Ja zit nu op 4x10 binnen 7 dagen, mischien iets te snel. Maar cravings gaan wel weg. Deze week voetbal gekeken in de kroeg. En 3 biertjes gedronken over de hele wedstrijd. Normaliter doe ik dat per helft, en we hadden een goed resultaat maar gewoon naar huis gegaan. Dus dat heeft wel effect.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:44 schreef Blim het volgende:
wat is je dosering nu?
je kan te snel aan het opbouwen zijn, ik moest beginnen met 3x daags 5mg en elke 3 dagen ophogen met 5mg.
je lichaam moet wennen aan de baclofen.
3x 5mg 3 dagen
3x 10mg 3 dagen
3x 15mg 3 dagen
3x 20mg 3 dagen
etc...
maar je kan het ook nog rustiger opbouwen, en neem de baclofen met wat eten in.
als ik het op mn nuchtere maag inneem word ik ook draaierig.
nu heb ik totaal geen last gehad van bijwerkingen en heb ik behoorlijk snel opgebouwd en zo zijn er meerdere in dit topic geweest.
maar niet iedereen is hier gebaat bij, luister naar je lichaam en blijf desnoods wat langer dan 3 dagen op je dosering zitten als bijwerkingen hebt, en hoog pas weer op als je je er goed bijvoelt.
dat klinkt positief idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef WHUFC het volgende:
[..]
Ja zit nu op 4x10 binnen 7 dagen, mischien iets te snel. Maar cravings gaan wel weg. Deze week voetbal gekeken in de kroeg. En 3 biertjes gedronken over de hele wedstrijd. Normaliter doe ik dat per helft, en we hadden een goed resultaat maar gewoon naar huis gegaan. Dus dat heeft wel effect.
Gisteren bij wat boodschappen een 6 pack gekocht voor het darten (meer een gewoonte denk ik) en heb 2 gehad niet echt super zien. Die zouden anders heel snel op zijn.
Vanmorgen 2x10MG gehad, en voel het in mijn benen. Wacht wel tot ik thuis ben voor een nieuwe dosis. Waarschijnlijk gewoon 1x10, maar voel me zo vrolijk soms dat ik moet begrijpen dat het geen XTC is lol.
oh dat klinkt heel positief!!quote:Op woensdag 24 april 2013 07:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Huisarts heeft overleg gehad met een collega die het eerder heeft voorgeschreven, deze neemt vandaag contact met mij op voor een afspraak.
Dat klinkt positief!
Ik wel wel graag helemaal stoppen met drinken, maar zo af en toe als er een belangrijke wedstrijd is dan is het leuk om een biertje te drinken. De barman zet hem eigelijk al klaar als ik binnenkom dus kan weinig doen lol.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:55 schreef Blim het volgende:
[..]
dat klinkt positief idd.
je wilt dus niet helemaal stoppen met drinken??
en dat vrolijke gevoel herken ik wel.. ook een bijwerking denk ik.
die euforie gaat na langer gebruik weg.
ik merk helemaal niks meer van de baclofen, eerder nam ik stipt op tijd mn volgende dosis.
mede ook omdat het wel een lekker gevoel gaf, nu vergeet ik regelmatig mn baclofen in te nemen.
4x per dag slikken is best onhandig merk ik..
10 Mei een afspraak met de door mijn huisarts aangedragen deskundige, denk dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:56 schreef Blim het volgende:
[..]
oh dat klinkt heel positief!!
denk dat je geluk hebt met je huisarts!
echt heel fijn voor je joh!
welk effect bedoel je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:00 schreef Purplesparks het volgende:
Had gister 75mg genomen sinds een tijdje, maar had geen effect dit keer.
Sporadisch neem ik nog wel eens een dosering ja van wat ik nog over heb. Meestal iets van, 75 a 125mg. Ik word er actiever van en vrolijker en vrijwel geen enkele last meer van spanning en angstgevoelens. Al zal ik het anderen niet aanraden zo'n dosis te nemen als je er niet extreem aan gewend bent. Helaas is het zo dat bij dagelijks gebruik van het middel na korte tijd al veel van de positieve effecten verdwijnen bij mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:21 schreef Blim het volgende:
[..]
welk effect bedoel je?
neem je af en toe gewoon een dagje 75 mg dan?
neem dan gewoon een xtc pil..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Sporadisch neem ik nog wel eens een dosering ja van wat ik nog over heb. Meestal iets van, 75 a 125mg. Ik word er actiever van en vrolijker en vrijwel geen enkele last meer van spanning en angstgevoelens. Al zal ik het anderen niet aanraden zo'n dosis te nemen als je er niet extreem aan gewend bent. Helaas is het zo dat bij dagelijks gebruik van het middel na korte tijd al veel van de positieve effecten verdwijnen bij mij.
Jij neemt het ook toch niet voor hetgene waar het officieel voor bedoeld is En ik heb een hele tijd Baclofen gebruikt als anti verslavingsmiddel wat vreemd genoeg na een half jaar ongeveer weinig effect meer had. Maar ik was er genoeg onder de indruk van om deze Baclofenreeks te starten. Xtc doet weinig voor me daarnaast is Baclofen veel minder ongezond en niet verslavend. Wanneer ik af en toe van mn angsten etc kan afkomen door een dosis Baclofen vind je dat dan werkelijk misbruik?.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Blim het volgende:
[..]
neem dan gewoon een xtc pil..
komt op mij nogal over dat je het gebruikt om de verkeerde redenen..
Dank je Saine voor het delen van jouw ervaring. Heb alle delen gelezen van dit topic en heb straks een afspraak om Baclofen voorgeschreven te krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef saine het volgende:
Hai Allen, ik gebruik nu al bijna 2 jaar baclofen, nadat ik een opname in een kliniek had volbracht. 7mnd intensieve therapie. Kende het al voor de opname en daar mijn natraject niet van de grond kwam gekozen voor baclo. Zit nu al anderhalf jaar op 40mg per dag en dat gaat wonderschoon!!! Ik drink heel af en toe op een gezellige avond een of twee glaasjes en vind dat meer dan voldoende.
Schielijk drinken is er niet meer bij en ook niet drinken om in een roes te komen. Ik hoop dat het forum blijft bestaan, want het heeft mij in het eerste half jaar erg geholpen.
Het is een fantastisch middel wanneer je eraan gewend bent en ik wacht nog steeds even met afbouwen, want heb geen zin in een terugval.
Wens jullie allemaal veel sukses en sterkte met het voorgeschreven krijgen van een arts. Ik heb mijn huisarts kunnen overtuigen, dat was voor mij een groot geluk.
Het is en blijft een middel waar (wetenschappelijk) weinig over bekend is. Hij gaf aan met de dosering rekening te houden met mijn fysieke gesteldheid, ik ben jong, sportief (extreem lage hartslag) en mijn bloeddruk is prima. Vandaar waarschijnlijk 2 x 10 mg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef Kratos58 het volgende:
Ik vind het maar vreemd, iedereen begint met 3 x 5mg. als ik me niet vergis en dan zegt die verslavingsarts
begin maar met 2 x 10 de eerste week.
Lijkt mij aan de hoge kant maar ja, wie ben ik.
Heb je eerst verhoogd en daarna naar beneden gegaan tot deze onderhoudsdosering? Of heb je langzaam opgebouwd tot aan 60mg?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Kratos58 het volgende:
Ja juist omdat je het rustig op moet bouwen vind ik dit vreemd.
Ik begon met 3 x 5mg en heb dat 14 dagen volgehouden ivm bijwerkingen.
Toen pas naar 3 x 10mg. wat ik maanden geslikt heb omdat ik géén "onrust" bespeurde.
Pas toen de "onrust" zich weer melden ben ik gaan verhogen naar 3 x 15mg. enz.
Ik ben nu alcoholvrij sinds ruim 2 1/2 jaar en zit nog steeds op 60mg.p/d.
Ik denk dat je te snel gaat en geen ruimte over laat om het z'n werk te laten doen.
Maar dat is mijn mening/ervaring natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |