abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106754782

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcoholic
pi_106754805
2de post in dit topic en meteen al nieuw topic :')
hardcoholic
pi_106755150
Maar uh, kom bij Server: Lord Calypho - RP-PVP English.

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Brainless: Bounty Hunter Mercenary
Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe :)
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_106755198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef DrParanoid het volgende:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe :)
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though :)
klinkt goed, nu alleen eerst maar eens de boel downloaden, duurt paar uurtjes gok ik :D
hardcoholic
pi_106755209
Kan ik aan de lijst van spelers toegevoegd worden?

Rock'Nah Imperial Agent Tassaa Bareesh Server
pi_106755231
quote:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Sith inquisitor , meest overpowerde class atm.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755241
quote:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch? :D

edit: Sith Inqui overpowered? Hm.. nja, je bent behoorlijk squishy als Sorc.
Als Assassin heb ik geen ervaring maar ik hoorde wel iets over een "heal met elke klap die je geeft ability" in de Tank spec. Misschien dat dat wel ietsje minder mag. ^^
pi_106755335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.
op lvl50 ben ik blij dat ik crit voor 2k aan damage. Een vriendin met een mercenary hit al voor 1700 op level 23
pi_106755415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch? :D

niet als je de story line al gevolgd hebt :P
pi_106755441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

niet als je de story line al gevolgd hebt :P
Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.
Je krijgt nog wel redelijk wat bad-ass skills. :)
Maar, zou kunnen natuurlijk dat je het nu al niets vind. :D
pi_106755469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.
Je krijgt nog wel redelijk wat bad-ass skills. :)
Maar, zou kunnen natuurlijk dat je het nu al niets vind. :D
idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzo :) maar vind het niet leuk genoeg om er nu mee door te gaan
pi_106755513
Wat ik met melee altijd een nadeel vond bij oa World of warcraft is dat je veel mobs hebt met cleaves, aura's of andere troep waardoor je als melee veel meer dmg pakte.

Werkt dat hier ook zo? Of maakt het eigenlijk geen zak uit of je melee of ranged bent?
hardcoholic
pi_106755552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzo :) maar vind het niet leuk genoeg om er nu mee door te gaan
Fair enough. ^^
pi_106755712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef Ferdii het volgende:
Wat ik met melee altijd een nadeel vond bij oa World of warcraft is dat je veel mobs hebt met cleaves, aura's of andere troep waardoor je als melee veel meer dmg pakte.

Werkt dat hier ook zo? Of maakt het eigenlijk geen zak uit of je melee of ranged bent?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975

En hou in je achterhoofd dat er veel gezeik is om niets op de swtor fora :)
pi_106755743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.
op lvl50 ben ik blij dat ik crit voor 2k aan damage. Een vriendin met een mercenary hit al voor 1700 op level 23
Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.

Heb nog geen ene class gezien die dat presteerd.

Mercenary's kunnen best aardige damage doen inderdaad.
En toch zijn die 1vs1 vaak minder dan bijvoorbeeld een sith assassin , maar dat is niet erg.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Altron het volgende:

[..]

Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.

Heb nog geen ene class gezien die dat presteerd.
Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.
Misschien dat ze qua healing OP zijn, dat weet ik niet.
pi_106755828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.
Misschien dat ze qua healing OP zijn, dat weet ik niet.
Ja bedoelde meer kwa healing , niet zozeer kwa damage. my bad.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975

En hou in je achterhoofd dat er veel gezeik is om niets op de swtor fora :)
zoiets zat er wel in ja :P Blijft lastig om dat te balancen :D
hardcoholic
pi_106756309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:

[..]

Nee, dat is de Jedi Sage :)

Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106756341
quote:
minder dan nutteloos
quote van de dag wat mij betreft
pi_106756415
Maar serieus, iemand moet mij uitleggen waarom ik als Juggernaut een buff heb die mij 5% extra damage oplevert, in plaats van een nuttige buff die bijvoorbeeld 10% internal en elemental damage vermindert of alle vormen van damage met 5% op lvl 10 en te upgraden naar 10% via je skill tree.

Leuk dat ik een warrior ben, maar ik heb, zeker in PvP, geen zak aan die extra damage als ik me niet kan verdedigen.
pi_106756453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.
pi_106756494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.
En vooral in potjes Huttball is dat echt de perfecte combo , we winnen 9 van de 10x door het gebruik van zijn leap , echt een super skill :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106756567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Altron het volgende:

[..]

Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.
En vooral in potjes Huttball is dat echt de perfecte combo , we winnen 9 van de 10x door het gebruik van zijn leap , echt een super skill :D
True, dat is dan wel waar, maar het probleem is 95/100 keer er niet wordt samengewerkt, of niet goed. En dan is het echt snel afgelopen.
pi_106756581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.
Dan sucken je medespelers ;)
pi_106756613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan sucken je medespelers ;)
}:| -O- ;(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:17:16 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106756628
Soms ben ik zo blij dat PvP mij weinig interesseert.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106756636
Hutball top ik ook 9/10x de dps lijst met ergens tussen de 200/250k dmg
pi_106756660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:16 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

}:| -O- ;(
:*

Maar echt, je kunt gruwelijke mongolen hebben. In The Foundry was ik zes levels hoger dan een andere Juggernaut en elke keer als ik aggro had op elke boss, dan ging die idioot taunten om zelf aggro te krijgen, terwijl ik veel minder damage kreeg.

Het enige dat ik in PvP top is de lijst met meeste protection :D dat dan weer wel
pi_106756750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

True, dat is dan wel waar, maar het probleem is 95/100 keer er niet wordt samengewerkt, of niet goed. En dan is het echt snel afgelopen.
Sja dat is het probleem met pvp.
Als bijna iedereen als een kip zonder kop door die arena rent zal je nooit een warzone winnen.

Daarom queue ik vaak met wat vrienden die wel weten hoe het werkt , ik als healer kan ook helemaal niets beginnen alleen.
Als healer doe ik geen kut damage ( en terecht overigens )
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:04 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106756751
Mijn handen jeuken om het te bestellen maar toch een paar vraagjes. Heb al een paar in depth reviews gelezen hier en daar en het lijkt me best erg leuk, zeker de nadruk op het verhaal wat het wat meer mijn soort rpg maakt. Is het makkelijk om gewoon een paar uurtjes te spelen zonder dat je er in meegezogen wordt en je na twee keer op de klok kijken ziet dat je al 8 uur bezig bent?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:24:09 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106756823
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:22 schreef jogy het volgende:
Mijn handen jeuken om het te bestellen maar toch een paar vraagjes. Heb al een paar in depth reviews gelezen hier en daar en het lijkt me best erg leuk, zeker de nadruk op het verhaal wat het wat meer mijn soort rpg maakt. Is het makkelijk om gewoon een paar uurtjes te spelen zonder dat je er in meegezogen wordt en je na twee keer op de klok kijken ziet dat je al 8 uur bezig bent?
Dat ligt helemaal aan jezelf.
pi_106756824
quote:
Uhm, soms wel. Als je gewoon de tijd die je wilt spelen plant is het goed te doen. Anders is het zo plots 5 uur later.
pi_106756866
Ik heb dit spel bij een vriend van me gespeeld. Ik vind er niks aan.
Maar wat zijn die filmpjes vet gemaakt zeg _O_ Zouden ze een hele film van kunnen maken. Echt heel vet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_106756911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb dit spel bij een vriend van me gespeeld. Ik vind er niks aan.
Maar wat zijn die filmpjes vet gemaakt zeg _O_ Zouden ze een hele film van kunnen maken. Echt heel vet.
Ik speel het puur vanwege de gameplay en heb alle cutscene's/filmpjes weggeklikt :')
Tis maar wat je leuk vind natuurlijk :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:28:44 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106756951
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan jezelf.
Ja, dat weet ik maar wat is het algemene sentiment bij de spelers hier?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Uhm, soms wel. Als je gewoon de tijd die je wilt spelen plant is het goed te doen. Anders is het zo plots 5 uur later.
Ah ok. Kookwekker ernaast zetten dus :P.
Vrijheid
pi_106756966
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik maar wat is het algemene sentiment bij de spelers hier?

[..]

Ah ok. Kookwekker ernaast zetten dus :P.
Ja dat werkt prima :)
pi_106757019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik speel het puur vanwege de gameplay en heb alle cutscene's/filmpjes weggeklikt :')
Tis maar wat je leuk vind natuurlijk :P
die filmpjes bedoel ik. De filmpjes in game zelf boeien me niet zo. :P Sowieso speel ik het spel niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_106758903
quote:
waar ik bij WoW echt de neiging/drang had om zo snel mogelijk te levellen en zoveel mogelijk te gamen in 1 week kan ik bij SWTOR heel makkelijk een paar questen doen en na een uurtje of 2 weer stoppen. Wat het voor mij meer relaxt maakt is de cinematics bij de quests, ik kijk en luister rustig alles af ipv quest pakken en meteen door zoals ik bij WoW wel deed zorgt voor een minder "gejaagd" gamen bij mij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Questular op 13-01-2012 14:12:01 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:00:29 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106760315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef Questular het volgende:

[..]

waar ik bij WoW echt de neiging/drang had om zo snel mogelijk te levellen en zoveel mogelijk te gamen in 1 week kan ik bij SWTOR heel makkelijk een paar questen doen en na een uurtje of 2 weer stoppen. Wat het voor mij meer relaxt maakt ik de cinematics bij de quests, ik kijk en luister rustig alles af ipv quest pakken en meteen door zoals ik bij WoW wel deed zorgt voor een minder "gejaagd" gamen bij mij :)
Duidelijk! Thanks. Waarschijnlijk is ie dit weekend van mij :P.
Vrijheid
pi_106768757
Ik merk dat bij mij in ieder geval de uurtjes wegvliegen als ik speel, maar dat kan ook aan mij liggen :P
In Tyler We Trusted
pi_106768843
Imperial Fleet pass maar gebruikt, geen antwoord gehad op ticket overnacht. Nu maar hopen dat ik niet weer dood ga en daar uit kom. Beetje jammer. Wel gelijk wat upgrades voor mijn T7 gekocht aangezien die nog in level 15 gear liep. Nu moetie wat beter geschikt zijn voor gebruik.

Nieuwe poging dus om mijn act 3 af te sluiten.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:54:43 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106769101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
Imperial Fleet pass maar gebruikt, geen antwoord gehad op ticket overnacht. Nu maar hopen dat ik niet weer dood ga en daar uit kom. Beetje jammer. Wel gelijk wat upgrades voor mijn T7 gekocht aangezien die nog in level 15 gear liep. Nu moetie wat beter geschikt zijn voor gebruik.

Nieuwe poging dus om mijn act 3 af te sluiten.
Waar zit je vast dan?
pi_106769195
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waar zit je vast dan?
Zit niet vast, was meer dat ik te vaak dood was gegaan op weg naar een quest objective (omdat ik mijn droid moest gebruiken in level 15 troep aangezien ik daar nooit mee gequest has nadat ik een 2e companion kreeg), 10 min moest wachten en dus besloot de med center release te doen. Dat med center was voorbij mijn objective met zon mooi forcefield er tussen. Geen Quick travel point naar het begin van het gebied en stuck kreeg me ook niet door de deur.

Maarja, nu met kennis en een iets beter gegearde droid een nieuwe poging.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:06:33 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106769540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Zit niet vast, was meer dat ik te vaak dood was gegaan op weg naar een quest objective (omdat ik mijn droid moest gebruiken in level 15 troep aangezien ik daar nooit mee gequest has nadat ik een 2e companion kreeg), 10 min moest wachten en dus besloot de med center release te doen. Dat med center was voorbij mijn objective met zon mooi forcefield er tussen. Geen Quick travel point naar het begin van het gebied en stuck kreeg me ook niet door de deur.

Maarja, nu met kennis en een iets beter gegearde droid een nieuwe poging.
En waarom heb je daar een ticket voor nodig?
pi_106769637
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En waarom heb je daar een ticket voor nodig?
Omdat het niet zou mogen dat als je med center revived je in eens niet meer bij je quest objective kan komen, aan het begin zit ook zon droid. Daar had ik heengestuurd moeten worden. Want de enige manier waarop ik weg kon was mijn fleet pass gebruiken. Maar kon dus gister niet verder omdat die op cooldown was.
pi_106772192
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef TylerMayhem het volgende:
Ik merk dat bij mij in ieder geval de uurtjes wegvliegen als ik speel, maar dat kan ook aan mij liggen :P
Je wil niet weten, heb vandaag alweer iets van 6,5 uur gespeeld :')

Heb nu Belsavis afgerond en ben bijna lvl 48.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106772535
Misschien een idee om bij spoilers als het om class specifieke dingen gaat ff de class erboven te zetten. Aangezien ik me kan voorstellen dat sommigen spoilers van hun eigen class niet willen weten maar over een class die ze voorlopig niet gaan spelen het wel willen lezen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:38:45 #49
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106775963
quote:
ik ben blij dat er een klok onderaan mn minimap staat anders had ik heel wat nachten slaap gemist O+
Lege virente, virent cuncta
pi_106777721
Zo toch even balen op dit moment. Ik speel op de server Kellian Jarro, welke eerst altijd als heavy stond gemarkeerd, maar tegenwoordig zelfs op prime-time op"standard" staat.

De server is zo dood als het maar zijn kan met op dit moment zelfs maar 70 mensen op de fleet en 75 lvl 50's in totaal. Er lopen totaal geen instances en soms slechts 1 pvp match.

Ik ben jaloers op mensen op een full server :(
Built for Speed
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:24:51 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106778410
Gewoon even wachten, het spel is nog geen maand oud. Ik ben bijvoorbeeld nog geen eens level 40.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:33:34 #52
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106778969
Toch blij dat ik dan in calypho zit :@
Ik ben ook nog maar lvl 32 ofzo, ik speel alleen als ik tijd heb (want school, werk en fitness en kameraden)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:34:15 #53
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106779019
7 x p/w pompen in de fitness mien jong
Op elke fokker past een bril.
pi_106783814
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Toch blij dat ik dan in calypho zit :@
Ik ben ook nog maar lvl 32 ofzo, ik speel alleen als ik tijd heb (want school, werk en fitness en kameraden)
Bij mij lagt daardoor de fleet juist als de pest, krijg je als er 200 man rondhangen.

Productief dagje gehad, wat nieuwe epics en twee nieuwe titels gescoord *O*
pi_106786995
Das ook de enigste lag die ik tot nu toe heb, 200 man op de Fleet allemaal in de rij bij de PVP Terminal. Morgen op mn gemakje is Hoth afronden,
In Tyler We Trusted
pi_106787329
IEmand anders al bij de laatste boss van de Jedi Knight quest. Die is niet zo simpel. Ben ook niet de enige, Bioware gaat em nog nerfen. Wel jammer, tot die tijd kan ik niet echt solo die zooi completen. Aangezien ik ook geen matties heb die ook spelen ga ik maar een ander char levelen.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=156100
pi_106787890
Hmm, vreemd dat zoiets nog problematisch is na de beta. Weet dat een zeker een warriorboss al generfd was door de beta, die was toen ook echt niet te doen :X
  zaterdag 14 januari 2012 @ 00:20:58 #58
126783 pjats
The Pjatser
pi_106789400
Wow, update 1.1. is nog verder uitgebreid. Origineel was: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=141695
En daar is nu bijgekomen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=173371
pi_106794785
Biochem is wel een goede fix. Wel balen als je m net gedropt hebt :')
Ik haal vandaag 400 Biochem, kan alleen pas die Rakata maken als ik hard-mides kan runnen, en dat duurt nog wel ff.

Stelling; lvl 40 PvP gear koprn (full set is iets van 1000 WZ commendations) of opsparen tot 50 en normale gear gebruiken tot die tijd?
pi_106794861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef pjats het volgende:
Wow, update 1.1. is nog verder uitgebreid. Origineel was: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=141695
En daar is nu bijgekomen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=173371
Jammer de armor 2 bug is gefixed... kan ik alsnog duurder armor kopen voor m'n ship :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106795107
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef pjats het volgende:
Die upgrade voor de warrior dat de push de charge vrijspeelt is wel heel fijn :) en die cooldown van endure pain is mooi meegenomen.

A new line of high-end PvP relics with appropriate PvP stats have been added to PvP vendors.

hopelijk wat nuttige shit
pi_106795701
Een handige infographic
pi_106800833
eindelijk alles gedownload en geinstaleerd, eerst nog gezeik gehad met een niet werkende code, na wat mail contact met betreffende website goede code gekregen, zat een typo in :')

Nu een lvl 6 sith inquisitor op calypho :)

Iemand die mij kan toevoegen in de OP?

xearah - sith inquisitor
hardcoholic
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:34:10 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106802777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bij mij lagt daardoor de fleet juist als de pest, krijg je als er 200 man rondhangen.

Productief dagje gehad, wat nieuwe epics en twee nieuwe titels gescoord *O*
Ja okay, heb ik ook, al denk ik meer dat t fps drop is (begrijp ik niks van, zo ultra mooi os t spel nou ook weer niet en heb een zware pc), heb al een beste poos geen nieuwe titel gescoord ;(
pi_106807079
Ik kom ff ergens niet uit.
Zit te twijfelen over 2 dingen, ben nu lvl 38 Commando.

- Stoppen met deze totdat er een 50bracket is (patch 1.1 ETA?), want nu Commendations farmen is pijnlijk, en als ik straks zelf 50 ben en in die bracket kom ben ik undergeared en is het nog pijnlijk.
- Doorgaan en lvl 40 PvP Gear kopen en daarmee farmen, en dat voor of na de patch, hopelijk ben ik dan wat sterker.

Is de lvl 40 PvPGear sterker dan blauwe questdrops of wat er te kopen is Hothcommendations bv?
Kan je Battlemaster Bags in je storage bewaren en dus meer dan 1 opslaan?? Of is 6 het maximum wat je al kan aanschaffen (1 kopen + 1000/1000 commendations)

Dan nog wat anders waar ik niet uitkom:
- Heb nu Biochem 400. Ben bezig met die implants voor lvl 49 maken, en die RE. Als ik daar een Artifact van kan krijgen (paars), is die dan sterker dan de Battlemaster (kan het nergens vinden)? Want zo niet, dan verdoe ik mn tijd en geld met het craften en RE van die implants.

Thanks *O*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:45:39 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106807155
Zitten er hier lui die armstech doen?

Zo ja:

Is t een beetje succesvol om reflex barrels etc. te verkopen via de galaxy trade?

(ikzelf koop nooit shit daar weg)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:47:53 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106807232
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef DaFan het volgende:

- Stoppen met deze totdat er een 50bracket is (patch 1.1 ETA?),
Patch 1.1 komt als het goed is dinsdag.
pi_106807237
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef DaFan het volgende:

- Stoppen met deze totdat er een 50bracket is (patch 1.1 ETA?), want nu Commendations farmen is pijnlijk, en als ik straks zelf 50 ben en in die bracket kom ben ik undergeared en is het nog pijnlijk.
- Doorgaan en lvl 40 PvP Gear kopen en daarmee farmen, en dat voor of na de patch, hopelijk ben ik dan wat sterker.

Is de lvl 40 PvPGear sterker dan blauwe questdrops of wat er te kopen is Hothcommendations bv?
Kan je Battlemaster Bags in je storage bewaren en dus meer dan 1 opslaan?? Of is 6 het maximum wat je al kan aanschaffen (1 kopen + 1000/1000 commendations)

Dan nog wat anders waar ik niet uitkom:
- Heb nu Biochem 400. Ben bezig met die implants voor lvl 49 maken, en die RE. Als ik daar een Artifact van kan krijgen (paars), is die dan sterker dan de Battlemaster (kan het nergens vinden)? Want zo niet, dan verdoe ik mn tijd en geld met het craften en RE van die implants.

Thanks *O*
Over biochem weet ik niet zoveel, maar die pvp commendations heb je zo bij elkaar en als jij tussen 40-50 casual blijft pvp'n heb je ook zo weer de cap te pakken :)

Sowieso alle wz commendations die e over hebt meteen omzetten naar de merc
pi_106807472
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef Pixell het volgende:

[..]

Over biochem weet ik niet zoveel, maar die pvp commendations heb je zo bij elkaar en als jij tussen 40-50 casual blijft pvp'n heb je ook zo weer de cap te pakken :)

Sowieso alle wz commendations die e over hebt meteen omzetten naar de merc
40 PvP gear kost WZ comm. dus denk dat ik die maar haal...
pi_106808283
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja okay, heb ik ook, al denk ik meer dat t fps drop is (begrijp ik niks van, zo ultra mooi os t spel nou ook weer niet en heb een zware pc), heb al een beste poos geen nieuwe titel gescoord ;(
Slecht geprogrammeerd :) plain and simple.
pi_106808591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Slecht geprogrammeerd :) plain and simple.
Die Heroengine zal ook nog wel flink getweaked worden, daar ben ik niet bang voor :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106809102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die Heroengine zal ook nog wel flink getweaked worden, daar ben ik niet bang voor :)
Uiteraard, maar het is wel een minpunt van de game op dit moment natuurlijk.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:48:44 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106813162
Hij is em aan het installeren. Duurt wel lang maarja ik heb de digitale editie dus tja... :%
Vrijheid
pi_106813667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is wel een minpunt van de game op dit moment natuurlijk.
Ik heb er nog geen enkele keer last van gehad eigenlijk, maar doe dan ook geen PVP... scheelt wellicht.
pi_106816142
Omg, die sith _O-. Moest net een zoon van een vent doodmaken. Toen een deal gemaakt om zijn pa af te slachten en als kers op de taart aan het einde nog even een nummertje gemaakt met de moeder.

Edit: Oh, ik heb mijn companion laten toekijken. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')