Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haarlem is leukkkkkkkkkkk
Maar een dog-oh-oh-meet is nog veel leukerEn Maastricht lijkt me erg tof.
tof!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweest
Maar ik ga dus voor Maastricht, Haarlem komt nog wel een keer...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik kopieer even een FB grap
Pffffff KLOTEFLIKKEN !! na kom ik uit den delhaize mé men karreke vol boodschappen , kzien die flik daar een boete uitschrijve en ik zeg tege hem , awel paljaske , vinde da plezaant soems die boete schrijven ? die werd kwaad en schreef een boete bij wegens smaad aan politie en stak da tussen de ruitewisser bij kke natuurlijk nog groffer en zei , tis omda ge een blauw kostummeke draagt da ge het zijt zeker die vol coleire een ander boete tussen de ruitewisser dan kreeg ik het zenne ! !! k sloeg zen klakske van zenne kop , en die in razende doen WEER een briefke tussen de ruitenwisser !!!!!! pffffffffffffff ff , toen gaf ik het op en draaide mijn winkel-karreke en liep door , ik vond da dien eigenaar van die wagen al genoeg briefkes tussen zenne ruitewisser had
Leuk Bos, wordt een geslaagde dag!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweest
Maar ik ga dus voor Maastricht, Haarlem komt nog wel een keer...
Mooie is, ik las hem op FB bij een Belgische vriendin die echt zo praat, een keurige oude dame, dus ik dacht ff echt WTF Anniequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef omearos het volgende:
[..]![]()
duurde wel ff voor ik hem kon lezen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Pffffff KLOTEFLIKKEN !! na kom ik uit den delhaize mé men karreke vol boodschappen , kzien die flik daar een boete uitschrijve en ik zeg tege hem , awel paljaske , vinde da plezaant soems die boete schrijven ? die werd kwaad en schreef een boete bij wegens smaad aan politie en stak da tussen de ruitewisser bij kke natuurlijk nog groffer en zei , tis omda ge een blauw kostummeke draagt da ge het zijt zeker die vol coleire een ander boete tussen de ruitewisser dan kreeg ik het zenne ! !! k sloeg zen klakske van zenne kop , en die in razende doen WEER een briefke tussen de ruitenwisser !!!!!! pffffffffffffff ff , toen gaf ik het op en draaide mijn winkel-karreke en liep door , ik vond da dien eigenaar van die wagen al genoeg briefkes tussen zenne ruitewisser had
Ik moest hem rustig lezen, maar hijs wel leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
OHHHH nieuwe Zondagquote:
Ik zou bijna weer een gids willenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaa, morgen ff de gids bestuderen en highlighten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |