Dat zijn Brazilliaanse dollars. Scheelt weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze zijn toch 8 dollar en niet 4?of kijk ik verkeerd
Bwahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:57 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Ik krijg hiervan de neiging om je vingers eraf te zagen en ze op sterk water te zetten zodat komende generaties hier ook nog van kunnen genieten.
Uhm.. hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
What the hell doe jij met je nagels? Ik wil alles weten
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
What the hell doe jij met je nagels? Ik wil alles weten
ik ga mezelf even opvegen, brbquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, ok dan. Hou je vast!![]()
Speciallita Hestia
[ afbeelding ]
Speciallita Poseidon
[ afbeelding ]
Speciallita Deméter (m'n camera maakte hier een potje van, hij is niet zo fel als op de foto, maar hee.. oranje!)
[ afbeelding ]
Speciallita Afrodite
[ afbeelding ]
Speciallita Apolo
[ afbeelding ]
Die hele kolleksie is gewoon the bomb!![]()
[ afbeelding ]
Hoe je ze (ik wilde zeggen in godsnaamquote:
Oh, kwijl!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, ok dan. Hou je vast!![]()
Speciallita Hestia
[ afbeelding ]
Speciallita Poseidon
[ afbeelding ]
Speciallita Deméter (m'n camera maakte hier een potje van, hij is niet zo fel als op de foto, maar hee.. oranje!)
[ afbeelding ]
Speciallita Afrodite
[ afbeelding ]
Speciallita Apolo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op zondag 29 januari 2012 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe je ze (ik wilde zeggen in godsnaam) zo prachtig houdt en krijgt.
Heeft ze gekregen omdat dat merk tienmiljoenmiljaar meer verkoopt als AmyGrace ze showtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef heaven7 het volgende:
Oooooh wat zijn ze fantastisch! Maar eh, hoe kom jij eraan dan nogmaals?Ik wil ook!
Dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heeft ze gekregen omdat dat merk tienmiljoenmiljaar meer verkoopt als AmyGrace ze showt.
Vooral door veel te smeren (Lemony Flutterquote:
Ik denk dat het wel werkt hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
Ohh..Bedankt ladies!
[..]
Dit.
edit: nou ja, ik weet natuurlijk niet of ze nou zo veel meer gaan verkopen, maar ik heb ze dus gekregen![]()
......quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus en vooral ookquote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Diconnected het volgende:
Ohmy ik ging net een klein beetje dood toen ik die foto's zag
Thnx.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:42 schreef expiratorial het volgende:
leuk! heb zelf ook nog wat crackles staan en vond ze altijd wat meh. maar met zo'n patroontje erdoor ist hartstikke leuk!!!
Staat je mooi!quote:
Shhht ik ben ook een beetje mafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:45 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee, nu had ik er ook een dikke laag david over gedaan dus daar kan dat ook aan liggen![]()
Leuke mani overigens!
[..]
Heh wat ziet dat er maf uit zo, wel erg leuk.
[..]
Mooi
Thnx.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef An24 het volgende:
@ miss-v: ik vind de eerste het mooist. Lekker strak!
@stormqueen: het zou mij niet staan, maar jou staat hij mooi!
Gek hé ik lak ook mijn linker hand mooier dan de rechtse en ik ben links.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oefenen met stempelen, rechts ging beduidend beter dan links. Wat raar is want ik ben rechts
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:18 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_V, die blauwe zigzagnagels zien er supertof uit!
@SQ, nais!Ik moet nodig een W7-wishlist samenstellen.
@De_Taartjesfee, ahh joh, komt goed!Welke lak heb je als basiskleur gebruikt?
had jij al ergens gepost hoe dat zat met die kettingen?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij vandaag Beauty UK - Voodoo. Met matchende ring en ketting![]()
[ afbeelding ]
Hoe het kleurtje er op de ketting uitziet, is 'ie ook op m'n nagels. Heel bijzondere rood
Eh, nee. Maar het is redelijk simpelquote:Op maandag 30 januari 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had jij al ergens gepost hoe dat zat met die kettingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |