Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vis heeft waterige ogen omdat hij moet huilen...
Waterige ogen... In de zee
quote:Wir halten zusammen,
wir halten einander aus,
wir halten zueinander;
niemand hält uns auf.
Wir halten euch die Treue,
wir halten daran fest
und halten uns an Regeln,
wenn man uns Regeln lässt.
Und der Haifisch, der hat Tränen
Und die laufen vom Gesicht,
doch der Haifisch lebt im Wasser -
so die Tränen sieht man nicht.
Wir halten das Tempo,
wir halten unser Wort;
Wenn einer nicht mithält,
dann halten wir sofort.
Wir halten die Augen offen,
wir halten uns den Arm;
sechs Herzen, die brennen -
das Feuer hält euch warm
und die laufen vom Gesicht;
In der Tiefe ist es einsam
und so manche Zähre fliesst
und so kommt es, dass das Wasser
in den Meeren salzig ist.
Man kann von uns halten
was immer man da will;
wir halten uns schadlos,
wir halten niemals still.
In der Tiefe ist es einsam
und so manche Zähre fliesst
und so kommt es, dass das Wasser
in den Meeren salzig ist.
Lyric © Rammstein
Eerst kaneel erop en even in den magnentronquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:23 schreef Lindytje het volgende:
Appel in stukjes in een bakje en dan opeten met een vork![]()
Nee!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerst kaneel erop en even in den magnentron
Ohja!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ben zo blij dat ik gewone appels kan eten nu (anti-allergie-appels), dat doe ik over een half jaar wel
O ja dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ben zo blij dat ik gewone appels kan eten nu (anti-allergie-appels), dat doe ik over een half jaar wel
hehehehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei en ik doen catan:
flikker op kkhoer!!! Graaaahhhh!
(de kkhoer is onze robot tegenstander)
ik wil weer naar een concert van hun, maar ik vind concerten altijd zo belachelijk duur...quote:
Zo zit ik soms ook tegen de computer te scheldenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei en ik doen catan:
flikker op kkhoer!!! Graaaahhhh!
(de kkhoer is onze robot tegenstander)
Volgens mij heb ik dat er destijds niet eens voor betaald en ik heb hem al jarenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf... finding nemo kost nieuw 20 euro
Ik in de auto.... vorige keer zei ik "stervende hoeren kut Turk!" terwijl mijn Gristelijke collega mee reed.... hehehhequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo zit ik soms ook tegen de computer te schelden
Ohja, reminds me dat ik laatst Monsters Inc weer heb gekocht!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf... finding nemo kost nieuw 20 euro
been there, done that twice. Erg warm is het.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil weer naar een concert van hun, maar ik vind concerten altijd zo belachelijk duur...
ahhhh, arme verliezer!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik, voor de tweede keer. De iPad is daarom zojuist uitgezet door bb
Goed zoquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik in de auto.... vorige keer zei ik "stervende hoeren kut Turk!" terwijl mijn Gristelijke collega mee reed.... hehehhe
Ahh met Boo!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, reminds me dat ik laatst Monsters Inc weer heb gekocht!!![]()
Ik dacht dat ie kwijt was.. Ik 19 ekkies betaald, stond ie bij mijn zusje
daarom zei ik ook weer, ik ben in Parijs naar ze geweest 2 jaar geleden, was supergaaf, heel netjes geregeld, daarom ook niet al te warm gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
been there, done that twice. Erg warm is het.
Die moet ik ook nog hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed zoDan kan je er ook appeltaart enzo mee maken toch?
ik bedoelde wegens vlammenwerpers en vooraan staan, maar alasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daarom zei ik ook weer, ik ben in Parijs naar ze geweest 2 jaar geleden, was supergaaf, heel netjes geregeld, daarom ook niet al te warm gelukkig
Ruimte om te ademen!
Die heb ik een keer bij mijn zusje voor de gein in het Vlaams gesproken gekeken, erg grappig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kusje op zijn piemol! uhhhhh, bolletje!quote:
Ohh dat is wel fijn. Ik ken iemand die dat heeft met aardbeien. Gingen we in de zomer aarbeien halen, moest hij ze eerst in gekookt water dompelen. Ik vroeg al of hij dat wel lekker vond zo warm, maar hij is niet echt anders gewendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel
Maar dat kan ook met gewone appels
Als ze gekookt (appelmoes) of gebakken zijn, dan is dat allergie-stofje kapot, dus kan ik er wel tegen
Oh, ga ik ook eens doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heb ik een keer bij mijn zusje voor de gein in het Vlaams gesproken gekeken, erg grappig!
PIX WILLEN WE!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb best vetten lakj0ons gegraaid
oh op die fietsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde wegens vlammenwerpers en vooraan staan, maar alas
Verslaaahaaaaag!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Do you have a problem buddy? eh? eh? eh? Do you? Do you? Do you? You want a piece of me?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat sommigen hier steeds "mama en papa" zeggen, ik vind dat zulke kindertaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mag die van mijn mama hebben.
Ik vond 'm beetje tegenvallen, maar Steve Carell's stem is wel coolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die moet ik nog zien en het komt door debster
Ik zeg meestal mijn moeder/vader, maar net zei ik Dank papaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het opvalt dat sommigen hier steeds "mama en papa" zeggen, ik vind dat zulke kindertaal
Jep!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dat is wel fijn. Ik ken iemand die dat heeft met aardbeien. Gingen we in de zomer aarbeien halen, moest hij ze eerst in gekookt water dompelen. Ik vroeg al of hij dat wel lekker vond zo warm, maar hij is niet echt anders gewendHij kan ze wel laten afkoelen maar vindt het allebei lekker.
Komt dat daar uit? Ik ken die hele film nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFY I COULD DIE!
Ik zeg dat wel vaker... zie hierbovenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het opvalt dat sommigen hier steeds "mama en papa" zeggen, ik vind dat zulke kindertaal
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFY I COULD DIE!
Ik ben ook nog maar 20.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep!!
Dat doet mijn mama voor me, als ze een hele bak fruitsalade maakt, krijg ik een apart bakje, een minuutje in kokend water geweest
ik zeg tegen mijn moeder ook mama, maar als ik het over haar heb zeg ik "mijn moeder" en niet "mama" of "mijn mama, snap jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg meestal mijn moeder/vader, maar net zei ik Dank papaOmdat ik Dank vader niet zo tof vind
MIETJE!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
mogen we een avondje bieren, gaat bb om half tien al aan het water
Ik noem mijn ouders ook mamma en pappa, ik ben toch ook hun kindquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt dat daar uit? Ik ken die hele film niet
Ja ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn moeder ook mama, maar als ik het over haar heb zeg ik "mijn moeder" en niet "mama" of "mijn mama, snap je
Mjah ik ga in maart wel weer, maar was weer een duur geintje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil weer naar een concert van hun, maar ik vind concerten altijd zo belachelijk duur...
Ik kende de tekst ook voordat ik de film had gezien. Maar vond hem grappiger dan verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt dat daar uit? Ik ken die hele film niet
Misschien is hij nog steeds in shock van het aantal calorieenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hoevaak ik dat vroeger wel niet heb gehoordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]Kleine moeite, groot plezier
( Kut-uitspraak)
nee, want dat mag niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Wedden dat bb denkt: Als ik nu stop met bieren; kan ik morgen ook nog
ik zeg het denk ik sinds ik een jaar of 10 ben niet meer op die manier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik ben ook nog maar 20.Maar zeg ook vaak zat gewoon "m'n moeder" hoor.
Mijn vriend had dat gisteren gedaan met van die mega soepstengels. Maar ik was er niet (we lopen elkaar al de hele week mis) appt ie me vanaf zijn werk: 'Had je mijn megadip gezien??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben soepstengels in choco aan het dippen
Like a boss!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want dat mag niet!
Ik ga nou ook gewoon tot het gaatje verdomme
Omnom!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Geen peanutbutterfingers?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
daddy coolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Mam en pap / daddy-cool als ik ze aanspreek
Mama en papa of vader en moeder als ik het over ze heb
Ik vind het wat liever klinken, moeder voelt zo afstandelijk ofzo. Wisselt een beetje per keer, per onderwerp en afhankelijk van met wie ik het erover heb.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zeg het denk ik sinds ik een jaar of 10 ben niet meer op die manier.
Ik zie het vaker hier, ook Spees zegt het en Dico, ik weet niet of het een generatie-issue is ofzo, maar het valt me wel enorm op
Ik zie dan in gedachten als ik niet oppas van die meisje voor me van "Sweet 16" die roepen"It's not about them... it's all about meeeeee"
Snap je? Ja? Nee? Ook goed
Ja die heb ik hier dus nu ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend had dat gisteren gedaan met van die mega soepstengels. Maar ik was er niet (we lopen elkaar al de hele week mis) appt ie me vanaf zijn werk: 'Had je mijn megadip gezien??'
Ik vond het geniaal
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
en bleiblei wordt door de kolonel Hendriksson genoemd, want mijn vader vindt hem een viking. Bb heeft ook een keer een vikingbijl gekregen van de kolonel
Ik kan het ook niet uitleggen waarom ik dat denk, maar ik ken in real life niemand die volwassen is en "mama en papa" zegt tegen anderen over hun ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het wat liever klinken, moeder voelt zo afstandelijk ofzo. Wisselt een beetje per keer, per onderwerp en afhankelijk van met wie ik het erover heb.
En ik snap wat je bedoelt, maar snap niet waarom je dat voor je ziet.
Mijn vader noemt mijn broertje Leo Yankovitsch omdat hij vroeger heel driftig was en heel theatraal kon jankenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader noemt mij doktertje/markbootje en mijn moeder noemt me zus
Whaha, klopt. Bestaande connecties zijn erg vasthoudend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen waarom ik dat denk, maar ik ken in real life niemand die volwassen is en "mama en papa" zegt tegen anderen over hun ouders.
Maar goed, ooit is bij mij die Sweet 16-connectie gelegd en dan krijg je die er weer lastig uit denk ik
Ik snap wel wat je bedoelt. Als ik het zo lees wat jij bedoelt met mijn papa, hoor ik in mijn achterhoofd dat stemmetje van die reclame van de Mcdonalds: 'MIJN PAPA WERKT BIJ DE MACDONALDSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen waarom ik dat denk, maar ik ken in real life niemand die volwassen is en "mama en papa" zegt tegen anderen over hun ouders.
Maar goed, ooit is bij mij die Sweet 16-connectie gelegd en dan krijg je die er weer lastig uit denk ik
ik heb het niet van een vreemdequote:
Dot?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het niet van een vreemde
mijn moeder heette als kind trouwens 's dot en mijn tante 's kee
geen ideeee
Daar ga je al fout, er van uitgaan dat iemand volwassen is alleen omdat de leeftijd dat zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies! dat si wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Als ik het zo lees wat jij bedoelt met mijn papa, hoor ik in mijn achterhoofd dat stemmetje van die reclame van de Mcdonalds: 'MIJN PAPA WERKT BIJ DE MACDONALDS' dat kinderlijke
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vader noemt mijn broertje Leo Yankovitsch omdat hij vroeger heel driftig was en heel theatraal kon janken
Mijn zusje heet poppie, ik weet niet waar dat vandaan is gekomen![]()
Ik was de eerste en lief dus heb niet echt een bijnaam
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, mijn zusje heet 'mini'
En mijn broer heette meestal iets van 'Verdomme!!!!!!' of 'Naar je kamer!!!!' Of 'Verdwijn uit mijn ogen!!!!'
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
En mijn broer heette meestal iets van 'Verdomme!!!!!!' of 'Naar je kamer!!!!' Of 'Verdwijn uit mijn ogen!!!!'
"draken!!!!!"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
heb jij zwei siblings??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Dat vind ik altijd de leukste, die niet snel te achterhalen zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn oudste broertje noemt mijn vader Sjakie en de jongste heet Menis (hij heet eigenlijk Bart... Bartholomeus.... Bartelemenis... Vergezocht maar ach)
Wallllll Eeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Mo of Mootje of Momo, afhankelijk van de omgeving.
Maar, MO!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wallllll Eeeeeeeeeeeee
wat een kutfilm zeg
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wallllll Eeeeeeeeeeeee
wat een kutfilm zeg
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
het enige waar ik echt jeuk van krijg is als mensen me Gootje noemen...
(nu roep ik het vast over me af?)
Dakgootjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
het enige waar ik echt jeuk van krijg is als mensen me Gootje noemen...
(nu roep ik het vast over me af?)
Leg uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
bijnamen
ik noem bb altijd Okselkomt door fok!
Misschien snapte ik 'm niet hoor, maar ik vond het niks.quote:
nope, ik ben meestal HEY!!! En hij is meestal OKKIE! Of OKSEL!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, noem jij bleiblei thuis wellis zo? Per ongeluk?En andersom?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, ik ben meestal HEY!!! En hij is meestal OKKIE! Of OKSEL!
Never mind, ik snap hem alquote:
Ik wel, vooral als ik hem wil irriteren NICOOOOOTJE of wat ie helemaal haat: Niekjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kort de naam van mijn vent nooit af eigenlijk
Is ook niet zo lang, maar goed. Bij vrijwel ieder ander persoon doe ik het wel
Aaah.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien snapte ik 'm niet hoor, maar ik vond het niks.
We hadden 'm gehuurd voor een slaapfeestje. En het werd letterlijk een slaapfeestje want iedereen viel na 20 min. in slaap....
Nooit Dy?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heet overal 'Lin' bijna nooit mijn hele naam
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wallllll Eeeeeeeeeeeee
wat een kutfilm zeg
Ja, maar die van jou heeft echt zo'n kaaskoppennaamquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik hem wil irriteren NICOOOOOTJE of wat ie helemaal haat: Niekje
ik heb een ex met die naam en die noemde ik altijd Miesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kort de naam van mijn vent nooit af eigenlijk
Is ook niet zo lang, maar goed. Bij vrijwel ieder ander persoon doe ik het wel
Niekiewiekiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik hem wil irriteren NICOOOOOTJE of wat ie helemaal haat: Niekje
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou heeft echt zo'n kaaskoppennaam
cifquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb geen bijnamen voor vriendlief (iedereen noemt em wel cif thoughMaar ik niet... klinkt raar uit mijn mond).
Noem hem alleen met zijn achternaam als ik echt boos ben
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Walllllll EIk vond hem ook echt tof
maar je spreekt het uit met een harde G, dus dan is dat toch ook weer andersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een ex met die naam en die noemde ik altijd Mies
kaasaapquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar je spreekt het uit met een harde G, dus dan is dat toch ook weer anders
Alleen zijn zus en wat collega's zeggen dat weleens, de afgekorte maar klinkt raar vind ik.
Ik maak wel allemaal rare bijnamen voor hem zoals zure stinkmongool, muizenhoofd, kaasaap en zulks
Zegt hij dan als antwoord: I pity the fool!!!!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had ooit een collega die Anke heet. Een man dusDat vond ik al een beetje gek, maar ach het went. Totdat ik erachter kwam dat zijn broertje Danke heet en zijn zusje Janke
Jankequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had ooit een collega die Anke heet. Een man dusDat vond ik al een beetje gek, maar ach het went. Totdat ik erachter kwam dat zijn broertje Danke heet en zijn zusje Janke
En hij probeert altijd mee te doen in zijn nep-Haags accent, zo grappigquote:
Wat de fak!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee, hij vindt het niet zo tof als ik dat doe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zegt hij dan als antwoord: I pity the fool!!!!
(hebben jullie nog gepraat, of doen jullie dat dit weekend?)
Ja echt vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
danke!!!einz!
Creatieven ouders, ze hadden het niet!
De 3 J's 2.0!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
ik las vorige week in de krant een gezin met drie kinderen... Zoon Jiri, dochter Jara en toen, je kunt het wel raden, baby Jari...*insert emoslinger* Ik heb het echt drie keer overnieuw gelezen maar het stond er toch echt! Royal sadness
als ze schatjeeee gaan zeggen moeten ze altijd iets van jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
en ik noemen elkaar altijd Stinkie.
Ik hem ook wel is liefje en als hij iets van me moet hebben zegt ie schatjeeee?
In die volgorde ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze schatjeeee gaan zeggen moeten ze altijd iets van jemeestal secks, bier of eten
Ja dat kan ik me wel voorstellen van je, hoop dat jullie het goed kunnen uitpratenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het niet zo tof als ik dat doe.
En nee, ik heb heb hem nog niet gesproken, en ik weiger momenteel ook om hem te bellen, gezien hij niet op mijn sms heeft gereageerd. Ik denk dat hij straks wel belt.
Komt wel goed denk ik. Ik heb denk ik een beetje overtrokken gereageerd. Ik ben alleen boos omdat hij niet op mijn sms van gisteravond heeft gereageerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen van je, hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten
ik had zoeen geboortekaartje op het werk! Sammy-Jo en Lizzy-Mae verwelkomen hun zusje Bonny-Ray!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
ik las vorige week in de krant een gezin met drie kinderen... Zoon Jiri, dochter Jara en toen, je kunt het wel raden, baby Jari...*insert emoslinger* Ik heb het echt drie keer overnieuw gelezen maar het stond er toch echt! Royal sadness
Leuk juist!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:
Wat een heerlijke bijnamen
Milka jouw Iloontje snap ik niet? Of heb je een daarop lijkende 2e naam?
Ik ga de bijnamen van onze gezinsleden maar niet posten, allemaal vol sarcasme
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had zoeen geboortekaartje op het werk! Sammy-Jo en Lizzy-Mae verwelkomen hun zusje Bonny-Ray!
Bonny Ray!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had zoeen geboortekaartje op het werk! Sammy-Jo en Lizzy-Mae verwelkomen hun zusje Bonny-Ray!
Jup, Ilona... Vooral mijn opa blijft me stug zo noemen.. Vind ie vast mooier dan mijn eerste naamquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:
Wat een heerlijke bijnamen
Milka jouw Iloontje snap ik niet? Of heb je een daarop lijkende 2e naam?
Ik ga de bijnamen van onze gezinsleden maar niet posten, allemaal vol sarcasme
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik noem hem ook wel vaak 'Lelijkerd"
En hij mij trut
En terecht denk ik dan, toch? Lomp o,m gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Ik heb denk ik een beetje overtrokken gereageerd. Ik ben alleen boos omdat hij niet op mijn sms van gisteravond heeft gereageerd.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rednecks?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik noem hem ook weleens chickyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik spreekook heel vaak aan met schat.
Maar vaker nog met: Yo, chicky!! True story, wijglas.gif
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef milka82 het volgende:
ik dacht toen ik het las bij mezelf; je zal toch aan tafel moeten roepen? Jiri Jara Jari, eeeten! Klinkt als een toverspreuk
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik noem hem ook weleens chicky
En hij mij Cartman of kabouter, vanwege mijn Cartman-billen en kabouter-buik
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef milka82 het volgende:
ik dacht toen ik het las bij mezelf; je zal toch aan tafel moeten roepen? Jiri Jara Jari, eeeten! Klinkt als een toverspreuk
Stiefvader - grote Henkquote:
Fixedquote:
quote:
Nou jaaaaaaaaa zeg...quote:
Juffrouw pruilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiefvader - grote Henk
Mama - die ouwe / de Aal (afkorting van haar naam)
Oudste zus - Koningin
Middelste zus - Juffrouw pruil/ Hanglip
Oudste neefje - Dat joch
Jongste broer - de postbode
Vooral in ruzies en nr 3,4 en 5 dus als we het over ze hebben. In hun gezicht wordt vooral de naam afgekort
Klinkt heel gezellig bij jullie, hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiefvader - grote Henk
Oudste zus - Koningin
Oudste neefje - Dat joch
Vooral in ruzies en nr 3,4 en 5 dus als we het over ze hebben. In hun gezicht wordt vooral de naam afgekort
en hij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest smakelijk lolleren om jullie reacties
Deze is ook geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is vrijdag man !!!! Wat heeft ie !! Is er iets stuk aan zijn lego/auto/piemol??
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiefvader - grote Henk
Oudste zus - Koningin
Oudste neefje - Dat joch
nr 3,4 en 5 dus vooral in ruzies en als we het over ze hebben. In hun gezicht wordt vooral de naam afgekort
Nu durft ie niet meer aan zijn pieliewielie te sjorrenquote:
ahhhh, vroeg hij nog of je hem wilde instoppen?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zusje heeft veel bijnamen gehad en nog steeds. Ze had ook zo'n janksmoel soms en heette dan centenbak, omdat ze dan zo'n hanglip trok
epicquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zusje heeft veel bijnamen gehad en nog steeds. Ze had ook zo'n janksmoel soms en heette dan centenbak, omdat ze dan zo'n hanglip trok
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik taai ook af, mijn appel is op, ik heb geen wijn, zit hier in mijn eentje...
Ik ga ER kijken![]()
Tot morgen chicks!![]()
Het mooiste is dat vooral mn moeder ermee begonnen is haar zo te noemenquote:
eraan zitten door er met je vingertop tegen te tikken en dan "koetsjiekoetsjie" roepen en schattig giechelen. Maaaaaajor turn on!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer aan zijn pieliewielie te sjorrenPIELIEWIELIE DINO TIME !
Looollquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben jullie allemaal stief-pleegkinderen of gewoon een mega-gezin?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het mooiste is dat vooral mn moeder ermee begonnen is haar zo te noemenTis dan wel haar stiefdochter maar toch
We hebben ook Loonah, Jay, Allie, onze schipper en ons prinsesje (guess who?) dus het kan ook lief, maar de rest komt gewoon minstens een keer per dag langs, en deze bijnamen worden wat minder gebruikt
Zoiets doe ik nou nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eraan zitten door er met je vingertop tegen te tikken en dan "koetsjiekoetsjie" roepen en schattig giechelen. Maaaaaajor turn on!
gewoon centenbak, en dat maakte haar dan echt weel furieus en dan hadden mijn andere zus en ik weer de hele avond lolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
LooollEen mooiere omschrijving van onze hanglip had je niet kunnen geven
Wat maakten jullie ervan dan?
Ik zag je ninja edit welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn gay vriend werkt bij een bank en ik en nog 2 vriendinnen werkten er een tijdje terug ook. En hij moet zegmaar mensen bellen die rood staan er nog moeten betalen, en dan had hij het altijd tegen laten over 'ja dan houden we daar wat in en dan loopt alles weer glad.'
Dus die heet nu al 3 jaar Gladde/Glad/GladjeSoms vergeet ik dat hij Glenn heet
dat doe ik nooooooooooooitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoiets doe ik nou nooitOf garpen gaan vertellen in bed... Terwijl je bezig bent... Killing the mood: SCORE !
Truste Lin babe![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit wel
maar gladde mensen die een naam hebben die erop lijkt
goeden tip, ik ga er even heen zappenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
op TLC: deaf and blind triplets.
Over fucked gesproken
Mijn 'vader' heeft me 5 broers en zussen gegeven, mn moeder 2 en mn stiefvader 4quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal stief-pleegkinderen of gewoon een mega-gezin?
Ik haat het alsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doe ik nooooooooooooit![]()
Of ineens alle dekens jatten en dan erin rollen zodat hij ze niet kan pakken en dan naakt daar op bed zit kou te lijden en ik keihard lachen![]()
Wauw megagezin!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn 'vader' heeft me 5 broers en zussen gegeven, mn moeder 2 en mn stiefvader 4
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal stief-pleegkinderen of gewoon een mega-gezin?
Zo dan! Da's flink!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn 'vader' heeft me 5 broers en zussen gegeven, mn moeder 2 en mn stiefvader 4
En eindigen met DINOOOOOOOO x 10 want 1 dino is nooit genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doe ik nooooooooooooit![]()
Of ineens alle dekens jatten en dan erin rollen zodat hij ze niet kan pakken en dan naakt daar op bed zit kou te lijden en ik keihard lachen![]()
ik doe het tijdens het voorspel hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat het alsdat doet
Als ik merk dat hij op de dekens ligt dan eis ik dat hij er vanaf gaat, ook al liggen we allebei al uren te slapen
heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En eindigen met DINOOOOOOOO x 10 want 1 dino is nooit genoeg
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik doe het tijdens het voorspel he
Ik ben een kacheltjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
Man, dan heb ik het koud! Ik mut wat aan hebben hoor...
Ik ook wel denk ik, maar het 'voelt' gewoon lekker wanneer ik wat aan heb. Moet ook altijd dekens over me heen hebbenquote:
Vroeger kon ik het ook niet hoor. En ik moet ook altijd dekens over me heenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik, maar het 'voelt' gewoon lekker wanneer ik wat aan heb. Moet ook altijd dekens over me heen hebben
Het is wel altijd een zoete inval 'thuis' jaquote:
Ja, dat is ook praktisch (<--- letterlijk) niet echt goed haalbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is wel altijd een zoete inval 'thuis' jaMaar de keren per jaar dat we allemaal bij elkaar zijn, zijn op 1 vinger te tellen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee Das Leben der Anderen dat is toch die film waar jij het laatst over had kip?
Ja dat hebben wij hier ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is wel altijd een zoete inval 'thuis' jaMaar de keren per jaar dat we allemaal bij elkaar zijn, zijn op 1 vinger te tellen
Ik wilde eigenlijk Captivity kijken.. Hm dubio.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is die nu? Die moet je kijken hoor, is mooi!
je kunt ook downloaden of hurenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Captivity kijken.. Hm dubio.
Ja ik vergeet dat soort dingen altijdquote:
Hai!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Sjezes jullie gaan hard vandaagnu in de trein terug naar huis, leuk dagje gehad bij beste vriendin en de baby
en heb der trouwjurk gezien (op een plaatje dan) en die is echt zoooooo mooi
Mooie woordspelingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat is ook praktisch (<--- letterlijk) niet echt goed haalbaar
Hoi! Beebiesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Sjezes jullie gaan hard vandaagnu in de trein terug naar huis, leuk dagje gehad bij beste vriendin en de baby
en heb der trouwjurk gezien (op een plaatje dan) en die is echt zoooooo mooi
Babyneefjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hai!
Wij hadden gisteren babyneefje hier
Fotootje? (via PM?)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik slaap met kussentje![]()
En trouwjurken![]()
![]()
Ik heb vandaag weer stiekem naar mijn fotootjes zitten kijken
heerlijk he!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Baby is nu bijna 7 maanden alweer! Zo'n leuk meisje, alles wat glimt en schittert vind ze geweldig dus mijn nagels, pandora armand en guess horloge waren erg leuk om aan te trekkenmaar oh zo'n knuffelkont is het
ohhhhhh, lekker!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ongebakken loempia's en pangsit meegekregen
Ja echt heel leuk! Ze is nu al ook heel erg eigenwijs enzo, echt ze kan soms dingen doen en dan lig ik helemaal in een deuk om derquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk he!
lekker van genieten, ze worden zo snel groot!
En zodra ze kleuter worden vinden ze mij vaak stom
Heeel extreem trotsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Idd ja, jij ook weer trotse tante zag ik!
Naiis!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ongebakken loempia's en pangsit meegekregen
Dattus!quote:
Weet je wel hoe cool die zijn jonguh....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Oh dear lord, de gansters zitten in de treingelukkig ben ik bewapend met kruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |