Coolquote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoorde net van die gast die de GT-6 op kwam halen, dat ze een GT-8 hebben bij Robberts, Maandag of Dinsdag daar maar even langs, als die nou niet onder de 250 zit is dat een goede keus ja!
Die GT-10 is helaas nog te duur, zelfs 2ehands word er nog 350-400 voor gevraagd..
Geen langere nek voor drop C wat al gezegd werd, maar sowieso wel (Althans dat doe ik voor John Mayer) .011(Neon staat in drop C)quote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Drop C hoorde ik een paar mensen hier over zeggen dat je eigenlijk een langere nek moest hebben of iets dergelijks. Baritoon ofzo ?
Waarom ?
Wat ik meer bedoel te vragen maakt het veel verschil ten opzichte van een normale nek ?
Vanalles geprobeerd, maar hielp niet, toen kwam een vriend aanzetten met een GuitarPort van Line-6 deze even getest, en het werkt!, geluid is best aardig, alleen wat latency.quote:
Hetzelfde probleem heb je al een keer aangegeven en toen werd je ook al gezegd dat je gewoon even een interface moet kopenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanalles geprobeerd, maar hielp niet, toen kwam een vriend aanzetten met een GuitarPort van Line-6 deze even getest, en het werkt!, geluid is best aardig, alleen wat latency.
Hij luistert niet, geef het opquote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem heb je al een keer aangegeven en toen werd je ook al gezegd dat je gewoon even een interface moet kopen
Jawel, ik luister wel, maar waarom deed het programma het vorige week dan wel zonder interface, en vandaag opeens niet meer?.. ik heb zoiets van, waarom een interface kopen als het niet nodig is.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij luistert niet, geef het op
GELUIDJES MAKEN RAAAAAAAA
http://picosong.com/Mcn/
Die van black sabbath is wel grappig:)quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef mr-green het volgende:
Ik ben door mijn gitaarles aan de gang geraakt met het nummer:
Nu vond ik op Youtube deze cover
En zo ook Black Sabbath
Wat vinden jullie hiervan?
Omdat je pc geluidskaart ruk is voor inkomende sound ten opzichte van zo'n interface.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, ik luister wel, maar waarom deed het programma het vorige week dan wel zonder interface, en vandaag opeens niet meer?.. ik heb zoiets van, waarom een interface kopen als het niet nodig is.
Protest the Hero!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:38 schreef brother52 het volgende:
Kaartjes voor Fortarock en Protest the Hero zijn binnen.
Zaterdag 10 maart in Tivoli de helling.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Protest the Hero!*gaat zoeken*
Ja, lijkt me lastigquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Gister geoefend met de clicktracks voor de aankomende opnames. Eentje bleek niet te kloppen. Maar wat een gedoe, met wisselende tempi en maatsoorten in nummers.
Afzonderlijke noten, solos en dergelijke...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Scary_Hairy het volgende:
Wat wil je vloeiend krijgen ? Tokkelen, afzonderlijke noten spelen of akkoorden spelen ?
Ehm... hoe zal ik t zeggen, in plaats van de ene noot die soepel over gaat in de ander lijkt het alsof de eerste helemaal stopt waarna ik de ander aansla. Denk mn vinger te snel van de ene snaar afhalen en/of net te laat de volgende aanslaan ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat gaat er dan mis met vloeiend spelen.
Als je gewoon je metronoom pakt en die op 60 zet en op de klik(bij gelijke noten) speelt is het toch vloeiend.
En dat tempo voer je vanzelf wel op.
I'm there, dudequote:Op maandag 16 januari 2012 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zaterdag 10 maart in Tivoli de helling.
Het is inderdaad flink oefenen om een vinger op de juiste plek te zetten en bijna tegelijkertijd de snaar opnieuw aan te slaan (als je op dezelfde snaar zit in ieder geval). Dat komt nogal nauw als je wilt dat dat vloeiend gaat. Dat is wel erg belangrijk om te leren, daarna kun je ook gaan experimenteren met het juist anders doen zodat je een tof meer 'choppy' geluid krijgt (als je dat wilt)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ehm... hoe zal ik t zeggen, in plaats van de ene noot die soepel over gaat in de ander lijkt het alsof de eerste helemaal stopt waarna ik de ander aansla. Denk mn vinger te snel van de ene snaar afhalen en/of net te laat de volgende aanslaan ofzo.
Idd kwestie van timen en heel langzaam beginnen I guess...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |