Vast welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef Stroekie het volgende:
@Erik
er waren toch meer fokkers die je toen complimentjes gaven ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP en TRS ken ik ook nog wel hoor. TRS gaf me ooit het compliment "als jij dun zou zijn was je knap geweest"
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Steve het volgende:
Waarom werden ze boos omdat je zei dat ze er leuk uitzagen?
leven en laten levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
![]()
Even terugkomend over mijn geval:
Ik blijf daar verder niet voor weg en ga ook geen rel schoppen erom. Het onderwerp veranderd bijna per pagina dus wat zou je stil blijven staan bij dingetjes waar je het niet mee eens bent...
Oh ja, die was nogal dol op mequote:
Dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
![]()
Even terugkomend over mijn geval:
Ik blijf daar verder niet voor weg en ga ook geen rel schoppen erom. Het onderwerp veranderd bijna per pagina dus wat zou je stil blijven staan bij dingetjes waar je het niet mee eens bent...
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms is het ook wel even lekker om iemand te stangen en te bitchen. Alleen bij de laatste persoon bij wie ik dat deed resulteerde het dat ie volgens mij nu niet meer post![]()
. Whoops...
Dat mocht niet!! Maakt niet uit hoe oud je was, je was vies, lelijk, eng. Klaar. Zelfs al lagen ze cokesnuivend voor 80+ers... jij bent engquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef Steve het volgende:
Waarom werden ze boos omdat je zei dat ze er leuk uitzagen?
ik vind wel dat de mensen van het eerste uur daarin het voortouw kunnen nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef De_Directeur het volgende:
Nou, een gezellige jubileum reünie kunnen we nu wel vergeten, geloof ik.
Denk het niet, want het zegt me niets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was jij er eigenlijk al toen die zondag met het gay bb huis? XM8R zender checken ?
Nog niet zo heel lang geleden, zo'n 17-jarig jochie die hier kwam posten en ik was toen een avondje onaardigquote:
Je komt wel behoorlijk verzuurd overquote:
computer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden, zo'n 17-jarig jochie die hier kwam posten en ik was toen een avondje onaardig. Weet z'n username niet meer
.
even kijken of ik die nog kan lenen bij Crenoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, want het zegt me niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |