Puckzzz kapsel welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pics zijn toch al lang gepost of ligt dat aan mij?
KOOP HETquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik zag net DE spin in de etalage liggen van een dierenspeciaalzaak hier.
Die rechtse Unrip(p)ened geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand welke dit zijn??
[ afbeelding ]
Zitten geen stickors meer op
Held!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die rechtse Unrip(p)ened geloof ik
Wooow chick wat mooiquote:
op miniflesjes zitten nooit stickers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand welke dit zijn??
[ afbeelding ]
Zitten geen stickors meer op
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wooow chick wat mooiik had het dus nog niet gezien.. En omdat gisteravond niemand zei dat ze al gepost waren dacht ik dat dat niet zo was.. Maar echt pret-tay
Ja dat had ik gedaan maar toen vond ie niksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op miniflesjes zitten nooit stickers.
wat je kunt proberen is googelen op de productcode die op de onderkant zit, het nummer matcht altijd aan een kleur
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
rechts unripened, links is de INK kloon uit de halloween editie idd
Misschien kan je vragen of ze ze dinsdag op je werk afleveren? Had mijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFERRRRRR mijn schoenen misgelopen vanmorgenWorden ze pas dinsdag weer afgeleverd.... Tussen 14u en 18u; ja dat wordt hem niet... Is de post in ASTEN !!! Freaking asten !! Hoezo astennnnnnnn...
Kut kut kut...
Ik wil geen Italiaanse fagboyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zenks
Ik neem Spees alleen maar mee om haar te koppelen aan een Italiaanse mooiboykutpubert zonder internet![]()
No need to thank me
Oh ! Goeie. Ga zo effe bellenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of ze ze dinsdag op je werk afleveren? Had mijnook gedaan toen wij niet thuis waren en op een volgend moment ook niet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Unf is goed bezig 's nachts![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Unf is goed bezig 's nachts![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoor, als er een vermoeden is, gaan ze langs en als ze dan nog niet zeker weten of het vermoeden juist is of niet, blijven ze komen tot ze zeker zijn van hun zaak. (en dan kan het nog zijn dat ze je blijven controleren) Om wat voorbeelden te geven;quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
princess-a jij had het tijdje terug over dat de kinderbescherming nog heel lang langs blijft komen om te controleren of alles goed gaat, dat doen ze zeker alleen als er iets echt is voorgevallen? bij vermoedens gaan ze zeker niet meerdere keren langs?
siquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Een hele jonge Keanu trouwens![]()
Toch?
okay thanks voor je info chickquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, als er een vermoeden is, gaan ze langs en als ze dan nog niet zeker weten of het vermoeden juist is of niet, blijven ze komen tot ze zeker zijn van hun zaak. (en dan kan het nog zijn dat ze je blijven controleren) Om wat voorbeelden te geven;
Mijn stiefbroer en zus zijn op 10/11 jarige leeftijd bij hun moeder weggehaald en bij hun vader geplaatst. Ook al had hun vader niets te maken met de gesteldheid van hun moeder, ze zijn tot 18 of 21 jaar onder toezicht gebleven..
'Probleem' met de kinderbescherming, die in onze regio, is dat ze niet wachten tot er wat gebeurt.. Mijn zus is zelf naar de kinderbescherming gegaan voor ondersteuning, terwijl het prima met haar ging. Bij mn neefje grepen ze in voor het echt misging en mijn zus staat nu onder toezicht tot haar kinderen op zn minst 18 zijn. Terwijl ze vorige keer in enorm tempo (6 weken, psychose) de weg kwijt raakte maar er ook snel weer bovenop was en nota bene zelf ondersteuning heeft gevraagd
maar ik ken ook een verhaal van de kinderbescherming in een andere regio die een kind dat overduidelijk mishandeld wordt, maar niet bij de ouders weghaalt.. Ook al getuigen opa, oma en alle buren tegen de ouders
Het ligt dus een beetje aan de kinderbescherming per regio...
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay thanks voor je info chick
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, pestoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit te denken of ik vanavond een aardappelovenschotel zal maken. Gewoon met dingen die we nog hebbenDus niet echt een recept. Opties:
- Aardappel, kip, creme fraiche, broccoli, ui.
- Aardappel, kip, creme fraiche, paprika, ui.
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, pesto en broccoli?
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, paprika?
Die met een vraagteken zijn de opties waarvan ik niet zeker weet of het uberhaupt te eten ishoudt heel erg van mozzarella dus het liefst wil ik dat er ook in gooien.
Ik ga voor de eerste met paprikaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit te denken of ik vanavond een aardappelovenschotel zal maken. Gewoon met dingen die we nog hebbenDus niet echt een recept. Opties:
- Aardappel, kip, creme fraiche, broccoli, ui.
- Aardappel, kip, creme fraiche, paprika, ui.
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, pesto en broccoli?
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, paprika?
Die met een vraagteken zijn de opties waarvan ik niet zeker weet of het uberhaupt te eten ishoudt heel erg van mozzarella dus het liefst wil ik dat er ook in gooien.
Ja ik dacht dan zit er nog wat van groente inquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, pesto![]()
weet niet of broccoli lekker is met pesto
Wat voor kruiden zou je erbij doen dan? Alleen peper en zout?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste met paprikaEn mozzarella ertussen
Ja anders wordt het een beetje te veel denk ik. Lekker veel peperquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor kruiden zou je erbij doen dan? Alleen peper en zout?
Zekers!!Die zou ik er zeker bij doen die broccoli.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
- Aardappel, kip, creme fraiche, mozzarella, pesto![]()
weet niet of broccoli lekker is met pesto
Ik mis de knoflook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja anders wordt het een beetje te veel denk ik. Lekker veel peper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |