SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!lekker faxen heel de dag echt genot
Eerste keer was 5 januari 2011. Toch gek, ik heb echt een koppeling met 2010 in m'n hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.
Gelukkig niet, kennen we die horror in ieder geval niet nog langer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste keer was 5 januari 2011. Toch gek, ik heb echt een koppeling met 2010 in m'n hoofd
Ja schandalig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ze geen kerstversie van Plage hebben gemaakt...
Gemiste kans om dat kreng nog verder uit te melken
wehehehquote:
Nee, "do you want to ride a sleigh with me"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja schandlig.
Do you want to go to the CHRISTMASTREE with me
Ja die is idd bet0rquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, "do you want to ride a sleigh with me"
yo, ik ga ook, trustenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
voor ik hier halfdronken ga roepen: "wil iemand aan mijn kerstballen en mijn piek zuigen?", ga ik maar eens naar bed toe. een uur vroeger dan normaal op dit moment van de week. kutjepikandijvie!
welterusten!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
voor ik hier halfdronken ga roepen: "wil iemand aan mijn kerstballen en mijn piek zuigen?", ga ik maar eens naar bed toe. een uur vroeger dan normaal op dit moment van de week. kutjepikandijvie!
welterusten!
Lief doen tegen roosquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef alors het volgende:
Kunnen ze die StuBru gozer niet inwisselen voor Roos, hij is leuk
Dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef alors het volgende:
Kunnen ze die StuBru gozer niet inwisselen voor Roos, hij is leuk
het bed is inmiddels voorverwarmdquote:
Tourbus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook, foto is gemaakt in Groningen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook, foto is gemaakt in Groningen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |