HONDERD MILJOEN MILJARD REACTIES !!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahahahaha, ik wil haar telefoon nu zien, met alle meldingen
Mijne flipt alquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HONDERD MILJOEN MILJARD REACTIES !!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nu echt maar even aan de gang. Zo, dat is er uit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet lachen, dus ik ben paars nu
Jij welquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ok sorry ik zal het niet meer doen.quote:
Lol iedere keer als ik luidop wil lachen doe ik 'hoesten'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Waaaajooooooooo!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:32 schreef Loqi het volgende:
Even tussendoor voor Priem![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rooie is er op het moment weer van af, nu is de zwarte er bont uit aan het bijten geloof ik
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:32 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rooie is er op het moment weer van af, nu is de zwarte er bont uit aan het bijten geloof ik
kill it wif claws and teef!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:32 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van priemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waaaajooooooooo!!!!
Bazen!!
Ik vind ze zo tof....![]()
![]()
(en waar komt dat ding vandaan joh??)
Quanta kosta??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
jaaaaaaaaa leuuuuuk loqi !!! Blij dat ze er iets mee doen.
Grunt-geluid is episch he
(ik heb hem bij de faunaland gehaald; voor diegene die het willen weten)
Iets van 13 euroquote:
echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
jaaaaaaaaa leuuuuuk loqi !!! Blij dat ze er iets mee doen.
Grunt-geluid is episch he
(ik heb hem bij de faunaland gehaald; voor diegene die het willen weten)
Die ga ik halen voor Sien!! Ik denk dat ze er ook bang van is namelijk!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets van 13 euro12.95 als ik me niet vergis
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik halen voor Sien!! Ik denk dat ze er ook bang van is namelijk!!![]()
Sien pesten!!
quote:
Bij onze faunaland hadden ze er maar 1 trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens kijken waar een faunaland zit!!
Ik zal het filmen, kijken of ze idd bang is
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:40 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
hierna sleepte hij em bij mij onder het bureau.. want dan kan ie stiekem een keer in mn been bijten en doen alsof hij aan het spelen was
Nu ik dit zie realiseer ik me pas hoe huge die kittehs zijn!!quote:
First world problems.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil mijn A England, maar ben te lui om een andere broek aan te doen en naar beneden te lopen. En ik heb ook nog half make up van gisteren op mijn ogen
Nou.. Weet je nog hoe groot samson is?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu ik dit zie realiseer ik me pas hoe huge die kittehs zijn!!![]()
![]()
Ja dan kom ik strax de buurman tegenquote:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
gaat de spin mee naar de volgende meet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dan wil je het ook niet erg genoeg. geef maar aan mij dus die lakjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil mijn A England, maar ben te lui om een andere broek aan te doen en naar beneden te lopen. En ik heb ook nog half make up van gisteren op mijn ogen
MEATSPIN!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Spin op titty foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan wil je het ook niet erg genoeg. geef maar aan mij dus die lakjes
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spin op titty foto's
Spitty foto's dus!!
Ik gaf een beetje over in m'n mond.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar ja maar, hij is groen en zacht en kan knorren grunten
[..]
ja maar ja maar, hij is groen en zacht en kan knorren
ik zit nu avalon te lakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het spookt al door mijn hoofd sinds ze bij Loqi aangekomen zijn
En het is echt 1 minuut werk om ze even te halen.
[..]
ja maar ja maar, hij is groen en zacht en kan knorren
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zit nu avalon te lakken![]()
de kitties zijn eindelijk uit na de excitement over de spin
Topic over openen in KLBquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kak, kak,kak, ik laat een open pak hagelslag op en grond flikkeren.
En ik fok er eerder over dan dat ik het opruim
Nee want de klacht is dan dat ik lomp benquote:
Mijn studiegenootje die nu uitlegt waarom ze dit gepost heeft ofzoquote:
Jaaaaaa.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn studiegenootje die nu uitlegt waarom ze dit gepost heeft ofzo![]()
Ik zal zo het verhaal posten EINZz
INDRINGSTERRRRR !!quote:
Oh, dat is minder spectaculair dan ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh zij was gisteren bij haar, en toen had vroeg ze waarom ze na 2 weken was weggegaan bij de studie (ik zeg altijd 2 weken omdat het kort was). En toen was ze beledigd omdat het 4weken was en niet 2 weken. Want 4 weken is minder erg dan 2?
Het is hoe dan ook kort.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind 4 weken net zo kort als 2 weken maar soit
Jongeuhhh... Dat had je al gezegdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind 4 weken net zo kort als 2 weken maar soit
en daar gaat het om!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuhhh... Dat had je al gezegd![]()
![]()
Maar het is er uit
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
er staat een hele dure auto met blauwe nummerplaat voor de ingang te ronken. Ben benieuwd welke eindbaas er zo naar buiten komt
zag hij er zo uit??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
gister stapte ik in de lift, stond ik zo ineens samen met een van de eindbazen in de lift
Oeh dus jij stond zenuwachtig te kuchen enzoquote:
nee hij vroeg of we op de first floor waren en ik zo van nee, de second floor en toen zij hij okay thanksquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh dus jij stond zenuwachtig te kuchen enzo
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
gelieven de naam van mijn werkgever niet voluit te noemen hier, ktnxbye
maar idd, en dat staat op mijn feestboekprofiel geloof ik
Ninja endezoquote:
projectondersteuningquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhSorry
Wat doe je daar dannn?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hij vroeg of we op de first floor waren en ik zo van nee, de second floor en toen zij hij okay thanks
Jammer van de oversized capturequote:
Teleurstellend iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
het is een amerikaan, die zijn niet zo sophisticated
Goed gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo boodschappen doen. Ik had allemaal zin in lekkere dingen!! Ik ben bij de chips wezen kijken, bij het ijs, bij de snoepjes... Maar ik heb uiteindelijk alleen maar appels meegenomen, jottem! Ja, en brood en beleg..
Zo. Dat is er uit.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo boodschappen doen. Ik had allemaal zin in lekkere dingen!! Ik ben bij de chips wezen kijken, bij het ijs, bij de snoepjes... Maar ik heb uiteindelijk alleen maar appels meegenomen, jottem! Ja, en brood en beleg..
Zo. Dat is er uit.
Same!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Teleurstellend idd
WOG All afternoon
Le fu nu ga ik echt weer iets doen; want dit is nog niet veul
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same!
En ik kan er maandag echt niet mee aankomen dat datgene waar ik al vanaf woensdag mee bezig ben nog niet klaar is
Normaal zou ik het best in een dag af kunnen hebben, maar ik ben echt zoooo ernstig aan het WOG- en al twee dagen
En niemand die het doorheeft![]()
Maar nu gaat het gas er ff op!!
je hebt je opslag binnen, je hoeft niks meer te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Teleurstellend idd
WOG All afternoon
Le fu nu ga ik echt weer iets doen; want dit is nog niet veul
Jawel, want anders over een half jaar weer opslagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt je opslag binnen, je hoeft niks meer te doen
Dat !!! En ik moet dus meehelpen verkopen ende zo...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, want anders over een half jaar weer opslag
Ik bied 5 euroquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!! En ik moet dus meehelpen verkopen ende zo...
Geen hosted exchange nodig?
Jajaaaaaaaaa Whoop!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
Komt weer zo'n chinook over vliegen, trillen de ramen zo lekker
Ohnee: HELPP!!11!!!! Hij vliegt op mijn huis!!We gaan ALLEMAAL DOOD!11!!!
Ja, dat heb ik ook altijd als ik voor school aan het werk ben...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
Het helpt ook echt niet er een tellertje in de tab van deze pagina staat...als die boven de 5 komt moet ik alweer ff kijken
5 euro en 55 centquote:
..per maand ! Deal !quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Wat is een hosted exchange eigenlijk??
Ohja!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5 euro en 55 cent
100 euro
zo bieden die mensen op ticketveilingen ook altijd![]()
Partnerruil met een gastvrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Wat is een hosted exchange eigenlijk??
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Partnerruil met een gastvrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
en neeOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je spees@spacelifethoughts.com mail.. MAAR DAN ONLINE !!!! Whaooo !! *bam rook glitters ende vuurwerk*quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
en neeJonge, dat kan ik toch ook met mijn gmailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Joepiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je spees@spacelifethoughts.com mail.. MAAR DAN ONLINE !!!! Whaooo !! *bam rook glitters ende vuurwerk*
So hee!!! Wie wil dat niet!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je spees@spacelifethoughts.com mail.. MAAR DAN ONLINE !!!! Whaooo !! *bam rook glitters ende vuurwerk*
Das pop-mailbox.. Das.. anders...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joepie![]()
Dat kan ik nu toch al als ik het op mijn ipad en telefoon gooi?
Kun je ONLINE je agenda delen met collega's man !! Hoe hip !!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof ik daar mail op binnen krijg
Dat is wel heel goedkoop geld verdienen priem
Misschien wil schoonheidsglans er wel eentje?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das pop-mailbox.. Das.. anders...
Nvm.. Voor gewone gebruiker is dat heul niet interessant
we zijn weer niet goed genoeg heur!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das pop-mailbox.. Das.. anders...
Nvm.. Voor gewone gebruiker is dat heul niet interessant
Lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
net als dat je getrouwd bent, hoef je ook niks meer aan jezelf te doen
Priem over 5 jaar:
[ afbeelding ]
die wil ik heul niet als klantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien wil schoonheidsglans er wel eentje?
Whaooo ben ik dan blond??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Priem over 5 jaar:
[ afbeelding ]
Heeft ze wel tettersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Priem over 5 jaar:
[ afbeelding ]
Tuuk wel ! Kopen? 7.5 euro per maandquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we zijn weer niet goed genoeg heur!!
What the f* verkoop jij dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tuuk wel ! Kopen? 7.5 euro per maand![]()
Arme meerkoet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Google image search op meerkoet...
Verwante zoekopdrachten: meerkoet kuiken meerkoet ei meerkoet nest dode meerkoet
saywhut?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Journey![]()
Enne, Skuu, je naggellackkoffer is binnen. Je laarzen nog nie.
nee, die laarzen stonden gisteren op leverdatum 12-jan, en vandaag op leverdatum onbekendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Journey![]()
Enne, Skuu, je naggellackkoffer is binnen. Je laarzen nog nie.
nee, doen ze niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Als een pakketje vanuit het buitenland naar NL komt geven ze dan nog aan dat het aangekomen is in NL? Want er staat nu dit:
Bullet Processed Through Sort Facility, January 03, 2012, 8:40 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Bullet Arrived at Sort Facility, January 03, 2012, 8:39 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Bullet Electronic Shipping Info Received, December 31, 2011
Bullet Dispatched to Sort Facility, December 30, 2011, 4:58 pm, HONEOYE FALLS, NY 14472
Bullet Acceptance, December 30, 2011, 3:38 pm, HONEOYE FALLS, NY 14472
okaayquote:
LINDY MAAK ES EEN FILMPJE VAN DEZE LOOK?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is een meerkoetkuiken wel een opmerkelijk sujet:
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaay
[..]
LINDY MAAK ES EEN FILMPJE VAN DEZE LOOK?
Gaaf beest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is een meerkoetkuiken wel een opmerkelijk sujet:
[ afbeelding ]
Ja maar dan kunnen we morgen niet zondigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK OOK!!!!! EINZ!!!!!
BB, kunnen we onzen zondigdag niet ruilen?
Gisteren was het toch 12 januariquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die laarzen stonden gisteren op leverdatum 12-jan, en vandaag op leverdatum onbekend
juistquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gisteren was het toch 12 januari.
hehehehe, dan kan hij dus ook niet uitgezet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:
![]()
dacht dat er wel een batterij in de gruntspin zou zitten
maar het is zon schetenkussen principe
De meerkjoet!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
De Meerkoetloek
Nee een foto is natuurlijk niet voldoende! Dan kunnen wij het toch niet maken jonguh!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had zin in tosti door jullie! (heb terug gelezen) maar heb netjes bordje brinta gegeten met amandel, lijnzaad en een paar rozijntjes voor het zoete
Zo maar eens boodschapjes doen enzo, verantwoorden spullen, ik ben de vette meuk een beetje zat.
En ik heb een lekker recept gekregen van een collega voor Indonesische kipjes
Hij viert het toch niet echt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we morgen niet zondigen.
Kakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
De Meerkoetloek
Nee een foto is natuurlijk niet voldoende! Dan kunnen wij het toch niet maken jonguh!!!
Met goeden opmerkingen, meerkoet-geluid-imitaties, vleugelgeklapper, bijpassende haarlook etcquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak
Oké, ik maak wel een filmpje straks
Niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu nog even het adres opzoeken voor een toko hier.... geen idee of die er überhaupt is in de buurt. Want tamarinde en trassi heeft de buurtsuper hier niet natuurlijk (kwam ik gisteren achter hehehe)
Ja, dagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met goeden opmerkingen, meerkoet-geluid-imitaties, vleugelgeklapper, bijpassende haarlook etc
nee joh, dat is eng enzo, ze hebben wel allerlei Japanse dingen, maar da's hip.quote:
Serieuze reactiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, dat is eng enzo, ze hebben wel allerlei Japanse dingen, maar da's hip.
En natuurlijk het volledige Honig en Conimex-assortiment met voorgeprepareerde mixen. Maar losse producten verdienen ze minder aan denk ik, en mensen zijn te dom om zelf wat te mixen, dus endezo
ongemotiveerd sujet (<--- even een respect box-tik met mijn hand voor SQ voor het gebruik van dit briljante woord net bij die meerkoet, me dunkt)quote:
ik twijfeldequote:
indeed indeedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, dan kan hij dus ook niet uitgezet worden
Bietje inbinden gij, anders komt er helemaal niks jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ongemotiveerd sujet (<--- even een respect box-tik met mijn hand voor SQ voor het gebruik van dit briljante woord net bij die meerkoet, me dunkt)
Als ik mijn neefje een cadeautje geeft wat geluid maakt is het eerste wat zijn vader vraagt "kan het ook uit?"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
indeed indeedik voorzie een leuk ochtendritueel, jammer dat hij alleen meestal vroeger op is
Edit:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bietje inbinden gij, anders komt er helemaal niks ja
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Edit:
Ongemotiveerd en tevens agressief sujet!!!!!
NIET! Lindy is lief!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Edit:
Ongemotiveerd en tevens agressief sujet!!!!!
Edit op de edit:quote:
Voor hun portomonnee: jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is WeightWatchers nou echt zo goed?
Ik vind het een beetje duur alleen..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor hun portomonnee: ja
Voor jou: ligt eraan
Ik ga morgen roti maken. Daar heb ik massala voor nodig, geen idee wat het is en verkopen ze dat wel bij de Appie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, dat is eng enzo, ze hebben wel allerlei Japanse dingen, maar da's hip.
En natuurlijk het volledige Honig en Conimex-assortiment met voorgeprepareerde mixen. Maar losse producten verdienen ze minder aan denk ik, en mensen zijn te dom om zelf wat te mixen, dus endezo
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NIET! Lindy is lief!
*Kusjekroel*
Skuu en ik zagen laatst zo een tafelbel bij de Hoyng.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik mijn neefje een cadeautje geeft wat geluid maakt is het eerste wat zijn vader vraagt "kan het ook uit?"
![]()
Volgende keer maar ook zoiets geven (of maken, ik heb nog zo'n kussen liggen hier)
man, dat heb jij toch niet nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje duur alleen..
Goeden kutactiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Skuu en ik zagen laatst zo een tafelbel bij de Hoyng.
Die gaan we nog een keer aan mijn nichtje geven, vlak voordat mijn zus met de bups naar huis vertrekt.
*dingdingdingdingdingdingding!!* en geen batterijen.
Teruglezen verdorie !!!quote:
Da's een Hindoestaans kerrie-kruiden mengsel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen roti maken. Daar heb ik massala voor nodig, geen idee wat het is en verkopen ze dat wel bij de Appie?
jajaja ik ga ook nog googelen hoor, maar ik vind het leuker om Kip te vragen
hehehhee, mooie naai-actie!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die gaan we nog een keer aan mijn nichtje geven, vlak voordat mijn zus met de bups naar huis vertrekt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:37 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
mijn ouders vonden het altijd leuk om, als er visite met kinderen over de vloer kwam, de kinderen vlak voor het naar huis gaan wijs te maken dat papa en mama ze wel meenamen naar de macdonalds op de terugweg![]()
![]()
![]()
hebben ze gewoon een keer ruzie met een van die stellen om gehadnaaistreek
Brabant gaat eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wut het lijkt net alsof het luchtalarm even afging
dat is echt evilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:37 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
mijn ouders vonden het altijd leuk om, als er visite met kinderen over de vloer kwam, de kinderen vlak voor het naar huis gaan wijs te maken dat papa en mama ze wel meenamen naar de macdonalds op de terugweg![]()
![]()
![]()
hebben ze gewoon een keer ruzie met een van die stellen om gehadnaaistreek
bwhehehquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]lame ass grapje...
Zou ik ook ruzie met je ouders over maken als ze dat bij mij zouden doen
wil je een toffe dierenprint pleister? ik heb ze met zebra of tijgerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zegt niet eens AH LIEVEN KIND WIL JE EEN KUSJE EN EEN SNOEPJE?
![]()
![]()
Tijgerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
wil je een toffe dierenprint pleister? ik heb ze met zebra of tijger
Dit dus? Dit is een pasta maar zal wel op hetzelfde neerkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's een Hindoestaans kerrie-kruiden mengsel.
Hier overal (behalve waar ik woon uiteraard...) verkrijgbaar.
Toko's hebben het niet altijd, wel winkels waar Surinaams eten wordt verkocht, die hebben het wel vaak.
Maar kun je verder beter aan UNF vragen, die is (deels) Suri
hier is dus de randstad, zeg maar, het ongure gedeelte van Nederland
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www2.b3ta.com/bigquiz/trannyorgranny/
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is wezenlijk is anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit dus? Dit is een pasta maar zal wel op hetzelfde neerkomen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee dat is wezenlijk is anders.
Je moet zoeken op "garam massala"
Ik zal even een foto maken
13 van de 16 goed woohooquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www2.b3ta.com/bigquiz/trannyorgranny/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het feit dat jij uberserieus kijkt al om te lollerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
Toch geen filmpjen vanaf hier...
Ik heb nog wel een heel mooi idee in mijn hoofd voor een filmpjen, die kan ik van het weekend wel maken
Ik kan deze niet echt heel grappig ofzo maken denk ik
ik ookquote:
Bwhehehehehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat jij uberserieus kijkt al om te lolleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |