Oh, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetHierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
Ontzettend kut wel, ze moet echt af gaan vallen dit is zonde.quote:
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Straf tot 2038, ben je mooi klaar mee.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Onder zumba?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga je als je het leuk vind uiteindelijk onder Zumba ook?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onder zumba?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoeg
Wat slecht Nederlands zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalMoet het op Zumba les zijn?
nouja
Ja dat zei ik al, het is iets Brabantsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat slecht Nederlands zeg"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
Jullie zeggen toch ook 'langs' in een hele andere context? En eh, er was nog zo'n rare zinsconstructie. Een zin begint dan met 'al', (al ben je..), maar dan loopt hij niet soepel in het ABNquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, het is iets Brabants
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best kort juist. Vooral daar in peru of welk land het nou ook was
Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Die met al weet ik niet, maar wat wel een goeie is:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
Nee maar hij word toch niet hier berecht? Ik heb het niet gevolgd eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?
Gijle hebt rare dialectquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Die met al weet ik niet, maar wat wel een goeie is:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
Kun je nu nog downloaden, wordt binnnkort iets moeilijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!
En whehe, aww
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Juminelle het volgende:
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |