Dat klopt niet. Hij werd veroordeeld voor moord gevolgd door diefstal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie dit geval niet als moord. Het gaat hier gewoon om doodslag. En daarna denk je 'shit, ja, fuck, wat nu', want je zit al in zo'n kutpositie door eerdere dingen. Ik weet zeker dat vrijwel iedereen in zijn situatie dan de benen had genomen. Of had jij, Joran zijnde, rustig gedacht 'laat ik mezelf maar eens gaan aangeven bij de popo?'. Nee man, ze zien hem aankomen. En als je je vluchkansen kan vergroten door wat spullen mee te nemen, dan doe je dat.
Maar ja, dan is het ineens 'roofmoord'.
Hij kan vrijkomen over 14 jaar met goed gedrag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie dit geval niet als moord. Het gaat hier gewoon om doodslag. En daarna denk je 'shit, ja, fuck, wat nu', want je zit al in zo'n kutpositie door eerdere dingen. Ik weet zeker dat vrijwel iedereen in zijn situatie dan de benen had genomen. Of had jij, Joran zijnde, rustig gedacht 'laat ik mezelf maar eens gaan aangeven bij de popo?'. Nee man, ze zien hem aankomen. En als je je vluchkansen kan vergroten door wat spullen mee te nemen, dan doe je dat.
Maar ja, dan is het ineens 'roofmoord'.Mijn hele probleem met dit soort straffen is dat het gewoon een uit de hand gelopen geval van doodslag is door een laffe sukkel die zichzelf van de regen in de drup helpt. En dan gaat het niets of niemand helpen door hem maar 28 jaar te laten wegrotten in dat wrede kloteland.
Wie heeft dingen niet fout gedaan? Ken je zo iemand?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef rosepetals het volgende:
Joran heeft wel meer dingen fout gedaan behalve deze moord waar hij voor veroordeeld is.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Hij werd veroordeeld voor moord gevolgd door diefstal.
Nou en, dat staat hier los van, maak je daar maar geen zorgen over. Hij heeft nu 28 jaar gekregen voor doodslag gevolgd door roof, roof om zijn vluchtkansen te verbeteren. Vind jij dat redelijk? Ik niet. Ookal gaat het hier om Joran. Nee, rechtvaardig is het absoluut niet. En dat is zorgelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef rosepetals het volgende:
Joran heeft wel meer dingen fout gedaan behalve deze moord waar hij voor veroordeeld is.
Pff, maar de meeste gaan niet een moeder in rouw afpersen. Hij heeft geen geweten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Wie heeft dingen niet fout gedaan? Ken je zo iemand?
Roofmoord stond niet eens in de aanklachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helaas wel.h
[..]
Nou en, dat staat hier los van, maak je daar maar geen zorgen over. Hij heeft nu 28 jaar gekregen voor doodslag gevolgd door roof, roof om zijn vluchtkansen te verbeteren. Vind jij dat redelijk? Ik niet. Ookal gaat het hier om Joran.
Ach die Beth is ook miljoenair hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pff, maar de meeste gaan niet een moeder in rouw afpersen. Hij heeft geen geweten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ach die Beth is ook miljoenair hoor
ik ben je al aardig lang NEGERen beterweterquote:
ja Joran is mijn rolmodelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]Je hebt zelf ook een interessante manier van denken. Identificeer jij je met hem ofzo?
Het is opvallend dat jij direct begint over dat 'ze wel miljoenair is' zonder stil te staan bij het emotionele aspect aan de afpersing, het gene wat het juist zo erg maakt.quote:
ze kan heus wel een paar tientjes kwijt...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is opvallend dat jij direct begint over dat 'ze wel miljoenair is' zonder stil te staan bij het emotionele aspect aan de afpersing, het gene wat het juist zo erg maakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:24 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ze kan heus wel een paar tientjes kwijt...
Beth Holloway probeert zelf anders geld te verdienen over de rug van haar verdwenen dochter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pff, maar de meeste gaan niet een moeder in rouw afpersen. Hij heeft geen geweten.
doornroosquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:25 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Beth Holloway probeert zelf anders geld te verdienen over de rug van haar verdwenen dochter.
Dat is niet eens een beetje beledigendquote:
Nou, volgens mij is dat niet waar. Maar vertel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:25 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Beth Holloway probeert zelf anders geld te verdienen over de rug van haar verdwenen dochter.
je moeder? Je moeder praat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef allesbeterweter het volgende:
Echte trollololololollolloo.
Een advies dikkebroekzak(t af) Zwijgen is goud en praten is....................
ja das niet mijn stijlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is niet eens een beetje beledigend
kan jij niet weer opdonderen naar dat ONZ forum? Niemand begrijpt je raadselachtige wartaalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef allesbeterweter het volgende:
Stijl die heb jij inderdaad niet.
Joran schilder je hiermee af als een beest?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Als hij zn hele straf uit moet zitten daar is hij 50 als hij vrij komt, hahaha, helemaal grijs enzo.
Maarja, wel een gekke gast die beter niet vrij kan lopen. Best groot en heeft er geen moeite mee om iemand dood te rammen die toevallig 100 euro bij zich heeft wanneer Joran in geldnood zit. Lopen natuurlijk altijd nog meer gekken buiten rond dan dat er vast zitten maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |