Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 13-01-2012 18:30:00 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik weet genoegquote:@TheRealGraoully Will you be releasing all the TOTY together in packs when the attackers are done? Would be nice to know what's going on...
9 minuten geleden
@MaNiiKzZ TOTY forwards out in less than an hour, with TOTY midfielders removed. That's all you need to worry about for now!
Thnx, maar 3 achterin is niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn MLS bronze:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g5LCbwCRbcxhp
Prima team, zoek wel een andere cf aangezien Fucito fucking duur is om cf te maken...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
MLS Bronze: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kicHj8jSbcxhA
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Lekker weer een mongool die tijdens het laden leaved, mag ik die klote toernooi weer opnieuw spelen
Messi of C. Ronaldo spelen wel fijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Santello het volgende:
Welke LIga BBVA spits speelt fijn? Falcao vind ik te houterig. Benzema heb ik al
IF Soldado?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Santello het volgende:
Welke LIga BBVA spits speelt fijn? Falcao vind ik te houterig. Benzema heb ik al
ST>CF is 300c ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thnx, maar 3 achterin is niet echt mijn dingVeel risico bij counters , Khandji is wel een baas
[..]
Prima team, zoek wel een andere cf aangezien Fucito fucking duur is om cf te maken...
Kom je nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Messi of C. Ronaldo spelen wel fijn
Callejón.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Santello het volgende:
Sorry, zag je invite niet.quote:
Wel een aantrekkelijke knulquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Kung Soo Il aka "So Fucking Ill"Eindbaas.
Met donker haarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht maar eens Amber Heard in de OP
Ik had precies hetzelfde met Falcao.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Santello het volgende:
Ik vind donker haar bij Amber veel mooierquote:
Voor elke dode link moet je in principe.een felgroene link ter compensatie hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
Zou je Modric of Nasri als CF kunnen gebruik in een 4-4-1-1? Met daarachter twee dode links en 3 groene links. Bij modric zou je nog een extra link kunnen hebben door vdv.
Of dat die 9 of 7 chemistry heeft maakt me nog niet zo heel veel uit. Zouden ze wel op de CF positie een beetje tot hun recht komen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor elke dode link moet je in principe.een felgroene link ter compensatie hebben.
Ik zou niet weten waarom niet, vooral Modric met zijn 5* weak foot zou ze links en rechts erin kunnen schieten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Of dat die 9 of 7 chemistry heeft maakt me nog niet zo heel veel uit. Zouden ze wel op de CF positie een beetje tot hun recht komen?
Shit kzie er eentje staan voor 10k bid emt nog 8 min te gaan, ik heb maar 13k!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:46 schreef Santello het volgende:
Godverdomme, geen 41212 IF soldado te vinden.
Hopen maar dat iedereen dan bezig is met het TOTYquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Shit kzie er eentje staan voor 10k bid emt nog 8 min te gaan, ik heb maar 13k!
En startbid op 7,4?quote:
ik zou hem er voor 4k opzetten, dan weet je zeker dat ie verkocht wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey, ik heb zojuist een Oduro op de kop getikt voor 4,9k
Nu zegt ultimatedb dat ie gemiddeld voor 5k gaat maar iedereen verkoopt hem voor 8 of 9k
Voor welke prijs moet ik hem erop zetten?
Gast wtf zit je mij nou de heletijd te fukken man, wat is nou je probleem?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem er voor 4k opzetten, dan weet je zeker dat ie verkocht wordt.
Ik zou op de markt gaan kijken wat de laagste BIN is en dan die van jou er net onder zetten als je dan winst kan maken en de start price 300 lager ofzoquote:
4-2-2-2quote:
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou op de markt gaan kijken wat de laagste BIN is en dan die van jou er net onder zetten als je dan winst kan maken en de start price 300 lager ofzo
Vriend, niet haten op Dudeweiser...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gast wtf zit je mij nou de heletijd te fukken man, wat is nou je probleem?
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Even kijken of er nog wat vermakelijke streams zijn met pack openings
hehe rustig man, ik zit je maar te dollen manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gast wtf zit je mij nou de heletijd te fukken man, wat is nou je probleem?
Vriend, niet haten op GJEquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe rustig man, ik zit je maar te dollen man
Oké dan, dan neem ik het als een grapjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe rustig man, ik zit je maar te dollen man
Deze manquote:
Sowieso Yakubuquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Wtf ik verlies gewoon van een 75 rated team
Hij heeft nif koscielny en mijn sif yakubu valt bij elke contact.
Ik heb if koscielny en die valt bij elke contact van taraabt.
ait rustig mangquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Vriend, niet haten op Dudeweiser...
Haalt even RVP, IF Wright-Philips en David Villa achter elkaar alsof het niets is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
http://nl.twitch.tv/eldridgehd
wel maar 200K te besteden
Veelquote:
Wat is dat in echt geld ongeveer ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
20K aan microsoft pointste spenden die kerel
Uuh, zo'n 200 euro ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is dat in echt geld ongeveer ?
Fakequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
Een kerel heeft TOTY Ronaldo op die stream hoor.
quote:
Sowieso als el-blanchito er is, die kerel owned.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer clubs met meerdere mensen?
Hey, kwam jij ook clubben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo
96 pace, 96 shooting, 87 pass, 98 dribble, 59 defending, 94 heading (!)
Rooney 99 shooting en Ronaldo 96? wat een onzin. Ronaldo zou in vergelijking met Rooney sowieso 99 moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo
96 pace, 96 shooting, 87 pass, 98 dribble, 59 defending, 94 heading (!)
Nee, die heading van Ronaldo is realistisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef kilozout het volgende:
[..]
Rooney 99 shooting en Ronaldo 96? wat een onzin. Ronaldo zou in vergelijking met Rooney sowieso 99 moeten zijn.
Niet eens gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die heading van Ronaldo is realistisch.
Nog geen Messi op de markt gevonden.
Klopt geen fuck vanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
Messi 98 :
99 pac![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
97 sho
90 pas
99 dri
46 def
67 hea
Niet. Lijkt me...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
FUCK IT IK GA OOK PACKS KOPEN. HOE KANI K STREAMEN ZONDER ACOUNT ED AAN TE MAKEN
NIET!!!!11111111!~~~` ``!!!!einzWINZEINZquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
FUCK IT IK GA OOK PACKS KOPEN. HOE KANI K STREAMEN ZONDER ACOUNT ED AAN TE MAKEN
Gewoon al je money uitgeven aan cheap bpl ifsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel uitgekookt van EA. Alle mensen die op normale wijze coins hebben verdiend of een grote stock aan spelers hebben, zien hun spelers tot discard value dalen. Enige manier om bij te blijven is pakjes kopen.
Le trololquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
WOW, die mensen in die stream die daar chatten hebben allemaal IF TOTY spelers in pakjes. Waarom heb ik nooit zo veel geluk
Die nieuwe pakjes zijn toch nog niet geupdated ezel, is toch nog geen einde winterstopquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
Lol, Henry in een pakjehij is toch bij Arsenal
Dat idd, ik dacht wel in ieder geval de kosten eruit te kunnen halen met een Hart, Wright-Philips, etc etc, maar nee hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
2e pakje met Maicon en vd Vaart
Best aardige pakjes zo, maar met de ingestorte prijzen ga je er ook niet veel winst meer op maken.
Oke Olifant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Die nieuwe pakjes zijn toch nog niet geupdated ezel, is toch nog geen einde winterstop
Gomez ook zoiets ja. Twee maanden geleden verkocht voor 28k, nu krijg ik hem niet eens weg voor 7.5quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lavezzi is ook echt 75% in waarde gedaald in twee weken.
IE OOOH IE OOOH IE OOOHquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef Jesper16031994 het volgende:
[..]
Die nieuwe pakjes zijn toch nog niet geupdated ezel, is toch nog geen einde winterstop
De IF is nog steeds evenveel waard hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lavezzi is ook echt 75% in waarde gedaald in twee weken.
Niet echt dutch of wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cFTBD9XAbcxkl
En mijn team is klaar. Misschien nog een van persie halen als Torres of Modric niet bevalt.
Wil hem wel ruilen tegen een IF Guidettiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Niet echt dutch of wel?
Ik trek net van Persie uit een pakje, ruilen voor Torres?
Appels zijn 75% in waarde gedaald!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De IF is nog steeds evenveel waard hoor.
http://nl.twitch.tv/scriptermone
Hij heeft alleen problemen met het kopen van pakjes.
good old timesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Taiwo verkocht ik een maand geleden voor 9-10k. Kocht alles op onder 8k. Nu is hij nog niet eens 5k.
Als iedereen nou godverdomme normale prijzen aanhoudt dan maakt het niets uit. Maar die smerige cunts dumpen ze voor weinig zodat ze packs kunnen kopen en van het een komt het ander.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Taiwo verkocht ik een maand geleden voor 9-10k. Kocht alles op onder 8k. Nu is hij nog niet eens 5k.
aight rebelse boyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
IE OOOH IE OOOH IE OOOH
Ik moet eigenlijk voetbaltrainen zomaar ik neem een snipperdag want gister dik blok om wezen hardlopen.
Vedettequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
IE OOOH IE OOOH IE OOOH
Ik moet eigenlijk voetbaltrainen zomaar ik neem een snipperdag want gister dik blok om wezen hardlopen.
JWT, college's skippen, niet voetbaltrainen maar gaan hardlopen. Ja jonge ik ben van de stratenquote:
Vooral Rooneyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
De stats van Messi, Rooney en Ronaldo slaan echt helemaal nergens op...
Het zal mij aan mijn reet roestenquote:
Dus... hoeveel $ is dat?twitter:KSIOlajidebt twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:41:18Who wants a stream at 9:30pm of me wasting 6000 Microsoft points on packs? :p reageer retweet
Eckte straatsoldaat jullie weten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
JWT, college's skippen, niet voetbaltrainen maar gaan hardlopen. Ja jonge ik ben van de straten
600 geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
Dus... hoeveel $ is dat?twitter:KSIOlajidebt twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:41:18Who wants a stream at 9:30pm of me wasting 6000 Microsoft points on packs? :p reageer retweet
60 euro ofzo, 50 euroquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
Beter dan mijn ratio, maar meer verlies in totaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef DutchSL het volgende:
Nou, ik ben klaar met pakjes voor vandaag.. precies 200k uitgegeven en ik denk dat ik er zo'n 80 van terug kan halen
Na mijn potje FUTquote:
Hey, een samsung tvquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
http://twitcam.livestream.com/83zu6 mijn stream
Doe dan shoutout naar je boy GJEquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
http://twitcam.livestream.com/83zu6 mijn stream
Mooi, hopelijk daarna geen TOTY meer maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef DutchSL het volgende:
De aanvallers zitten trouwens maar tot morgen 19:00 in de pakjes.
Het kan altijd slechter..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef DutchSL het volgende:
Nou, ik ben klaar met pakjes voor vandaag.. precies 200k uitgegeven en ik denk dat ik er zo'n 80 van terug kan halen
Jow Lindgren, doe je mee clubs?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hè? Hij heeft 'm toch op z'n xbox staan?
Hij discard per ongeluk ff een speler van 15kquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
http://nl.twitch.tv/scriptermone
hij kan weer packs kopen. 1 miljoen in 10 minuten tijd.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie ineens vandermar08 posten in de chat
Lindgren doet ook mee clubbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij discard per ongeluk ff een speler van 15k
M'n VP is alleen fucking slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren doet ook mee clubben
Top, wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren doet ook mee clubben
Als Lindgren boven isquote:
Great minds think alikequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, vandermar en ik dachten allebei hetzelfde
Had je headsetje gehaald al?quote:
Nee man, zal morgen ofzo even kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je headsetje gehaald al?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Rijst moet de lapo maken, ik wil weten op wleke sites hij chicks kijkt ^^
Ik zou wel een keer clubs match tussen xbox en PS3 willen zienquote:
Dat wint xbox sowieso. Veeeeuuulllll meeer ervaringquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer clubs match tussen xbox en PS3 willen zien
Kan je nooit wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wint xbox sowieso. Veeeeuuulllll meeer ervaring
Ze moeten niet verwachten dat ze winst gaan maken met een pack, en ze moeten ook niet verwachten dat ze meteen een TOTY krijgen. Al was 1 pack best goed met Lavezzi en een 4-1-2-1-2 kaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:02 schreef GuRBuH het volgende:
Al die mensen huilen dat ze Young, Hamsik etc hebben... ik heb bijna in elke pack een Shane Long als beste
dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef GuRBuH het volgende:
Beter zet je de camera recht op het scherm, ik zie geen fudge.
Harregarre>iedereenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je nooit weten
Ikzelf ben best goed in clubs
Weet niet hoe hij speeltquote:
Probeert overal langs te rainbowenquote:
Dan heb je swagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeert overal langs te rainbowen
Met al je falende longshotsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je nooit weten
Vandaag gaan m'n longshots vrij klote jaquote:
Oh ja, vergeten te vertellen: Ik faal keihard in clubs, maar you'll see.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag gaan m'n longshots vrij klote ja
Gister 2 goals 3 assists in 1 game
Zal je een invite sturenquote:
Leuk, maar je bent kansloos tegen onsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je nooit weten
Zo clubs?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk, maar je bent kansloos tegen ons
Kom maar alvast, Lindgren is aan het accepterenquote:
Lolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben helemaal niets..
Waarom ben ik uit FC L?
Oh, er staat dat ik uitgenodigd ben.. Hoe kom ik erin?
De uitnodiging accepteren via je spelershubquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben helemaal niets..
Waarom ben ik uit FC L?
Oh, er staat dat ik uitgenodigd ben.. Hoe kom ik erin?
En toen scoorde harrequote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik dacht dat rijst afgemaakt zou worden, hij speelt best wel goed !
En harre mag nooit meer zeuren over sweaty
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, ik ben superklein.. niet geschikt als ST maar de wings waren al bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |