hey,
wat zijn bij jullie de bijwerkingen van baclo?
na lang aandringen heb ik baclo gekregen en ben begongen in nov. stilaan opgebouwd tot 60mg per dag verdeeld over 4 keer,en het ging zeer goed, met men AD kunnen stoppen, en voelde een zeer aangenamen wereld opengaan.
ik kan terug tegen prikkels van buiten af en het jointje was ook verleden tijd.
bijwerkingen, vergeetachtig, verstrooid, maja van ad had ik dat ook, wazig zien?? door baclo ofni?
en snachts tot 3x moeten opstaan om gaan teplassen.
de laatste 3 maand waren zeer stressy, moeten verhuizen door zwaar vochtproblemen in het huurhuis, naar het vredegerecht... moeten gaan, en andere woonst zoeken, verhuis, en ik kreeg last van men maag en darmen, na een paar happen zeer opgezette maag, en pijnlijke darmen, en kon minder en minder eten, men dokter zei, stres, en door de baclo!
na 12kg afgevallen tezijn, naar een internis gestuurd, en deze zegt pds, dat komt ineens, kom niet door de baclo, maar de dosis is normaal max 30MG en ook niet door stres.
maar ik moest stoppen want ze willen me terug ad geven, om honger tekrijgen, ondertussen hebben ze door dat ik honger heb, veel zelfs maar niet veel kan eten, door maag en darm last!
ik ben van 60mg direct naar 30mg moeten gaan, en na 5dagen gestopt.
ik loop nu stijf van de stres of heb zeer stijve spieren, adem problemen, (dit had ik ook tijdens baclo op het laatste) en staat in de bijsluiter.
maar longproblemen zitten even goe in mijn famillie.
tintelingen over heel men lichaam vooral na de avond als ik rustig tv kijk, zweten, en ijskou handen en voeten, snachts natte lakens, dokter zegt afkik baclo pffff
hij wil me terug ad geven, want steekt men maag en darm problemen ook daarop.
ik moet na spasmomen nemen, en omeprazol, maar nu heb ik ook brand op men maag, staat in de bijsluiter van spasmomen, dokter zegt bijf het maar nemen! pfff
ik ben intussen opzoek naar een andere dokter maar toch ik word er moedeloos van, nu zijn men darmen ok nu brand op men maag.
en den afkik is hevig! bij pds kun je het ook op je adem hebben google ik door opgezette maag maar nee, dan zegt de dokter, zoek zoveel niet op het net, ik ben dokter grrr!
nu lees ik dat er meer gestopt zijn met baclo.
welk was daar de reden voor? want heb een tijdje niet gevolgd.
zouden jullie even willen reageren?
ik neem nu valeriaan, en magnesium, helpt een beetje maar die stijd tegen de dokters is ook zeer vermoeiend!
ze moeten me nu zien, als wie ik nu ben, iemand zonder depressie kan toch ook maag en darm, long problemen hebben?? ik voel me absoluut niet depri meer, al voelde ik me kwa spanning nu toch beter met baclo, of de afkik ik hard ;s