abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zondag 3 september 2000 @ 20:49:24 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_324435
af en toe of nooit?

ikke ga af en toe kijken

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_324440
BB of de Bus?

BB - regelmatig, niet elke dag.
Bus - niet 1x

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 september 2000 @ 21:09:49 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_324450
hangt er vanaf hoe leuk het is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 september 2000 @ 21:26:49 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_324467
BB elke dag
De Bus niet

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 3 september 2000 @ 21:28:41 #5
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_324470
de voorwaarde om een blauw kleurtje te krijgen was 5 kratten Grolsch in te leveren en allebei de programma's te kijken...

Ook al wil ik niet.. maar ik moet

Alsof ik dat erg vind

I'm getting too old for this....
pi_324515
Ik zal af en toe eens even de BB site opzoeken, en de verslagen op Fok lezen natuurlijk.
Eind oktober kom ik helaas weer terug in NL en dan ga ik uit pure depressieviteit miscchien wel weer elke dag kijken net als vorig jaar. Maar ja het wordt vast niet weer zo leuk.
  maandag 4 september 2000 @ 23:16:06 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_326091
Het kan me iig geen r*k schelen als ik een aflevering mis, er is nog altijd Fok!.

de Bus kijk ik hooguit een aflevering denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-09-2000 23:16]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 4 september 2000 @ 23:38:38 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_326129
zoveel mogelijk
pi_326675
Ga zeker wel vaak kijken, maar blijf er niet voor thuis.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_326682
ALs ik de kans krijg, anders kan ik niet meelullen hier. Maar vaak zal dat niet zijn. Kijk gewoonweg weinig tv op het moment.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_326706
Denk dat ik BB toch wel wil proberen regelmatig te zien en te volgen.
Waarom? Gewoon lekker proggie om bij te relaxen. We willen toch allemaal altijd graag weten wat een ander doet!
  dinsdag 5 september 2000 @ 16:46:27 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_327135
Ik zal het in het begin wel vaak kijken. Als blijkt dat er lekker veel gereld gaat worden, blijf ik kijken, anders haak ik af. Bij allebei.
pi_327660
quote:
Op 04 september 2000 23:16 schreef Machiel het volgende:
er is nog altijd Fok!.
En Fok! is veel leuker!
Heb vorig jaar BB wel af en toe gekeken, maar toen kende ik Fok! nog niet. Ik verwacht dat ik nu helemaal niet meer ga kijken.
pi_328386
Het ligt er maar net aan hoe snel en hoe vaak de bewoners uit de kleren gaan (met name de heren).

Even serieus: wanneer het niet binnen een maand spannend wordt, haak ik af. Dat zal bij de Bus hoogstwaarschijnlijk nog in september gebeuren. Voor BB hoef ik weinig te vrezen, dat wordt vast erg leuk. Dus kijk ik vaak.

pi_328454
iedere dag, iedere minuut, iedere herhaling.
Hoop alleen niet weer te eindigen in supermarkt met de prive in mijn handen om te willen lezen wat ze nu weer voor onzin schrijven over een van de bewoners.

De verslaving kan weer beginnen ik ben er klaar voor

pi_328534
Het ligt er gewoon helemaal aan hoe leuk het is.
Zoals ik er nu tegenaan kijk ga ik het zeker elke dag kijken, maar ik kan daar eigenlijk pas over een ruime week iets zinnigs over zeggen!
pi_328759
Ik ga denk ik best veel Bigbrother kijken maar een enkele keer zal ik kijken naar De bus.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2000 @ 00:30:41 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_331152
Ik ga dagelijks weer twee keer kijken. Eerst de gewone uitzending om 18:55, en dan 's avonds de herhaling nog een keer. Vorig jaar vier afleveringen gemist, ivm kapotte TV!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_331282
quote:
Op 08 september 2000 00:30 schreef Djeez het volgende:
Ik ga dagelijks weer twee keer kijken. Eerst de gewone uitzending om 18:55, en dan 's avonds de herhaling nog een keer. Vorig jaar vier afleveringen gemist, ivm kapotte TV!
Mallie!
pi_331508
quote:
Op 03 september 2000 21:28 schreef Havoc het volgende:
de voorwaarde om een blauw kleurtje te krijgen was 5 kratten Grolsch in te leveren en allebei de programma's te kijken...
Waar moet je die inleveren??en bij wie?

Ik goah denk ik alleen maar naar bb kijken...de bus is echt bagger! Alleen ik heb een beetje weinig tijd...veel bijbaantjes....

GreetZz elegancez

-= You don't get a second chance to make the first move =-
  Admin vrijdag 8 september 2000 @ 11:40:17 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_331569
Ik denk dat ik me net als verleden jaar weer in een verslaving stort.
Moet alleen nog een oplossing vinden voor de weken dat ik op vakantie ben in oktober
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 14:42:48 #22
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_334801
Ik ga het eerst 's een paar keer zien, en dan zie ik wel of het interessant is. BB1 was leuk, vooral omdat het nieuw was. maar bij BB2 denk ik dat een van Seki's uitspraken wel zal gelden, namelijk dat die bewoners zich erg gaan afvragen hoe populair ze zijn en al dat soort dingen, want ze weten hoe het ging bij BB1. daarom verwacht ik dat BB2 een stuk minder spontaan zal zijn dan BB1. mja, we zullen zien....

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_335349
Ik WEIGER te kijken!!
pi_336056
Ik begin de Bus stiekem wel een beetje leuk te vinden. Ik weet nog niet hoe vaak ik naar Big Brother ga kijken. Allebei gaat niet.

* VictorVictor is niet zo'n couch potato

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')