quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zeg ik dat ik gebruik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.
[..]Ja als je daardoor mij al mag dan kom je echt niet buiten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En je weet niet wat er onder zit, mischien wel 5 tepels
!
Baby darling doll face honey
Waar zeg ik dat jij zegt dat je het gebruikt? Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gebruik?
Tjemig, die jeugd bedenkt ook alles waar ze bij staan.
Picsquote:
Nou zo lijkt het wel soms hier hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als je daardoor mij al mag dan kom je echt niet buiten... En je weet niet wat er onder zit, mischien wel 5 tepels
!
[..]Komop man, ze is waarschijnlijk toch veel te jong voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben niet goed met vrouwen. Geef mij een atari en ik componeer Händel d'r uit maar vrouwen neen niet echt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Nee. Wij gebruiken het ook en ik loop elke dag 2 keer naar de supermarkt voor chips en bullit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij zegt dat je het gebruikt? Lees nog eens goed.
[..]
Pics
Was ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop man, ze is waarschijnlijk toch veel te jong voor mij.
En ik ben niet goed met vrouwen. Geef mij een atari en ik componeer Händel d'r uit maar vrouwen neen niet echt.
Ohwiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou zo lijkt het wel soms hier hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Wij gebruiken het ook en ik loop elke dag 2 keer naar de supermarkt voor chips en bullit.
Bier is geen excuus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.
Dat echte straattaal meer beïnvloed is door surinamers, antillianen en niet door mocro's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.
Wanneer heb jij geen bier op, just asking hé.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.
Ja ok, true.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat echte straattaal meer beïnvloed is door surinamers, antillianen en niet door mocro's.
Kom jongens...laten we een wiet roken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind joint al debiel klinken, ik zeg gewoon wiet.
Een wietje kan dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens...laten we een wiet roken.![]()
![]()
Erg kien!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij geen bier op, just asking hé.
-_-.. wat je nu zegt slaat gewoon nergens op hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens...laten we een wiet roken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |