Ja, maar, ja, maar dacht dat je dat wistquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Had dat even eerder gezegd...
Ja maar is Chinees voor NEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar dacht dat je dat wist![]()
De watte?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de welzijnszorg in ga
Net als een groot deel van de nederlanders in de wintermaanden moeiig zijnquote:
OK..... correctiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja maar is Chinees voor NEE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat worden dan vier moorden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan wel een maandje gebruiken om bij te tanken
dat heeft bij mij niets met de winter te maken...was het zomer geweest dan was ik ook moeiigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als een groot deel van de nederlanders in de wintermaanden moeiig zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK..... correctie
NEE, NEE ik dacht dat je het wist
Klap op Fok niet uit de school over mailtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leeg
Ik ben in de wintermaanden meer moeiig dan in de zomermaanden, te weinig zonlicht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heeft bij mij niets met de winter te maken...was het zomer geweest dan was ik ook moeiig
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben in de wintermaanden meer moeiig dan in de zomermaanden, te weinig zonlicht.
Heb je je laten onderzoeken voor de moeiigheid?
Toen ik zware bloedarmoede had was ik ook heel erg moeiig in de zomer.
Als pastor? Beetje lullen over God voor 3 a 4K per maand?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
welzijnszorg.. geestelijke gezondheidszorg..
Ah, OK..... is wel vermoeiend moeiig zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heid
Dan hoop ik voor je dat je nog wel gezond kan worden en wens ik je beterschap!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heid
En veel kleine jongetjes op schoot nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als pastor? Beetje lullen over God voor 3 a 4K per maand?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En veel kleine jongetjes op schoot nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |