Een strap van een gordel had je toch al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
Zal je sterker vertellen, ik heb alles erbij! Boekje, gigbag met logo, inbussleutels [brug en zadels gaan ook met inbus], gitaarkabel, strap van een gordel voorzien met logo's en zelfs de originele plectra met VW logo.
Haha jazeker, ook van originele VW'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een strap van een gordel had je toch al?
Ja nu staat die ander er ook bij, met m'n poten erop vond ik tofferquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Vette foto Dribbel!
Die net daarvoor ook wel![]()
Ik heb 2 hele lange van Fender. Ooit eens bij Musicstore gekocht. Als ik wil, kan ik mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen maar dat speelt weer zo lastig...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha jazeker, ook van originele VW's
Lekker zelf op maat maken, alle standaard die ik kon vinden waren te kort. Goeie lengtes waren te duur.
Maar wil nooit weer anders, lekker glad en enorm stevig
Ja, dat dusquote:
Ik vind die Fender straps persoonlijk helemaal niks. Maar wel lang, en geheid wel comfortabel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 hele lange van Fender. Ooit eens bij Musicstore gekocht. Als ik wil, kan ik mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen maar dat speelt weer zo lastig...
Ik wil niet meer anders. De standaard straps zijn vaak net iets te kort. Eigenlijk moet ik er nog een stuk of wat bij hebben. Kan ik gewoon in elke koffer een strap proppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind die Fender straps persoonlijk helemaal niks. Maar wel lang, en geheid wel comfortabel.
Nee er zijn niet echt mensen die kunnen spelen hierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 06:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar spelen jullie ook nog gitaar of zijn jullie alleen maar met de techniek en gear bezig? Tering deze hele reeks gaat alleen nog over de hardware... :|
Fixedquote:
Solved:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier niets meer staan waar ik ze in zou kunnen stoppen.
Linkshandig:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ofin een LTD EC1000 zonder elementen
Kan natuurlijk ook in combinatie met de SD's of EMGs
quote:Problem
Ik dacht dat je ze beide verkocht hadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ofin een LTD EC1000 zonder elementen
Kan natuurlijk ook in combinatie met de SD's of EMGs
Nee die witte is wel interesse voor maar die gast is fucking irritants, soms reageert ie in een minuut en de andere keer weer anderhalve week laterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze beide verkocht had
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee die witte is wel interesse voor maar die gast is fucking irritants, soms reageert ie in een minuut en de andere keer weer anderhalve week later
De zwarte is wel weg.
Iemand nog een leuke Crafter Cruiser ST200 opknapproject? 50 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:
1. Geld niet voor
2. Zit al op 10, en meer mag niet van mijn vriendin
Gewoon niet doen danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:
1. Geld niet voor
2. Zit al op 10, en meer mag niet van mijn vriendin
Supervetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat hij wel af is zo
Fat Cat Heart Attack - Two by martijnbosma100
Klinkt vet dribquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat hij wel af is zo
Fat Cat Heart Attack - Two by martijnbosma100
Bassisten zijn niet te vertrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Kreeg net van de bassist te horen misschien wat meer bas. Wat vinden jullie ?
moet ik zo nog even een keer voor luisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Zo via mijn speakersetje aan de laptop klonk het best ok, maar meer bas kan altijd een beetjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
In het intro zit meer dan genoeg bas voor het setje dat ik hier thuis gebruik (logitec Z5500). Nu geeft dit setje over het algemeen wel iets meer bas weer dan op andere dingen die ik heb, dus misschien dat de bas een heel klein beetje iets meer mag zijn, maar ik vind het in ieder geval niet nodig zoals het hier klinkt. Ik kan door het hele nummer heen alle instrumenten prima horen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
moet ik zo nog even een keer voor luisteren
Juist lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef CoiLive het volgende:
Beetje meer bass mag inderdaad wel. En ook mag de solo (als die omhoog schiet) wel iets zachter. Die knalt er namelijk wel erg overdreven hard/schellig doorheen
Je mag hem natuurlijk wel goed kunnen horen, maar ik vind hem iets te hardquote:
Hij knalt er inderdaad ineens erg in als ie omhoog gaat, had hem net wat harder staan hier, en dan is dat net wel/net niet pijnlijk voor het gehoor. Zou misschien een klein tikje minder mogen, aan de andere kant, er zullen er ook zijn die het juist wel lekker vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je mag hem natuurlijk wel goed kunnen horen, maar ik vind hem iets te hard
Maar ja, ik ben dan ook niet zo van de Rock eigenlijk
Ikzelf speel vrij veel gitaar maar echt goed en vloeiend spelen? nee, dat niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 06:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar spelen jullie ook nog gitaar of zijn jullie alleen maar met de techniek en gear bezig? Tering deze hele reeks gaat alleen nog over de hardware... :|
Beste Braddie: Je hoeft nu niet in elke post te verkondigen dat je niet zo goed bent hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ikzelf speel vrij veel gitaar maar echt goed en vloeiend spelen? nee, dat niet..
Dit soort opmerkingen is dan ook precies waar hij naar zit te azenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Beste Braddie: Je hoeft nu niet in elke post te verkondigen dat je niet zo goed bent hoor
We weten wel dat je nog veel moet en kan leren, daar hebben we allemaal wel last van, maar je komt er wel!
GVD!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen is dan ook precies waar hij naar zit te azen![]()
Nopes was een eenmalige gratis oplage en ze zijn allemaal eruit gegaan donderdag avond. Misschien kan ik er nog 1 voor je opduiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Doen
En is die single-cd ook ergens te koop?
Je video is alleen niet in sync met je muziek. Toen je die eerste gitarist introduceerde moest ik even lachen omdat hij aan het raggen was en muziek wel heel rustig was op dat moment.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en klaar![]()
Youtube reacties en ratings worden uiteraard weer gewaardeerd. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Zowel qua muziek, geluid, opname, mix enz
[..]
Nopes was een eenmalige gratis oplage en ze zijn allemaal eruit gegaan donderdag avond. Misschien kan ik er nog 1 voor je opduiken.
Ja, ik kan dat patroon ook niet echt volgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:54 schreef brother52 het volgende:
Vage video.
Dan kijk ik liever naar deze
Die pinguïns op de versterkersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:54 schreef brother52 het volgende:
Vage video.
Dan kijk ik liever naar deze
Doorsparen tot je een Line6 M9 kan kopenquote:Op zondag 15 januari 2012 03:11 schreef Braddie het volgende:
Weet er iemand tot 250 euro een goed gitaar pedaal ?
Thanks!
Precies hetzelfde al de M9 alleen kun je ipv 4 maar 3 effecten tegelijk aan hebben staan en je kunt per preset 'maar' 6 effecten instellen ipv 12quote:Op zondag 15 januari 2012 05:13 schreef Braddie het volgende:
M9? is die beter dan de M13 bijvoorbeeld?... wil opzich wel wat extra uitgeven, maar mijn eisen zijn niet hoog, vèèl U2 sounds nabootsen, en veel amps/effects/etc
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:46 schreef belsen het volgende:
Wij hebben de beste actie ooit...
We hebben een geweldige, professionele boxenset in de aanbieding, die we beschikbaar kunnen stellen aan iemand die er daadwerkelijk een goede review van kan geven, met daarin info over de kwaliteit, het vermogen, de klank, enzovoort. Echt goed redactioneel stuk.
Als iemand daadwerkelijk het inzicht, de tijd en de zin heeft om dit te doen, kunnen we je de boxen laten toekomen en zou je zelfs na de review mogelijk kunnen houden. Roep hier even in het topic als je denkt dat kan en wil ik en dan kunnen we kijken of we eventueel tot zaken kunnen komen.
De pinguins, ratten en kippen zijn sowieso de meest briljante beesten in de Muppets.quote:
Dribbel_quote:
Idd Dribbel_ lijkt me daar wel de meest geschikte voor.quote:
Naja het is meer van. Zo doe ik ook als ik speel, in meer of mindere mate. Ligt aan wat ik speelquote:Op zondag 15 januari 2012 12:21 schreef belsen het volgende:
[..]
De pinguins, ratten en kippen zijn sowieso de meest briljante beesten in de Muppets.
Helaas. Geen goede apparatuur om ze op aan te sluiten en geen referentiemateriaal in huis...quote:
Maak je dan ook salto's als het nummer afgelopen is?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja het is meer van. Zo doe ik ook als ik speel, in meer of mindere mate. Ligt aan wat ik speel
Ik zit niet op turnen enzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maak je dan ook salto's als het nummer afgelopen is?
Poging tot salto is ook goed genoeg, je publiek vangt je toch wel opquote:
Ik hoorde net van die gast die de GT-6 op kwam halen, dat ze een GT-8 hebben bij Robberts, Maandag of Dinsdag daar maar even langs, als die nou niet onder de 250 zit is dat een goede keus ja!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:13 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n zelfde GT-6 of misschien een GT-8 geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |