Ik weiger het uit principe.quote:
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zodra er een vrouw hier komt, springen we er allemaal op.
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.quote:
Ja, retorische vraag dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen of hitsige mannen?
Retorische vraag dit eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Aardig gelukt, Moet zeggen hij kwam heel leuk over
Hij is er al eens uitgevallen, maar ik teruggekropen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt ooit flikker jij nog gewoon snoeihard uit die kast als het zo door gaat
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, jij probeerde Loka te hosselen.
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind het gewoon sneu zoals er soms bij vrouwen word geslijmd en gehint wordt richting een date. Als dat mij een kasthomo maakt dan is ben ik met alle liefde een kasthomo.
Verdorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel mee eens maar soms ben je eigenlijk te lief
Bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef TheFastOne het volgende:
Na lang lurken hier misschien toch maar eens meer posten
Maar voor nu, weltrusten
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wanhopig toen. Ja nu ook maar ik hou het in toom.
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Ik moet minder subtiel worden denk ik.
Grrrrrquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat de tijger uit je zelf komen, Rawr Heloef Rawr!!
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had toen minder subtiel moeten zijn, kind had geen flauw idee wat mijn bedoeling was.
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was dan ook nog lief en jong en onschuldig. Dan mag dat.
Je bedoeld Loka nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Hahaha. Helemaal waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
lieve, jonge, onschuldige meisjes soppen niet 6x per dag en schrijven ook geen vieze verhaaltjes.
Ja dat klopt en?quote:
Dat herken ik echt niet in Loka hoe jij haar nu beschrijft hoor, Ik heb hier nog nooit vieze dingen voorbij zien komenquote:
hoe gaat het dan met jou / jullie daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hier nog iets veranderd? Koppels ontstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |