadewych is wel een populaire hier voor hints. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:24:44 #114
88233 Steve
Still the best.
pi_106975398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja en er zijn er ook die zelf al kinderen hebben.

De zwangerschap van Hadewych is wel een populaire hier voor hints. :P
Alle getallen wijzen op een of andere manier naar de datum waarop het verwekt is! :o.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_106979888
Kinderen en cijfers.... hmmm.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:38:03 #117
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106984958
Pim-pam-pet.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:39:38 #118
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106985016
Als ze niet gaan pimpampetten vanavond is pimpampet een hinthinthint.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:42:45 #119
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106985101
Trouwens: http://twitter.com/#!/IkBenDeMol/status/159716084000362496 Kijk naar de achtergrond: Daar zie je het woord registreren, en daar links van zie je (in spiegelbeeld?) de letters WS.
William Spaaij?
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:43:20 #120
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106985117
Ook zie je nog het getal 759 geloof ik.
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:22:16 #121
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_106988842
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook zie je nog het getal 759 geloof ik.
Waarschijnlijk coördinaten.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:22:32 #122
128056 MrManiak
pi_106988858
Mijn (inte)r(e)views!
pi_106995163
quote:
99s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ze niet gaan pimpampetten vanavond is pimpampet een hinthinthint.
In de boot gaan ze dat vast doen
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:09:00 #124
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_107000067
Iemand een linkje naar de Dio is een neger-theorie?
Mijn Signature is Signature.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:10:24 #125
128056 MrManiak
pi_107000120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef Ongedierte het volgende:
Iemand een linkje naar de Dio is een neger-theorie?
FOK!special week 1 ;)
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')