Gulle man deze kerel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gun mijn vrienden dat wel.
Ik weet toch wel dat wanneer ik zo'n lekkertje heb, ik haar toch nooit alleen heb, dan liever delen met mijn vrienden
Bij mij nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoor
Toffifee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Kom miss wel kijken.
Hoe heet je band?
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog bier gezopen en pizza gevreten?
Mijn maten gunnen mij het ook, wanneer zij zo'n vriendin zouden hebbenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).
Veel spul wat we ook draaien staat er niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
xyce.nl
En de belangrijkste: http://xyce.bandcamp.com
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staan
Anders moet ik het morgen doen. Wakker worden en meteen afwas zien maakt mij niet vrolijk.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef JApieman het volgende:
Hey SSB heb je echt zo'n radiokliekje in de McDonalds gezien?
Ik weet niet maar ik dacht zo'n topic te zien dat jij Heloef enzo in de MacDonalds zag zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
I NEVER WANTED ANYTHING MORE THAN I WANTED YOU HENKIE
Had je maar naar de kroeg moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nachtbaggertopics zijn veel leuker doordeweeks. Sorry..
Haha, oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh in Leiden tijdens Serieus Request bedoel je zeker ?
Ja dat was echt gebeurd
Zag in ieder geval Naatje, Heloef en Charmed Angel en Viro.
De rest herkende ik niet van de fobo's of videostreams van radio onzin.
Ik heb tentamens man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had je maar naar de kroeg moeten gaan.
nijs, heb je 'm nog gemaakt ook?quote:
In 2006 waren echt elke nacht een feestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nachtbaggertopics zijn veel leuker doordeweeks. Sorry..
En dat zouden we doen, omdat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef woads het volgende:
Stop met je je gezicht aan raken en vertel me hoelang je het vol houd.
Wilde ze op zich wel ff aanspreken, draai wel eens voor ze.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb tentamens man.
Tevens: buitenkomen
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nijs, heb je 'm nog gemaakt ook?
is lueken tog ofnie gr riaquote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Anders moet ik het morgen doen. Wakker worden en meteen afwas zien maakt mij niet vrolijk.
kk baasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Ja.
[..]
is lueken tog ofnie gr ria
Ik denk dat ik dat ook niet gedaan had als ik dronken & stoned met vrienden bij de mac zat. Liever niet teveel mengen enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wilde ze op zich wel ff aanspreken, draai wel eens voor ze.
Maar was zo mega stoned en aangeschoten
Ach. Zelfde probleem hier maar ik leef er gewoon mee.quote:
ik wil liever een foto van jou $::$:$quote:
:$:$$::quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil liever een foto van jou $::$:$
Ja schaamde me ook wel voor de reactie van mijn vriendenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook niet gedaan had als ik dronken & stoned met vrienden bij de mac zat. Liever niet teveel mengen enzo.
lekkere boi hosselarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |