In elke willekeurige kookwinkel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef TripleS het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goede pannen kan kopen voor koken op gas?
Welke rot-dingen?quote:Ik ben het een beetje zat dat ik niet fatsoenlijk kan koken met deze rot-dingen
Tja...ik kook nu op 'gekregen' pannen, ik denk dat ik zo'n €50 wil uitgevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
In welke prijsklasse zit je nu dan omdat je juist niet teveel kunt/wilt uitgeven.
Dat is een idee ja.quote:
Hema heeft goede pannen (in de wat hogere klasse) met een dikke bodem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is een idee ja.
Vergeten bij te vermelden dat ik pannen zoek met een dikkere laag zeg maar. Mijn gasfornuis staat best hoog afgesteld en zodoende koekt alles snel aan, zelfs het kleine pitje staat relatief hoog.
Hema heeft prima pannen, goede prijs kwaliteit verhouding.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is een idee ja.
Vergeten bij te vermelden dat ik pannen zoek met een dikkere laag zeg maar. Mijn gasfornuis staat best hoog afgesteld en zodoende koekt alles snel aan, zelfs het kleine pitje staat relatief hoog.
En dat moest je nadat je die fout had gezien, toch nog even hier postenquote:
Das wel heul goedkoop! Hoe is de kwaliteit?quote:
Is onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef TripleS het volgende:
[..]
Das wel heul goedkoop! Hoe is de kwaliteit?
Ik kan je de grill pan in elk geval aanraden van Hema.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:50 schreef TripleS het volgende:
Dank allemaal, ik ga morgen even bij de Hema kijken!
Absoluut, gelasde stalen handvatten, geen kunsstof nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:31 schreef Erasmo het volgende:
Blokker heeft af en toe leuke restpartijen Sola en BK in de aanbieding.
Voor de rest zou ik kijken naar pannen met ijzeren handvatten, deze kun je ook in de oven zetten.
Rvs pannen aan het roesten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Riann het volgende:
Ik heb ook sola pannen vanuit de fabriekswinkel waarvan de rand van de deksels aan het roesten is. Gelukkig raakt het het eten niet
Roest Vast Staal kan inderdaad ook roesten. dit kan door het vochtig/nat weg te zetten of er een andere metaalsoort tegen aan te leggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |