quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Laag? Ik vond het schitterend gisteren, een al gespeelde pot op 70% beginnen en dan met zulke goals met 7-1 winnen, dat is toch geweldig man...
Na tien van dat soort wedstrijden heb ik het wel gezien. Een voetbalwedstrijd hoort onvoorspelbaar te zijn, dat Barca-voetbal gaat nergens meer over. Niemand heeft wat in te brengen, en zeker niet zo'n miezerig clubje als Leverkussen. Het lijkt wel een training met 90%+ balbezit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Laag? Ik vond het schitterend gisteren, een al gespeelde pot op 70% beginnen en dan met zulke goals met 7-1 winnen, dat is toch geweldig man...
Heb je er al een van Den Haag. Daar wordt je ook niet altijd vrolijk van, maar er is in ieder geval meer te beleven als bij Barca. Amusementswaarde dit seizoen ligt hoog, met als hoogtepunt de 3-3 tegen Roda, heerlijke wedstrijd man. Laatste wedstrijden uit vorm, komt wel goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem een seizoenskaart van FC Almere City.
Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:
Het is echt wachten totdat iemand een keer zijn been breekt, hij weet het tot nu toe elke keer net te ontwijken.
Het is toch zo? Het is een wonder dat hij nog nooit iets heeft gebroken, de frustratie van de verdedigers druipt van de gezichten af. Dat moet nog een keer fout gaan. Het blijft momenteel wel het sterkste punt van Messi, hij is zo snel dat hij alles ontwijkt. Betekent niet dat het in de toekomst een keer verkeerd kan gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik op je reageer.
Wil je wel adviseren ook 's ochtends je medicatie in te nemen.
Ik kon gisteren niet kijken. Kwam vanmiddag thuis en zette de tv aan tijdens het één uur journaal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat hij altijd in beweging is en lichtvoetig is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is een wonder dat hij nog nooit iets heeft gebroken, de frustratie van de verdedigers druipt van de gezichten af. Dat moet nog een keer fout gaan. Het blijft momenteel wel het sterkste punt van Messi, hij is zo snel dat hij alles ontwijkt. Betekent niet dat het in de toekomst een keer verkeerd kan gaan.
Klopt, maar dat betekent niet dat het een keer verkeerd moet gaan. Hij heeft trouwens ook een dip gehad de afgelopen maanden, zit nu weer in de opwaartse spiraal. Het blijft een mens, gelukkig..quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komt omdat hij altijd in beweging is en lichtvoetig is.
Oh nee ik zou niet meer op je reageren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat het een keer verkeerd moet gaan. Hij heeft trouwens ook een dip gehad de afgelopen maanden, zit nu weer in de opwaartse spiraal. Het blijft een mens, gelukkig..
Wat jij wilt. Feit is dat een verdediger hem echt een keer zat is, en gewoon zonder de bal onderuit trapt, zodat hij wat breekt. En feit is ook dat hij de afgelopen maanden in een dipje zat, na die gemiste pingel was er zelfs sprake van dat hij 'uit bescherming' maar even op de bank gelaten moest worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nee ik zou niet meer op je reageren.
Excuses.
Als het Pepe, Ramos, Lucio en Materazzi al niet lukt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat het een keer verkeerd moet gaan. Hij heeft trouwens ook een dip gehad de afgelopen maanden, zit nu weer in de opwaartse spiraal. Het blijft een mens, gelukkig..
Pepe breekt hem echt nog wel een keer zijn poten hoor. Het is niet dat ik hem dat gun, maar die gasten van Real sporen niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het Pepe, Ramos, Lucio en Materazzi al niet lukt.
Alleen Ujfalusi heeft hem een keer bewust heel hard geraakt op de enkel geraakt en dat kostte Messi enkele weken.
Maar het zou idd best een keer fout kunnen gaan, maar als ik zie hoe hij alle voorgaande moordaanslagen heeft 'ontvangen' ben ik er niet heel bang voor dat het echt fout gaat.
Een dipje? Misschien voor Messi standaarden, maar zeker niet voor voetbal standaarden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Feit is dat een verdediger hem echt een keer zat is, en gewoon zonder de bal onderuit trapt, zodat hij wat breekt. En feit is ook dat hij de afgelopen maanden in een dipje zat, na die gemiste pingel was er zelfs sprake van dat hij 'uit bescherming' maar even op de bank gelaten moest worden.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 man wint geen WK, en Argentinië heeft geen beste elftal.
Messi is gewoon verreweg de beste speler die ooit geleefd heeft.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:42 schreef J2T het volgende:
/care dat Messi nog geen WK heeft gewonnen. De man is de grootste aller tijden, nu al. Gooi Messi in een tijdmachine en typ een willekeurig jaartal in en ook in dat jaar wint hij de gouden bal. Tuurlijk, Pele, Garrincha, Cruijff, Maradona hebben veel betekend voor het voetbal, maar het niveau van Messi is echt van een andere planeet. We vinden het zelfs normaal als die kleine er 5 maakt in de 1/8 finales.
Klopt. Wat een geweldenaar!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:31 schreef tech4u het volgende:
[..]
Dit seizoen ook weer. 30 doelpunten, waarvan 10 uit een penalty.
Ik zit nu op de uni over deze kwestie na te denken. En ik vind het frappant dat je deze conclusie trekt op basis van 1 individu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Ik had laatst op de uni een discussie met iemand over de vermoedde relatie tussen het participeren in een brand community en het participeren in een anti-brand community (van een ander merk uiteraard). De vergelijking werd later in het gesprek ook uitgebreid naar voetbalclubs, waarbij een ajax-fan eerder zou participeren in een anti-feijenoord site dan een voetbal liefhebber zonder favoriete voetbalclub. Clubs zijn hier trouwens gewoon ter illustratie bedoelt.
Ik geloofde de relatie niet zo, immers een ajax-fan bekommert zich toch liever gewoon om ajax? Mijn discussiepartner dacht daar in ieder geval anders over.
Na het lezen van Inzanity's posts in dit topic moet ik mijn ongelijk toegeven. Immers, de beste man heeft het overduidelijk niet op Messi (in vergelijking met Ronaldo), maar hij blijft maar rondspoken in een topic over Messi.
Allicht. Ik probeer ook niet te zeggen dat het nu bewezen is, maar dat ik in eerste instantie fout zat met mijn argument.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:38 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik zit nu op de uni over deze kwestie na te denken. En ik vind het frappant dat je deze conclusie trekt op basis van 1 individu.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Je moet een onderscheid maken tussen de verschillende soorten fans. Feyenoorders zijn vaak eerst anti-Ajax en dan pas pro-Feyenoord. Dat maakt dan ook dat InzaNity eerst anti-Barca is en ten gevolge daarvan pro-Real is geweorden.
Klopt, bij die 10 horen niet Cruijff, Kocsis, Di Stéfano, Maradona en vele anderen, maar dus wel Messi, de enigste in het Champions League bestaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wel een kanttekening bij dit record : er zijn 10 andere spelers die ooit 5x scoorden in de Europacup (voorganger CL)
Messi moet nog 25 worden, heb eens wat meer geduld?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldkampioen worden met Argentinië
Dat heb ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Messi moet nog 25 worden, heb eens wat meer geduld?
Zeker maar in 2006 had hij maar een basisplaats, die wedstrijd tegen Nederland waar we beide al door waren (na 70 minuten gewisseld). 2010 was Duitsland wederom te sterk, zou natuurlijk wel fantastisch zijn als het in 2014 gebeurt met Pelé op de VIP tribune.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar dat zou zeker een kroon op zijn carriere zijn
Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.quote:
Nah, het is hier meer een verschil tussen een normale discussiepartner en een raszuivere troll.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Ik had laatst op de uni een discussie met iemand over de vermoedde relatie tussen het participeren in een brand community en het participeren in een anti-brand community (van een ander merk uiteraard). De vergelijking werd later in het gesprek ook uitgebreid naar voetbalclubs, waarbij een ajax-fan eerder zou participeren in een anti-feijenoord site dan een voetbal liefhebber zonder favoriete voetbalclub. Clubs zijn hier trouwens gewoon ter illustratie bedoelt.
Ik geloofde de relatie niet zo, immers een ajax-fan bekommert zich toch liever gewoon om ajax? Mijn discussiepartner dacht daar in ieder geval anders over.
Na het lezen van Inzanity's posts in dit topic moet ik mijn ongelijk toegeven. Immers, de beste man heeft het overduidelijk niet op Messi (in vergelijking met Ronaldo), maar hij blijft maar rondspoken in een topic over Messi.
Wat een geweldenaar, die jongere spelerquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.
De vorige keer dat iemand er 5 scoorde was ook ruim 30 jaar geleden, dus een unieke gebeurtenis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, bij die 10 horen niet Cruijff, Kocsis, Di Stéfano, Maradona en vele anderen, maar dus wel Messi, de enigste in het Champions League bestaan.
Haat-liefde. Een Feyenoorder die Ajax haat zou het maar wat erg vinden als Ajax bijv zou degraderen en vice versa. Een imagoloos clubje als bijv PSV zou daarentegen weer niemand missen,quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Zoiets als dit kan je een keer tegenkomen en dan is het ook meteen niet te ontwijken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het Pepe, Ramos, Lucio en Materazzi al niet lukt.
Alleen Ujfalusi heeft hem een keer bewust heel hard geraakt op de enkel geraakt en dat kostte Messi enkele weken.
Maar het zou idd best een keer fout kunnen gaan, maar als ik zie hoe hij alle voorgaande moordaanslagen heeft 'ontvangen' ben ik er niet heel bang voor dat het echt fout gaat.
Wat een onzin. Ik zit zelden in het Ajax topicquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef Ebbao het volgende:
Knap dat je weet waardoor ik pro-Real ben geworden.. Alleen jammer dat het klinklare onzin isquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Je moet een onderscheid maken tussen de verschillende soorten fans. Feyenoorders zijn vaak eerst anti-Ajax en dan pas pro-Feyenoord. Dat maakt dan ook dat InzaNity eerst anti-Barca is en ten gevolge daarvan pro-Real is geweorden.
Heb jij het nou weer over man?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen dat er een jongere speler is die 19 doelpunten minder scoorde dan Ronaldo en 138 wedstrijden minder speelde.
Moet jij, de man die niet kan discussieren, zeggen manquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nah, het is hier meer een verschil tussen een normale discussiepartner en een raszuivere troll.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gelukkig is Messi niet zón vervelend mannetje als Balo
Laten we hopen dat ze Messi nooit de vernieling inschoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zoiets als dit kan je een keer tegenkomen en dan is het ook meteen niet te ontwijken.
Gelukkig is Messi niet zón vervelend mannetje als Balo
VZquote:“Ik prijs me gelukkig dat ik Messi in mijn team heb. Het enige dat ik kan doen, is prettige omstandigheden creëren, zodat hij zijn beste voetbal speelt. Je ziet niemand zoals Messi”, aldus Guardiola, die inmiddels meer dan drieënhalf jaar met de Argentijn samenwerkt. “Mensen zeiden vroeger dat Johan Cruijff, Afredo Di Stefano en Diego Maradona de besten in hun tijd waren; dat is nu hetzelfde voor Messi.”
“Hij zit op zijn troon en het is aan hem hoe lang dat nog duurt”, aldus Guardiola. “Dit keer scoort hij vijf maal, misschien zijn het er de volgende keer zes. Het zijn uiteindelijk maar cijfers, maar hij zal altijd proberen er nog eentje bij te maken want zo zit zijn persoonlijkheid in elkaar.”
quote:During the last couple of years a terrible terrible man called Lionel Messi accompanied by his Catalan Liberation Army (CLA) have done tremendous crimes against humanity.
They most recently have been involved in the rape of Bayer, they have been raping young 19 year old goalkeepers and they take no prisoners. They take pleasure in defeating small no named organization and players who are really defenseless.
The leader of this army is Lionel Messi, a man who has taken more shots than any other person in the world, he almost never misses his targets, and is responsible for the massacre of hundreds of players.
They (CLA) also take pleasure in humiliating their opponents, and the international community does nothing about this. Some people, including myself, believe that they pay the international community to look the other way.
I am encouraging you to show everyone this video that shows the atrocities of the CLA and of Messi. I also encourage you to donate money to the Real Invisible Children Foundation.
#StopMessi2012
Ben het redelijk met je eens. Een Iniesta en een Xavi die de bal 16 keer in een minuut naar elkaar toespelen op 3 meter afstand, verschrikkelijk. Maar iedereen is dan lyrisch omdat 98% van de passes aankomt. Ja, gek he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je je buik niet vol zitten van dat Barca tikkietakkie voetbal dan? Het is elke keer hetzelfde, rustig zoeken naar de opening en 90% balbezit. Zo heel af en toe komt er nog een geniale actie van Messi, maar de amusementswaarde is echt belachelijk laag.
Tegen Leverkusen speelde Barca keihard op de counter. Iniesta degraderen tot een passende speler is overigens wederom een bewijs dat je er vrij weinig van snapt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben het redelijk met je eens. Een Iniesta en een Xavi die de bal 16 keer in een minuut naar elkaar toespelen op 3 meter afstand, verschrikkelijk. Maar iedereen is dan lyrisch omdat 98% van de passes aankomt. Ja, gek he.
De goals zijn vaak erg mooi, maar als ik eerlijk ben kan ik meer van een Real genieten (snelle counters, afstandschoten, e.d.) dan dat eeuwige getik.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:05 schreef kilozout het volgende:
Haten op Messi is haten op voetbal.
Hoe kan je nu op die man haten? Hij doet alles waar voetballers van dromen.
Behoorlijk hoog maar als je dan kijkt wat hij met Bayern heeft gewonnen??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
Zijn derde was het mooist.
En vergeet het gemiddelde van Gerd Müller niet.
München 1860 was altijd de grootste club van München. Totdat Müller en Beckenbauer langs kwamen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Behoorlijk hoog maar als je dan kijkt wat hij met Bayern heeft gewonnen??
Titles with Bayern Munich
Intercontinental Cup: 1976
European Champions’ Cup: 1974, 1975, 1976
European Cup Winners’ Cup: 1967
Bundesliga: 1969, 1972, 1973, 1974
German Cup: 1966, 1967, 1969, 1971
Regionalliga Süd: 1965
quote:Bayer Leverkusen coach Robin Dutt was shell-shocked, "His class is just extraordinary, there's no discussion. Without Messi, Barca are the best team and with him, they are in another galaxy."
Leverkusen's sporting coach and legendary former Germany forward Rudi Voller was equally praising, "It is not just about his five goals today, he has been showing this already for years. He is now in a region with Pele and Maradona.
Terry McDermott (former Liverpool player) - "Messi is the best ever. I played in a great LFC team of the late 70s and early 80s which ruled Europe but I must say I think this Barcelona team would batter us."
Wayne Rooney - "Messi is a joke. For me the best ever."
Gary Lineker (former England and Barcelona striker) - "Fella's a genius! Best ever by a distance in my life time! Never really saw Pele."
Michael Owen - "Not old enough to see some of the greats but I can't believe anyone can have played the game of football as well as Messi."
Maxi Rodriguez - "There is no doubt, you're from another galaxy. Thanks Leo"
Victor Valdes - "I'll be able to tell my grandchildren I've suffered messi, but only on training (laughs)."
Rio Ferdinand - "Messi doesn't look interested tonight....!!" [Sarcasm]
Demba Ba - "Is messi a human beeing?????"
Pep Guardiola (later on) - "Messi is among the greatest. Di Stefano, Cruyff, Maradona... And I add Pele, otherwise he'll be angry."
Eden Hazard - "Is Messi the best player of all times?"
Falcao - "Was this a CL game or was this Messi in a PlayStation game? Unstoppable!!"
John Heitinga - "Mejores jugador del Mundo Messi! Best player in the World!"
Jack Wilshere - "Its a pleasure to watch this guy........MESSI"
Dus hij moet Barca verlaten om in het rijtje te horen ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
Zolang hij het alleen bij Barca laat zien en niet bij Argentinië en een andere club (ander land), mag hij niet in de dat rijtje. Sowieso een joke zo'n rijtje als de beste speler alle tijden, Zidane, er niet bij staat.
Pelé er dus ook uit want 18 jaar Santos.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
Zolang hij het alleen bij Barca laat zien en niet bij Argentinië en een andere club (ander land), mag hij niet in de dat rijtje. Sowieso een joke zo'n rijtje als de beste speler alle tijden, Zidane, er niet bij staat.
Zo kan je "voetbalkwaliteiten"ook weer verdelen in criteria.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
Die criteria slaan nergens op idd. Gewoon iemand z'n voetbalkwaliteiten beoordelen, that's it.
Zidane was ook goed maar is weer een andere speler dan Messi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig. Maar zo goed als Zidane was. Daar kwam alleen Bergkamp in de buurt.˛
Je hebt eerst:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo kan je "voetbalkwaliteiten"ook weer verdelen in criteria.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die bv. Beckenbauer of Maldini ook in zo'n lijstje zetten.
Zidane maakte het team beter. Messi doet alles zelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zidane was ook goed maar is weer een andere speler dan Messi.
Geen goede verdedigers de laatste 30 jaar die in dat rijtje passen ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt eerst:
Pele, Maradona, Cruijff
Dan komt Zidane, daarna een hele lading:
- Ronaldo
- van Basten
- Batistuta
- Recoba
- Bergkamp˛
Mét Messi wint Barcelona anders behoorlijk veel de laatste seizoenen in vergelijking met voor 2005-06.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zidane maakte het team beter. Messi doet alles zelf.˛
Ja, hij doet het zelf. Ik vind zelfs Bergkamp beter dan Messi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Mét Messi wint Barcelona anders behoorlijk veel de laatste seizoenen in vergelijking met voor 2005-06.
Hij heeft ook de nodige assists, meer dan 100.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij doet het zelf. Ik vind zelfs Bergkamp beter dan Messi.
Voetbal blijft een teamsport,˛
Maar wat als Messi besneden was ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij doet het zelf. Ik vind zelfs Bergkamp beter dan Messi.
Voetbal blijft een teamsport,˛
Jij hebt inside information aangaande zijn tool?quote:
Nee, ik ga er gewoon vanuit dat hij niet besneden is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt inside information aangaande zijn tool?˛
Als je hun spel analyseert lijken ze best wel op elkaar hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi is geen vleugelspeler zoals Robben, had je dat al door?
Ooit Robben een assist / steekpass zien geven ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je hun spel analyseert lijken ze best wel op elkaar hoor.˛
Alleen is Messi tig keer beter en nauwelijks geblesseerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je hun spel analyseert lijken ze best wel op elkaar hoor.˛
Ja, maar bij lange na niet zoveel als Messi doet. De vraag is ook hoe goed is Messi zonder Xavi en Iniesta?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:49 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ooit Robben een assist / steekpass zien geven ?
De meeste assists die Messi krijgt is van Alves, wist je dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar bij lange na niet zoveel als Messi doet. De vraag is ook hoe goed is Messi zonder Xavi en Iniesta?˛
De vraag is in dit geval,in welk opzicht zijn volgens jou Robben en Messi vergelijkbaar en waarom durfde Bergkamp het vliegtuig niet inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar bij lange na niet zoveel als Messi doet. De vraag is ook hoe goed is Messi zonder Xavi en Iniesta?˛
Dan hoort hij ook in dat rijtje. Hoe goed is Messi zonder Alves.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste assists die Messi krijgt is van Alves, wist je dat?
Ja daag, hoe goed waren al die andere zonder medespelers?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan hoort hij ook in dat rijtje. Hoe goed is Messi zonder Alves.˛
Ik ben er van overtuigd dat C. Ronaldo het bij Barcelona nog beter zou doen. Hij is een veel completere voetballer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daag, hoe goed waren al die andere zonder medespelers?
Die laat ook weinig zien bij Portugal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat C. Ronaldo het bij Barcelona nog beter zou doen. Hij is een veel completere voetballer.˛
Ik niet. In de combinatie is Messi veel en veel beter dan Ronaldo. Dus als je een team hebt dat op dat soort spel is ingericht komt een speler als Ronaldo minder uit de voeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat C. Ronaldo het bij Barcelona nog beter zou doen. Hij is een veel completere voetballer.˛
Zou je denken? Het spel van Messi is toch veel solistischer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. In de combinatie is Messi veel en veel beter dan Ronaldo. Dus als je een team hebt dat op dat soort spel is ingericht komt een speler als Ronaldo minder uit de voeten.
Om over zijn enigste CL finale nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die laat ook weinig zien bij Portugal.
Dat vind ik niet. Messi doet misschien meestal de laatste 2 (of meer somsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je denken? Het spel van Messi is toch veel solistischer?˛
Dit zijn wel records die niet helemaal te vergelijken zijn, aangezien er tegenwoordig simpelweg meer wedstrijden gespeeld wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef Nober het volgende:
Heb even gezocht wie er de meeste doelpunten in één seizoen gemaakt heeft, Archie Stark scoorde er 70 voor Bethlehem Steel in 1924-25. Daarna kwam ik uit op Ferenc Deák (Szentlőrinci, 1945-46), Pelé (Santos, 1958) en Romário (Vasco da Gama, 2000) allen met 66 doelpunten.
Messi heeft er momenteel 48 en zal sowieso nog 13 competitiewedstrijden, 2 Champions League duels en de Copa del Rey finale kunnen spelen. De kans is dus wel aanwezig dat hij aan de 60+ doelpunten gaat komen.
De 1-0 nog maar eens.
Sowieso in bijna alle opzichten niet vergelijkbaar, rond die tijd waren uitslagen van 9-3 of 7-4 zelfs voor interlands gebruikelijk. Ballen waren toen ook van varkensleer, stuiterden alle kanten op.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zijn wel records die niet helemaal te vergelijken zijn, aangezien er tegenwoordig simpelweg meer wedstrijden gespeeld worden
Wat is Messi wel ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi is geen vleugelspeler zoals Robben, had je dat al door?
Die echt hoge uitslagen dat is meer iets van WK's van 1950,1954 de kwa statistieken niet serieus te nemen zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Sowieso in bijna alle opzichten niet vergelijkbaar, rond die tijd waren uitslagen van 9-3 of 7-4 zelfs voor interlands gebruikelijk. Ballen waren toen ook van varkensleer, stuiterden alle kanten op.
quote:In de voorbereiding op de wedstrijd tegen CSKA Moskou vroegen journalisten aan José Mourinho en Cristiano Ronaldo wat zij van de prestatie van El Pulga tegen Bayer Leverkusen vonden. “Vijf doelpunten maken in een wedstrijd is nooit makkelijk, laat staan in een competitie als de Champions League”, was het antwoord van Mourinho aan Sport. “Het was een heel goede avond voor hem”, zei hij over Messi.
Ronaldo kreeg dezelfde vraag voorgelegd en deelde net als zijn trainer een felicitatie uit aan Messi. “Hij hielp Barcelona er behoorlijk mee, ik ben blij voor Messi en voor het voetbal op zich. Of het mij ook een keer lukt? Dat weet ik niet, misschien lukt het op een dag. Ik hoop het wel, in ieder geval”, aldus de superster. In de Primera División maakte hij er dit seizoen zelf al 32 en alle competitie meegerekend staat CR7 op veertig stuks voor Real; Messi voor Barcelona op vijftig.
Lijkt me gezien zijn lengte niet handig om hem in het doel te zetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ afbeelding ]
Messi kan alles, en gaat dit seizoen dik over de 60 heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |