Nou, nou. Ik bracht het ter sprake. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
nee daar zat Ian nog over te zeiken, staat op de agenda nu
Shenkie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Kally het volgende:
verder luister ik nu naar koetjesrepen enzo van Ian maar dat terzijde
Meet en jij moet erbij, want nostalgie enzo, al post je hier nooit meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ik dacht al, wat bedoelde je nu
Jij doet altijd moeilijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik bracht het ter sprake. Dat is wat anders.
Ik wou daar verder niet moeilijk over doen.
Ik weet niet, maar er schijnt een krauwnt te zijn en wij komen er.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet altijd moeilijk
Watskebeurt?
nostalgiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet en jij moet erbij, want nostalgie enzo, al post je hier nooit meer
Me love itquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar er schijnt een krauwnt te zijn en wij komen er.
Ik herken het, mijn hele gemiddelde gaat omlaagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nostalgie![]()
ik Fok sowiso veel minder laatste tijd, ik haal zelden 100 posts per dag, dat was wel eens anders
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vandaag uit mijn broek gescheurd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ikke ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nostalgie![]()
ik Fok sowiso veel minder laatste tijd, ik haal zelden 100 posts per dag, dat was wel eens anders
Hoe kreeg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuk dat shit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
Willen jullie zeggen dat we... collectief een leven hebben gekregen?
ik Fokte voorheen ook veel overdag, dat lukt zelden nogquote:
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde hetquote:
quote:
beter naar huisquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde het
Chanaaaaaaaaaaaant!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde het
Ik sta op de zeedijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Maaarrr , belllaaaa, wat doe jij hedendaags?
Ik had het eens tegen een gymles. Had een sportbroek van broer geleend. Ik doe mijn benen omhoog om een bal een schop te geven en 'KRRRRST"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |