SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
klinkt goed, nu alleen eerst maar eens de boel downloaden, duurt paar uurtjes gok ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef DrParanoid het volgende:
Maar uh, kom bij Server: Lord Calypho - RP-PVP English.
Empire side.
DPS (mijn ervaringen):
Brainless: Bounty Hunter Mercenary
Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though
Sith inquisitor , meest overpowerde class atm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef DrParanoid het volgende:
Empire side.
DPS (mijn ervaringen):
Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though
Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef DrParanoid het volgende:
Empire side.
DPS (mijn ervaringen):
Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
Sith inquisitor , meest overpowerde class atm.
niet als je de story line al gevolgd hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch?
Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
niet als je de story line al gevolgd hebt
idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.
Je krijgt nog wel redelijk wat bad-ass skills.
Maar, zou kunnen natuurlijk dat je het nu al niets vind.
Fair enough. ^^quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzomaar vind het niet leuk genoeg om er nu mee door te gaan
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef Ferdii het volgende:
Wat ik met melee altijd een nadeel vond bij oa World of warcraft is dat je veel mobs hebt met cleaves, aura's of andere troep waardoor je als melee veel meer dmg pakte.
Werkt dat hier ook zo? Of maakt het eigenlijk geen zak uit of je melee of ranged bent?
Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.
op lvl50 ben ik blij dat ik crit voor 2k aan damage. Een vriendin met een mercenary hit al voor 1700 op level 23
Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.
Heb nog geen ene class gezien die dat presteerd.
Ja bedoelde meer kwa healing , niet zozeer kwa damage. my bad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.
Misschien dat ze qua healing OP zijn, dat weet ik niet.
zoiets zat er wel in jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975
En hou in je achterhoofd dat er veel gezeik is om niets op de swtor fora
Nee, dat is de Jedi Sagequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Sith inquisitor , meest overpowerde class atm.
Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dat is de Jedi Sage
Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dat is de Jedi Sage
Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
True, dat is dan wel waar, maar het probleem is 95/100 keer er niet wordt samengewerkt, of niet goed. En dan is het echt snel afgelopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.
En vooral in potjes Huttball is dat echt de perfecte combo , we winnen 9 van de 10x door het gebruik van zijn leap , echt een super skill
Dan sucken je medespelersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.
quote:
Sja dat is het probleem met pvp.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, dat is dan wel waar, maar het probleem is 95/100 keer er niet wordt samengewerkt, of niet goed. En dan is het echt snel afgelopen.
Dat ligt helemaal aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Mijn handen jeuken om het te bestellen maar toch een paar vraagjes. Heb al een paar in depth reviews gelezen hier en daar en het lijkt me best erg leuk, zeker de nadruk op het verhaal wat het wat meer mijn soort rpg maakt. Is het makkelijk om gewoon een paar uurtjes te spelen zonder dat je er in meegezogen wordt en je na twee keer op de klok kijken ziet dat je al 8 uur bezig bent?
Uhm, soms wel. Als je gewoon de tijd die je wilt spelen plant is het goed te doen. Anders is het zo plots 5 uur later.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Mijn handen jeuken om het te bestellen maar toch een paar vraagjes. Heb al een paar in depth reviews gelezen hier en daar en het lijkt me best erg leuk, zeker de nadruk op het verhaal wat het wat meer mijn soort rpg maakt. Is het makkelijk om gewoon een paar uurtjes te spelen zonder dat je er in meegezogen wordt en je na twee keer op de klok kijken ziet dat je al 8 uur bezig bent?
Ik speel het puur vanwege de gameplay en heb alle cutscene's/filmpjes weggekliktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb dit spel bij een vriend van me gespeeld. Ik vind er niks aan.
Maar wat zijn die filmpjes vet gemaakt zegZouden ze een hele film van kunnen maken. Echt heel vet.
Ja, dat weet ik maar wat is het algemene sentiment bij de spelers hier?quote:
Ah ok. Kookwekker ernaast zetten dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, soms wel. Als je gewoon de tijd die je wilt spelen plant is het goed te doen. Anders is het zo plots 5 uur later.
Ja dat werkt primaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar wat is het algemene sentiment bij de spelers hier?
[..]
Ah ok. Kookwekker ernaast zetten dus.
die filmpjes bedoel ik. De filmpjes in game zelf boeien me niet zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik speel het puur vanwege de gameplay en heb alle cutscene's/filmpjes weggeklikt
Tis maar wat je leuk vind natuurlijk
waar ik bij WoW echt de neiging/drang had om zo snel mogelijk te levellen en zoveel mogelijk te gamen in 1 week kan ik bij SWTOR heel makkelijk een paar questen doen en na een uurtje of 2 weer stoppen. Wat het voor mij meer relaxt maakt is de cinematics bij de quests, ik kijk en luister rustig alles af ipv quest pakken en meteen door zoals ik bij WoW wel deed zorgt voor een minder "gejaagd" gamen bij mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Duidelijk! Thanks. Waarschijnlijk is ie dit weekend van mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef Questular het volgende:
[..]
waar ik bij WoW echt de neiging/drang had om zo snel mogelijk te levellen en zoveel mogelijk te gamen in 1 week kan ik bij SWTOR heel makkelijk een paar questen doen en na een uurtje of 2 weer stoppen. Wat het voor mij meer relaxt maakt ik de cinematics bij de quests, ik kijk en luister rustig alles af ipv quest pakken en meteen door zoals ik bij WoW wel deed zorgt voor een minder "gejaagd" gamen bij mij
Waar zit je vast dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
Imperial Fleet pass maar gebruikt, geen antwoord gehad op ticket overnacht. Nu maar hopen dat ik niet weer dood ga en daar uit kom. Beetje jammer. Wel gelijk wat upgrades voor mijn T7 gekocht aangezien die nog in level 15 gear liep. Nu moetie wat beter geschikt zijn voor gebruik.
Nieuwe poging dus om mijn act 3 af te sluiten.
Zit niet vast, was meer dat ik te vaak dood was gegaan op weg naar een quest objective (omdat ik mijn droid moest gebruiken in level 15 troep aangezien ik daar nooit mee gequest has nadat ik een 2e companion kreeg), 10 min moest wachten en dus besloot de med center release te doen. Dat med center was voorbij mijn objective met zon mooi forcefield er tussen. Geen Quick travel point naar het begin van het gebied en stuck kreeg me ook niet door de deur.quote:
En waarom heb je daar een ticket voor nodig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zit niet vast, was meer dat ik te vaak dood was gegaan op weg naar een quest objective (omdat ik mijn droid moest gebruiken in level 15 troep aangezien ik daar nooit mee gequest has nadat ik een 2e companion kreeg), 10 min moest wachten en dus besloot de med center release te doen. Dat med center was voorbij mijn objective met zon mooi forcefield er tussen. Geen Quick travel point naar het begin van het gebied en stuck kreeg me ook niet door de deur.
Maarja, nu met kennis en een iets beter gegearde droid een nieuwe poging.
Omdat het niet zou mogen dat als je med center revived je in eens niet meer bij je quest objective kan komen, aan het begin zit ook zon droid. Daar had ik heengestuurd moeten worden. Want de enige manier waarop ik weg kon was mijn fleet pass gebruiken. Maar kon dus gister niet verder omdat die op cooldown was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waarom heb je daar een ticket voor nodig?
Je wil niet weten, heb vandaag alweer iets van 6,5 uur gespeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik merk dat bij mij in ieder geval de uurtjes wegvliegen als ik speel, maar dat kan ook aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
ik ben blij dat er een klok onderaan mn minimap staat anders had ik heel wat nachten slaap gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Bij mij lagt daardoor de fleet juist als de pest, krijg je als er 200 man rondhangen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Toch blij dat ik dan in calypho zit
Ik ben ook nog maar lvl 32 ofzo, ik speel alleen als ik tijd heb (want school, werk en fitness en kameraden)
Jammer de armor 2 bug is gefixed... kan ik alsnog duurder armor kopen voor m'n shipquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef pjats het volgende:
Wow, update 1.1. is nog verder uitgebreid. Origineel was: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=141695
En daar is nu bijgekomen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=173371
Die upgrade voor de warrior dat de push de charge vrijspeelt is wel heel fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef pjats het volgende:
Wow, update 1.1. is nog verder uitgebreid. Origineel was: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=141695
En daar is nu bijgekomen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=173371
Ja okay, heb ik ook, al denk ik meer dat t fps drop is (begrijp ik niks van, zo ultra mooi os t spel nou ook weer niet en heb een zware pc), heb al een beste poos geen nieuwe titel gescoordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij mij lagt daardoor de fleet juist als de pest, krijg je als er 200 man rondhangen.
Productief dagje gehad, wat nieuwe epics en twee nieuwe titels gescoord
Patch 1.1 komt als het goed is dinsdag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef DaFan het volgende:
Ik kom ff ergens niet uit.
Zit te twijfelen over 2 dingen, ben nu lvl 38 Commando.
- Stoppen met deze totdat er een 50bracket is (patch 1.1 ETA?),
Over biochem weet ik niet zoveel, maar die pvp commendations heb je zo bij elkaar en als jij tussen 40-50 casual blijft pvp'n heb je ook zo weer de cap te pakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef DaFan het volgende:
Ik kom ff ergens niet uit.
Zit te twijfelen over 2 dingen, ben nu lvl 38 Commando.
- Stoppen met deze totdat er een 50bracket is (patch 1.1 ETA?), want nu Commendations farmen is pijnlijk, en als ik straks zelf 50 ben en in die bracket kom ben ik undergeared en is het nog pijnlijk.
- Doorgaan en lvl 40 PvP Gear kopen en daarmee farmen, en dat voor of na de patch, hopelijk ben ik dan wat sterker.
Is de lvl 40 PvPGear sterker dan blauwe questdrops of wat er te kopen is Hothcommendations bv?
Kan je Battlemaster Bags in je storage bewaren en dus meer dan 1 opslaan?? Of is 6 het maximum wat je al kan aanschaffen (1 kopen + 1000/1000 commendations)
Dan nog wat anders waar ik niet uitkom:
- Heb nu Biochem 400. Ben bezig met die implants voor lvl 49 maken, en die RE. Als ik daar een Artifact van kan krijgen (paars), is die dan sterker dan de Battlemaster (kan het nergens vinden)? Want zo niet, dan verdoe ik mn tijd en geld met het craften en RE van die implants.
Thanks
40 PvP gear kost WZ comm. dus denk dat ik die maar haal...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Over biochem weet ik niet zoveel, maar die pvp commendations heb je zo bij elkaar en als jij tussen 40-50 casual blijft pvp'n heb je ook zo weer de cap te pakken
Sowieso alle wz commendations die e over hebt meteen omzetten naar de merc
Slecht geprogrammeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja okay, heb ik ook, al denk ik meer dat t fps drop is (begrijp ik niks van, zo ultra mooi os t spel nou ook weer niet en heb een zware pc), heb al een beste poos geen nieuwe titel gescoord
Die Heroengine zal ook nog wel flink getweaked worden, daar ben ik niet bang voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Slecht geprogrammeerdplain and simple.
Uiteraard, maar het is wel een minpunt van de game op dit moment natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die Heroengine zal ook nog wel flink getweaked worden, daar ben ik niet bang voor
Ik heb er nog geen enkele keer last van gehad eigenlijk, maar doe dan ook geen PVP... scheelt wellicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel een minpunt van de game op dit moment natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |