Ja, maar, ja, maar dacht dat je dat wistquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Had dat even eerder gezegd...
Ja maar is Chinees voor NEE!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar dacht dat je dat wist![]()
De watte?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de welzijnszorg in ga
Net als een groot deel van de nederlanders in de wintermaanden moeiig zijnquote:
OK..... correctiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja maar is Chinees voor NEE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat worden dan vier moorden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan wel een maandje gebruiken om bij te tanken
dat heeft bij mij niets met de winter te maken...was het zomer geweest dan was ik ook moeiigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als een groot deel van de nederlanders in de wintermaanden moeiig zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK..... correctie
NEE, NEE ik dacht dat je het wist
Klap op Fok niet uit de school over mailtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leeg
Ik ben in de wintermaanden meer moeiig dan in de zomermaanden, te weinig zonlicht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heeft bij mij niets met de winter te maken...was het zomer geweest dan was ik ook moeiig
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben in de wintermaanden meer moeiig dan in de zomermaanden, te weinig zonlicht.
Heb je je laten onderzoeken voor de moeiigheid?
Toen ik zware bloedarmoede had was ik ook heel erg moeiig in de zomer.
Als pastor? Beetje lullen over God voor 3 a 4K per maand?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
welzijnszorg.. geestelijke gezondheidszorg..
Ah, OK..... is wel vermoeiend moeiig zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heid
Dan hoop ik voor je dat je nog wel gezond kan worden en wens ik je beterschap!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet gezond zeg maar.....vandaar mijn moe heid
En veel kleine jongetjes op schoot nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als pastor? Beetje lullen over God voor 3 a 4K per maand?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En veel kleine jongetjes op schoot nemen
Dan heel veel sterkte.. (Laatste woord willen hebben!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Thanx dames![]()
Maar ik word niet beter....
kijken jullie ook the voice?
Onderwerp veranderend![]()
nee, ik kijk niet naar the voicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Thanx dames![]()
Maar ik word niet beter....
kijken jullie ook the voice?
Onderwerp veranderend![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik meer van de meisjes was
tja, ik zit dat engelse autoprogramma te kijken, bij gebrek aan beter op de TVquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
ik ben the voice ook zat....al heel lang, maar toch blijven kijken
Toch niets mis mee....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
ik ben the voice ook zat....al heel lang, maar toch blijven kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Top Gear is best leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik zit dat engelse autoprogramma te kijken, bij gebrek aan beter op de TV
Net 5 is meestal wel leuk op vrijdagavond..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik zit dat engelse autoprogramma te kijken, bij gebrek aan beter op de TV
Die hele soap is aan mij voorbij gegaan. Ben mijn bed uitgekomen omdat zuster belde ivm mijn eigen persoonlijke soapquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb vanmiddag de Joran soap zitten kijken, die tolk was best lachwekkend
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik meer van de meisjes was
Omdat? Omdat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van jou kan ik me dat voorstellen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als het hier gaat over exotische sporten dan volg ik het sowieso niet meer
Indoor dwergwerpen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Exotische sporten
![]()
Het is alsof je nu American Football vergelijkt met dwergwerpen
Onbegrijpelijk dat dat nog geen Olympische sport isquote:
Ik snap het ook niet. Reuswerpen door dwergen is nooit echt van de grond gekomen als sport.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dat nog geen Olympische sport is
is dat geen olympische sportquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dat nog geen Olympische sport is
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Reuswerpen door dwergen is nooit echt van de grond gekomen als sport.
O, horror...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Zie plots beelden op mijn TV waar ik niet zo gek op ben. Is er een horror-movie begonnen![]()
Dan maar naar RTL5 schakelen, begint zo Office Space die is wel grappig
Ik heb net een close-up gezien van Wendy van Dijk. Over horror gesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, horror...In een grijs verleden waren dit geweldige avonden met een goede vriendin! Op vrijdag de dertiende een horrormarathon!! Ja, dat soort dingen mis ik wel een beetje
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb net een close-up gezien van Wendy van Dijk. Over horror gesproken.
Oooit, eens in het hele verre verleden had ik met een vriendin naar een film zullen gaan die die avond níet doorging. Als alternatief gingen we toen naar 'Scream'. Ik geloof dat ik haar hele been blauw geknepen heb. Nee, horror is niet mijn type filmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, horror...In een grijs verleden waren dit geweldige avonden met een goede vriendin! Op vrijdag de dertiende een horrormarathon!! Ja, dat soort dingen mis ik wel een beetje
Je bent ziek, je kan niet aan alles denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Sjips, helemaal de verjaardag van mijn nichtje vergeten
King is vaak goed, boeken zijn vaak beter!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oooit, eens in het hele verre verleden had ik met een vriendin naar een film zullen gaan die die avond níet doorging. Als alternatief gingen we toen naar 'Scream'. Ik geloof dat ik haar hele been blauw geknepen heb. Nee, horror is niet mijn type film
(Behalve als het van die subtielere Edgar Allan Poe of Stephen King is)
Whut, King-pepermunt werd toch door de gereformeerden gesnoept tijdens de preek omdat die langer duurde dan die in de RK-kerkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
King, alleen het rolletje ervan is goed.
oh, ik dacht door collega's die zelf door hebben dat ze gruwelijk uit hun mond ruftenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, King-pepermunt werd toch door de gereformeerden gesnoept tijdens de preek omdat die langer duurde dan die in de RK-kerk
En dan vooral de Extra Strong... Daar kan je leuke dingen mee doen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
King, alleen het rolletje ervan is goed.
Ja, en wie maakten die snoepjes voor protestanten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, King-pepermunt werd toch door de gereformeerden gesnoept tijdens de preek omdat die langer duurde dan die in de RK-kerk
Elvisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en wie maakten die snoepjes voor protestanten?
Stephen King??? Zijn naam staat op de rol, toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en wie maakten die snoepjes voor protestanten?
Katholieken.quote:
Werken of met een King-pepermuntje naar de kerk ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
heb ik ff geluk, hoef de 26e pas weer
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Sjips, helemaal de verjaardag van mijn nichtje vergeten
Heb haar al een sms-je en een e-card gestuurdquote:
aanwezig zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werken of met een King-pepermuntje naar de kerk ?
Ik ga mij laten omscholen tot kok of boerinquote:
kom anders net van mijn werkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mij laten omscholen tot kok of boerin
Eens een Darthinaal altijd een Darthinaal! Join the Dark side of the force.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
So what? dat weet je toch als je in de horeca werkt? Je bent toch geen ambtenaar?quote:
zoek een boer, je kunt nog schrijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb lekker gegeten ja en was gezellig, ondanks combinatie met werkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
So what? dat weet je toch als je in de horeca werkt? Je bent toch geen ambtenaar?
Maar was het eten lekker?
Weet je iets meer over je buitenlandse stage?
gewoon doen ja, kan je 's morgens eieren zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoek een boer, je kunt nog schrijven
Dus je hebt op de zaak gegeten, en ondertussen ook nog moeten aansturen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb lekker gegeten ja en was gezellig, ondanks combinatie met werk
Zijn druk aan het zoeken, wordt april
* MaryMouse begint met brief schrijven aan Bollokusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoek een boer, je kunt nog schrijven
Die de kalkoenen geworpen hebben zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon doen ja, kan je 's morgens eieren zoeken
Hebben hier in de stad in een lounge restaurant gezeten. Plateaus met kleine gerechtjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je hebt op de zaak gegeten, en ondertussen ook nog moeten aansturen?
Is je dan wel geraden dat het lekker eten is, anders had je zelf een steekje laten vallen
Weet je al ongeveer wat het gaat worden? Een Franse mama, of een Italiaans toprestaurant?
die ja. Maar wel een helm opzetten dan, ze kunnen blijven werpenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die de kalkoenen geworpen hebben zeker
slaap lekker C. Tot danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, oogjes vallen hier steeds dicht![]()
ik denk dat ik beter in bed kan gaan liggen, dat slaapt wat makkelijker![]()
tot de volgende keer!!!
truste allemaal
![]()
![]()
![]()
Italië is met de auto toch ook nog goed te doen. Gewoon één overnachting plannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hebben hier in de stad in een lounge restaurant gezeten. Plateaus met kleine gerechtjes.
Is nog niet duidelijk. is heel lastig om iets goeds(leuks) te vinden. Heb 1 redelijk interessante gezien in frankrijk. Is van oud eigenaar chef van 2** rest de leest in vaassen. Is ook goed te doen met de auto. Italie heeft voorkeur, maar heb het niet zo op vliegen ivm hoofd. Ligt bij directeur, dus ik hoor het wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, oogjes vallen hier steeds dicht![]()
ik denk dat ik beter in bed kan gaan liggen, dat slaapt wat makkelijker![]()
tot de volgende keer!!!
truste allemaal
![]()
![]()
![]()
dat zou dan moeten ja. wat ik gezien heb is toch 1400 kmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Italië is met de auto toch ook nog goed te doen. Gewoon één overnachting plannen.
Gaat wel goed komen zo te horen. Is je gegund
12 uur rijden, is zelfs nog op één dag te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou dan moeten ja. wat ik gezien heb is toch 1400 km
Eh, welk krijswijf?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ff zappen, krijg gelijk dat kreiswijf in beeld
formule 1 is alleen in frankrijk volgens mij. en die is maar 850km dus in 7 uur te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
12 uur rijden, is zelfs nog op één dag te doen![]()
Maar zou ik niet doen hoor![]()
Moet toch bespreekbaar zijn lijkt mij? Een goedkope Formule1 overnachting kost geloof ik iets van ¤ 35. En het gaat toch maar om een bed voor een nacht? (OK 2 nachten dan, je moet ook nog terug)
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel te zeggen dat ongeacht of je over Oostenrijk of Zwitserland rijdt er ook in díe landen voor ongeveer ¤ 35 best een overnachting te vinden moet zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
formule 1 is alleen in frankrijk volgens mij. en die is maar 850km dus in 7 uur te doen
Glennies, nu is het menens, ik drop je met mijn penis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |