heb geen babys maar dat vind ik wel heeeeel lame zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om te weten hoe en wanneer iemand heeft verteld dat ze zwanger is. Heb je het meteen verteld zodra je het wist, of gewacht tot je 12 weken was? En als je al kinderen hebt, heb je die dan bijvoorbeeld een t-shirt aangetrokken met "grote broer" of "grote zus" erop? Of heb je het op een andere (originele) manier verteld?
Dat is idd leuk en ik zie het al voor me die verbaasde gezichten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef Kwisted het volgende:
mijn schoonzus gaf mijn ouders een rompertje kado. Na het uitpakken kwamen de verbaasde gezichten natuurlijk. Was erg leuk!
Hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb helemaal verdwaasd al rondjes lopens rond het kookeiland mijn moedee gebeld op de ochtend van de positieve testen telkens als ik op mijn rondje langs de test liep, keek ik nog even of hij nog steeds positief was
Dat zou ik dus echt nooit doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Tegenwoordig is het heel gewoon als je zulks per e-mail of per sms vertelt.
Lolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef badtripbob het volgende:
Een vriendin van me nam met d'r vriend laatst een kitten in huis, belt ze d'r moeder op:
Ja ma, we krijgen een gezinsuitbreiding
-Uhhhhhoh leuk
Ja een kitten
-Godver had je dat niet eerder kunnen zeggen?
ja uh boeiend... zij had ook een dag later geboren kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
jeeje had een dag gewacht
nu 'kaap' je de dag van je schoonzus//pas geboren nichtje
Wat grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:48 schreef Frups het volgende:
Bij de eerste hadden we het grote opa & oma gegeven.
Vandaag en morgen gaan we vertellen dat er een tweede komt, hebben nu een shirt voor onze dochter met de tekst Straks ben ik niet meer in mijn eentje, hierbij is het woord eentje afgebeeld als een badeendje (snappen jullie het haha) dus kijken hoe snel t kwartje valt ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |