Jonko is niet echt straattaal-only meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef cerror het volgende:
Oh god. Gaan we straatpraten hier? Dat kan ik niet.
Nouja ik kan tegel zeggen maar dan heb je het ook wel gehad.
ik ben niet illegaal geboren en getogen in utrecht limburgse moeder brabantse vaderquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij ook, hoor je ons toch ook niet over zeuren?
Zeg hey zeg zeg: Jij zat in mijn tof lijst geloof ik.quote:
Fair enough.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
limburgse moeder brabantse vader
Ja tochquote:
Anders ga je ff met je tijd mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef cerror het volgende:
Oh god. Gaan we straatpraten hier? Dat kan ik niet.
Nouja ik kan tegel zeggen maar dan heb je het ook wel gehad.
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jonko is niet echt straattaal-only meer.Wacky stoeptegel jij wolla challaz
vang hem dan eikelquote:
limburg is geen nlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet illegaal geboren en getogen in utrecht limburgse moeder brabantse vader
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg hey zeg zeg: Jij zat in mijn tof lijst geloof ik.
Dat is geen straattaal, dat is mocro-praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmel
zoiets ??
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jonko is niet echt straattaal-only meer.Wacky stoeptegel jij wolla challaz
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
limburg is geen nl
alle limburgen trug naar maroko!!!!!!
Ja kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmel
zoiets ??
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?![]()
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen straattaal, dat is mocro-praat.
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.
Tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.
Zoals dwc_ruffryder of hoe onzer negert ook heet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |