TIJGER !!! GIRAFFEE!!1!!!!11EINZquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
Volgende week mogen jullie een verzoekje indienen voor een nieuw dier![]()
Hondje baf baf?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
Kameleon!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
EEN BOKKEPET! EINZ LOLZ WAT EEN GOEDE GARPquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Oh ik ga verder optutten anders heb ik straks een sjaggo Petje...
Iedereen probeert je dood te vermoordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
godver, een paar keer bijna gestikt van het lachen bij het lezen van het vriendenboekje...
ik vond je foto een goeien!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen probeert je dood te vermoorden![]()
(ik had heul niks grappigs neergezet toch?)
Is dat een inside joke van voor ik hier was?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
V: wat neem je mee naar een onbewoond eiland?
A: bear grylls!
Tranen![]()
Ik ga even kijken, moment!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendenboekje![]()
![]()
Lin; sta ik al voor ronde 2 trouwens?Vlg mij heb ik nog niet gepm'd
O ja, ik had een heul goeden fotoquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
V: wat neem je mee naar een onbewoond eiland?
A: bear grylls!
Tranen![]()
nee maar iedereen neemt d'r huisdier of vriendje mee. En dan zo'n droge bear grylls, zeker een goeien zet en ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een inside joke van voor ik hier was?
Wat vriendelijk van zequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Ik had een tijdje terug 3 broeken gekocht bij Shopvip, waarvan ik er 1 retour heb gezonden. Nu was er allemaal gezeik dat ze mijn retour kwijt waren enzo. En ik had op acceptgiro gekocht dus ik kreeg allemaal herinneringen van afterpay of ik het restant nog even wilde betalen. Dus ik contact opgenomen met de klantenservice van Shopvip en uiteindelijk is het allemaal opgelost en zouden zij de herinneringskosten kwijt laten schelden enzo. Dit was in november.
Krijg ik vanmorgen een mail van afterpay (van de financieel directrice) of ik nog even 20 euro wil betalen want ik had recent een bestelling en betaling gedaan bij Shopvip maar mijn boetes nog niet betaald
Ik teruggemaild dat ik het nou niet echt een recente bestelling vond (bestelling was van september) en dat ik al betaald heb. Dus heb die mailwisseling met Shopvip er ook bij gestopt.
Krijg ik net een mail: Uw vraag is in goede conditie bij ons terecht gekomen, uit coulance schelden wij het openstaande bedrag kwijt. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij onze klantenservice.![]()
![]()
Uit coulance.
Ik heb even gegoogeld en nu snap ik hem ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar iedereen neemt d'r huisdier of vriendje mee. En dan zo'n droge bear grylls, zeker een goeien zet en ik moest lachen
Ik vind afterpay sowieso hoeren, ik heb een keer een verhoging gehad op een openstaand bedrag. Maar ik had het de dag ervoor overgemaakt, dus d8 oh het zal elkaar wel gekruisd hebben. Krijg ik een maand later een verhoging op die boete!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat vriendelijk van zeemoslinger.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |