quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
We pauzeren even, want er zijn nu 2 jongens helemaal uit den Haag komen rijden voor golfers vintage fotocameraIk hoor dat die jongen er helemaal op staat te kicken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Jaja, hou er nu maar een keer over op hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Heb ik eigenlijk helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt trouwens helemaal gek van alle Voice-gerelateerde posts op facebookals ik díe nu eens selectief en automatisch kon blokkeren zou dat fijn zijn..
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichtenquote:
Zit ze weer met de iPad?quote:
Zie jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SCquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichten
Vergelijkbaar jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SC
Hehe ik zie ze al voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |