ik nietquote:
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lancerenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lanceren
Who wants to touch me
dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die iPhone app gedownload waarmee ik een raket op een beker limonade kan lanceren
Who wants to touch me
Ik moet jou te vriend houden geloof ik, al drink ik nooit limonadequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Who wants to touch me
Ze zijn op Eurosonic, samen met StuBruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is roos aan het doen dan, wie is die gozert
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik m'n tv aan heb staan ipv de radioquote:
knap...die plaat kwam in Nederland pas in januari 2011 uit volgens mij....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ooit was Plage leuk, zeg in de zomer van 2010. Waarom blijven ze er zo krampachtig aan vasthouden?
Ik moet Elm Street nog steeds uit zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik heb lekker origineel Friday the 13th gekeken en wellicht ga ik de komende tijd ze alle 12 maar eens bekijken....Dan heb ik eindelijk de 3 grote Slasherreeksen (Elm Street, Halloween en Friday 13th) helemaal gezien
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
knap...die plaat kwam in Nederland pas in januari 2011 uit volgens mij....
ik heb alle delen hier op dvd liggen. u zijt wellekome voor de complete marathon zodra ik de 1e 10 delen Friday the 13th heb gezien. deel 1 is nl Freddy vs Jason en dat is tevens deel 8 in de Elm Street reeksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet Elm Street nog steeds uit zienIk zal binnenkort eens een balletje opgooien bij de vriend met wie ik de marathon 2 jaar geleden ofzo ben begonnen
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweest
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben even aan 't zoeken, maar ik heb echt zomerassociaties met die plaat en dat kan afgelopen zomer niet zijn geweest
datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |