quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet je al hoe je je make-up gaat laten doen door Lin?
SECKSENquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef milka82 het volgende:
maar effe serieus... ik ga te bedde, er gaat wat gebeuren geloof ik!
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Kip, ben nu bij delft zuid dus de volgende eruit! Werd net aangesproken door enge gansternegert en heb net gedaan alsof ik em niet gehoord heb
Had ik laatst ook, toen werd ik bijna getackeld en hij zat echt in-my-face. En dan nog doen alsof je hem niet ziet of hoort like a bossquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Kip, ben nu bij delft zuid dus de volgende eruit! Werd net aangesproken door enge gansternegert en heb net gedaan alsof ik em niet gehoord heb
Bats-ze !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef milka82 het volgende:
maar effe serieus... ik ga te bedde, er gaat wat gebeuren geloof ik!
een belgische vlag met mayoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog niet over nagedacht. Ga het ook gewoon aan Lin vragen of ze een idee heeft wat bij mij past
Ik moet lachenquote:
quote:
Goeien suggestie welquote:
opwindendquote:
secksen.... babies.... tomeeto, tomaato...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hebben jullie het nou alweer over babies? Of nog steeds?
Nooooooooooooo, doe de garantiebon snel pakken dan!quote:
nou ik zag er laatst eentje van haar handquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
@Kippie: Nee dat dacht ik alEn aangezien dat Lin er al een aantal heeft gemaakt; zal dat vast goed komen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Garantie is op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nooooooooooooo, doe de garantiebon snel pakken dan!
Niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is trouwens het nut van die serie Secretly Pregnant???
garantie tot de hoek zeker? Bummer...quote:
Ik snap het ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
De schuld van mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
garantie tot de hoek zeker? Bummer...
maar waarom zou je zoberzo zoiets geheim houden... en dan wel er een serie ove rlaten maken ???quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ik zag er laatst eentje van haar hand![]()
![]()
Ja haar vellen look met meerkoet-vogel-kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past vast perfect
Maar indiana jones voorbij; dusssss.... Ik ga ook naar bedTruste meiden
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Klaag ze aan!quote:
"Trusten" Priempje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja haar vellen look met meerkoet-vogel-kleurenPast vast perfect
Maar indiana jones voorbij; dusssss.... Ik ga ook naar bedTruste meiden
sinds wanneer dient TV nut?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
goeden punt wel...quote:
Dan sta ik op straat ook. Geen goeden tip.quote:
Claim ook het huisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan sta ik op straat ook. Geen goeden tip.
Da's nog wel een goeie, lage maandlasten ftw.quote:
Je hebt der sepo vernaggeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Nu wachten op tram pompompom.
Hoezo ben ik kut?
de TT, daar gaat SQ van rammelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Nu wachten op tram pompompom.
Hoezo ben ik kut?
oh, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt der sepo vernaggeld
Ohhhhhh.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt der sepo vernaggeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |