abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106766758
Ik vind het altijd wel leuk om te weten hoe en wanneer iemand heeft verteld dat ze zwanger is. Heb je het meteen verteld zodra je het wist, of gewacht tot je 12 weken was? En als je al kinderen hebt, heb je die dan bijvoorbeeld een t-shirt aangetrokken met "grote broer" of "grote zus" erop? Of heb je het op een andere (originele) manier verteld? :)
pi_106766944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om te weten hoe en wanneer iemand heeft verteld dat ze zwanger is. Heb je het meteen verteld zodra je het wist, of gewacht tot je 12 weken was? En als je al kinderen hebt, heb je die dan bijvoorbeeld een t-shirt aangetrokken met "grote broer" of "grote zus" erop? Of heb je het op een andere (originele) manier verteld? :)
heb geen babys maar dat vind ik wel heeeeel lame zeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:59:47 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_106766966
Een collega van mij stuurde naar de ouders een kopie van de echo als kerstkaart.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_106766967
Hoezo Sylvana, in verwachting? :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106767065
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:59 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo Sylvana, in verwachting? :D
Nee hoor, gewoon nieuwsgierig :)
pi_106767264
mijn schoonzus gaf mijn ouders een rompertje kado. Na het uitpakken kwamen de verbaasde gezichten natuurlijk. Was erg leuk!
pi_106767786
Ik heb helemaal verdwaasd al rondjes lopens rond het kookeiland mijn moedee gebeld op de ochtend van de positieve test :D en telkens als ik op mijn rondje langs de test liep, keek ik nog even of hij nog steeds positief was O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106767831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef Kwisted het volgende:
mijn schoonzus gaf mijn ouders een rompertje kado. Na het uitpakken kwamen de verbaasde gezichten natuurlijk. Was erg leuk!
Dat is idd leuk en ik zie het al voor me die verbaasde gezichten!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb helemaal verdwaasd al rondjes lopens rond het kookeiland mijn moedee gebeld op de ochtend van de positieve test :D en telkens als ik op mijn rondje langs de test liep, keek ik nog even of hij nog steeds positief was O+
Haha :D Ik ben ook bang dat als ik zwanger ben ik het niet voor mezelf kan houden en meteen mn (schoon)moeder bel
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:21:24 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_106767832
Tegenwoordig is het heel gewoon als je zulks per e-mail of per sms vertelt.
How can I make this topic about me?
pi_106767849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Tegenwoordig is het heel gewoon als je zulks per e-mail of per sms vertelt.
Dat zou ik dus echt nooit doen :N Lekker onpersoonlijk.
pi_106768221
vorige keer wilde ik iedereen verrassen, maar toen kwam de miskraam en toen had ik steun nodig. Dus paps, mams en zus weten ervan. Nu ik gisteren positief pieste kon ik het niet laten om mijn moeder euforisch op te bellen. Nu zit zij in het complot om de rest mee te verrassen (vader, broer, zus, schoonzus) Ik wil het zelf namelijk graag vertellen als we allemaal bij elkaar zijn. :)
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 17:40:54 #12
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_106768545
Een vriendin van me nam met d'r vriend laatst een kitten in huis, belt ze d'r moeder op:
Ja ma, we krijgen een gezinsuitbreiding :s)
-Uhhhhh :o oh leuk
Ja een kitten
-Godver had je dat niet eerder kunnen zeggen? _O-
pi_106769459
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef badtripbob het volgende:
Een vriendin van me nam met d'r vriend laatst een kitten in huis, belt ze d'r moeder op:
Ja ma, we krijgen een gezinsuitbreiding :s)
-Uhhhhh :o oh leuk
Ja een kitten
-Godver had je dat niet eerder kunnen zeggen? _O-
Lol _O-
pi_106774841
Bij de eerste hadden we de test ingescand en in een doosje geplakt. In het doosje chocolaatjes met roze/witte en.blauwe/witte spikkeltjes en een paar sokjes eraan vast. We gingen bij mijn ouders eten en we zeiden dat we wat lekkers voor bij de koffie hadden.

Bij de tweede hebben.we het de oudste laten vertellen: opaaaa omaaaa mama heeft een.baby in dr buik! O+

Mijn zusje en zwager hadden 2 mokken gekocht met opa en.oma erop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:35:46 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106775838
Mijn moeder heeft alledrie de keren gedroom dat ik zwanger was. }:| Goh, droomde ik toch dat je in verwachting was. Probeer dan je net genomen slokje thee maar eens niet via je neus naar buiten te proesten. Bij de tweede durfde ze het haast niet meer te zeggen. En de derde was min of meer: goh, is het weer zover?

Dus.
En voor de rest geen fratsen geloof ik bij de schoonouders ook niet. Gewoon vertellen. Dawast.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106776553
Vicky, leuke manier om die test in te scannen met die spikkeltjes erbij :)

debuurvrouw, wat een voorspellende gaven heeft je moeder zeg. Maar wel jammer dat je het zo niet echt zelf kon vertellen.
pi_106779003
Mijn vrouw kwam erachter dat ze zwanger was op dezelfde dat dat haar zus bevallen was van de tweede. Toen ze haar moeder vertelde om het te vertellen kreeg ze eerst een heel verhaal te horen over haar net geboren nichtje. Toen schoonmoeder uitgerateld was zei mijn vrouw: "ja nog iets nieuws, ik ben ook zwanger..." en toen was ze wel erg beduusd van alles.
pi_106779221
jeeje had een dag gewacht
nu 'kaap' je de dag van je schoonzus//pas geboren nichtje
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106780711
Wij hebben aan beiden kanten het boekje Opa en Oma Pluis gegeven. Het kwartje viel bij mijn moeder meteen. Bij mijn schoonouders duurde het even :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:39:19 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106783238
met deze zwangerschap hebben we het op vrijdag aan de kids verteld, en zaterdag zijn we op visite gegaan bij de opa's en oma's. En toen heeft de oudste het ' stiekem' verteld tegen iedereen :+
pi_106783871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
jeeje had een dag gewacht
nu 'kaap' je de dag van je schoonzus//pas geboren nichtje
ja uh boeiend... zij had ook een dag later geboren kunnen worden
pi_106794595
Bij de eerste hadden we het grote opa & oma gegeven.
Vandaag en morgen gaan we vertellen dat er een tweede komt, hebben nu een shirt voor onze dochter met de tekst Straks ben ik niet meer in mijn eentje, hierbij is het woord eentje afgebeeld als een badeendje (snappen jullie het haha) dus kijken hoe snel t kwartje valt ;-)
pi_106794614
Whaaaaa Frups!!!!!!! Wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106794641
Mijn eerste was uitgerekend op de verjaardag van mijn vader. Die heb ik toen gevraagd of hij het volgende jaar van plan was om zijn verjaardag te vieren, omdat we voortaan wellicht een andere verjaardag wilden vieren op die dag. Overigens is mijn oudste uitendelijk niet geboren op de verjaardag van zijn opa, maar wel op die van zijn oom.
pi_106794649
Haha thanks Vicky!!!!
pi_106794652
We hadden een trui voor Rienk 'grutte broer' (grote broer)

Niemand zag het :( we moesten er stee naar hinten. En dan nog wilde het kwartje bij mijn moeder maar niet vallen :D

Frups, O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_106794826
Das ook suf dat niemand t zag :)
pi_106794856
Bij de eerste hebben we voor mijn ouders allebei een boekje gekocht en gegeven en voor mijn schoonfamilie een taart gemaakt met t nieuws erop die we kamen eten onder t mom van ons 12,5 jarig samenzijn.

Ik teste positief op de verjaardag van onze oudste, voor onze beide ouders heb ik toen een fotoboek van haar eerste jaar gemaakt met op de laatste pagina een foto waarop heel groot grote zus in het strand geschreven stond en zij ernaast zat O+ (en man wat duurde t lang voordat ze bij dielaatste bladzijde waren, stond ik met mn rug naar ze toe en hoorde ik een heel enthousiast "aaaaaaaaaahhh", om me vervolgens helemaal happy om te draaien en er "wat een leuke foto!!" achteraan te horen en dat zo'n 10 voordat de kreeteindelijk terecht was ;) )

Beide keren waren de reacties priceless, maar dat was vooral door het feit dat ze er nog helemaal niet op rekenden
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_106794860
En van harte Frups!! Fijne tijd gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_106794917
Wat leuk poppedein!! Echt een hele leuke manier om t te vertellen!
Dank je wel!! Had al een beetje in z&g gepost maar dat was nog niet opgevallen haha.
pi_106804945
Helaas vandaag niemand op de hoogte kunnen brengen, lig met koorts plat :'(
pi_106805135
Mijn moeder merkte gelijk aan mijn blij glimmende hoofd dat mijn menstruatie uitbleef en ik me al zwanger rekende. Zij me nog wat gesust dat het maar zo ook niet gelijk raak kon zijn, maar dat was het wel ;)
Leuker was eigenlijk toen de kleine geboren werd, dat ging allemaal erg snel en een maand te vroeg, dus het was echt bellen dat ze een kleinzoon had.
Ze geloofde het niet tot mijn man zei dat het een kleinzoon was, toen had ze zoiets van nee daar geint hij niet mee ;) Een klein uurtje later allemaal blij grienende oudjes aan mijn bed ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:29:42 #33
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106828532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 07:48 schreef Frups het volgende:
Bij de eerste hadden we het grote opa & oma gegeven.
Vandaag en morgen gaan we vertellen dat er een tweede komt, hebben nu een shirt voor onze dochter met de tekst Straks ben ik niet meer in mijn eentje, hierbij is het woord eentje afgebeeld als een badeendje (snappen jullie het haha) dus kijken hoe snel t kwartje valt ;-)
Wat grappig :D Voor school had ik een project voor de Elfsteden Roei Marathon en onze tekst op het t-shirt van dat jaar was dus: Elfsteden roeien doe je niet in je eentje. En dan ook een eendje! :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')