-_-.. wat je nu zegt slaat gewoon nergens op hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens...laten we een wiet roken.![]()
![]()
HEHEHE, ja ik las vandaag over alcoholvrije wijn, wat de neukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Erg kien!
Ik zuip niet meer zoveel. Verplichtingen enzo. En ik werd er dik van.
Wat is daar in godsnaam debiel aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
-_-.. wat je nu zegt slaat gewoon nergens op he.
En ik zeg meestal jointje, maar dat vind ik gewoon echt debiel klinken.
Geilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
Ik ben behalve slapen op biljart tafels na optredens en het wakker worden op rare plekken na een drank/frikandelavontuur een enorme burgerlul geworden.
Zo. Die zin klopt van geen kant.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
Ik ben behalve slapen op biljart tafels na optredens en het wakker worden op rare plekken na een drank/frikandelavontuur een enorme burgerlul geworden.
Ik weet niet wie 2Happy4U is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, ik en 2Happy4U eens op geile seksdate?
Ik ga liever voor een full-fledged hippiesuit uit de 60's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt extreem jaren '80 man. Trek je dan ook je bontgekleurde trainingspak aan.
Geen idee, gewoon net zoals pukkels ook een lelijk woord is. Wtf, pukkels?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam debiel aan?
Dan kan je net zo goed aan het lowlands-urinoir-infuus liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEHEHE, ja ik las vandaag over alcoholvrije wijn, wat de neuk
Behalve; lowlandsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed aan het lowlands-urinoir-infuus liggen.
Het klinkt ook niet echt cool ofzo. Meer als iets dat wekelijks in Oost-Schubbekutterveen ook gebeurt in het dorpscafé in een uithoek van Groningen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo. Die zin klopt van geen kant.
Maar een zin is dan ook abstract, die heeft sowieso geen kanten.
Ik houd mezelf wel bezig zo.
Woon je toevallig in de buurt van Breda? Speel ik 14 februari.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve; lowlands, stik weg met je prijs zonder line up.
Ik welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt van Breda? Speel ik 14 februari.
Mijn huiskamer is mijn café nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet echt cool ofzo. Meer als iets dat wekelijks in Oost-Schubbekutterveen ook gebeurt in het dorpscafé in een uithoek van Groningen.
sry horquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |