quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop zoals eerder gezegd dat ze Wim Kieft wippen bij Sport 1 want die gast kan alleen maar snuiven en snuiten in de microfoon. Ik ga wel weer kijken, lekker ouderwets ergeren aan Sierd die geilt op Messi.
Real is inderdaad zwaar favoriet, zal wel 9-0 worden en uit 0-5 met een B elftal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou de algemene opinie was toch dat Real de favoriet was.
En zoals ik al zei denk ik.dat Real dit moet kunnen winnen als ze hun gebruikelijke niveau halen en er vol voor gaan. Waar ik dat op baseer? Dat Real Madrid beter is dan FC Barcelona.
Tja inZanity says it all, er komt geen zinnig woord uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Real is inderdaad zwaar favoriet, zal wel 9-0 worden en uit 0-5 met een B elftal.
Waar en wanneer zeg ik datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Real is inderdaad zwaar favoriet, zal wel 9-0 worden en uit 0-5 met een B elftal.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja inZanity says it all, er komt geen zinnig woord uit
Real Madrid wint gewoon als ze hun best doen!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja inZanity says it all, er komt geen zinnig woord uit
2-2 in Madrid en 3-2 in Barcelona (Supercopa) en 1-3 in Madrid (competitie), dat waren de laatste 3 ontmoetingen. Real Madrid won er dus geen dus hoezo zijn ze beter?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar ik dat op baseer? Dat Real Madrid beter is dan FC Barcelona.
omdat inZanity het zegt , dan moet het wel waar zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
2-2 in Madrid en 3-2 in Barcelona (Supercopa) en 1-3 in Madrid (competitie), dat waren de laatste 3 ontmoetingen. Real Madrid won er dus geen dus hoezo zijn ze beter?
Beter zijn wil niet altijd zeggen dat er gewonnen wordt hé ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou de algemene opinie was toch dat Real de favoriet was.
En zoals ik al zei denk ik.dat Real dit moet kunnen winnen als ze hun gebruikelijke niveau halen en er vol voor gaan. Waar ik dat op baseer? Dat Real Madrid beter is dan FC Barcelona.
Tof filmpje, alleen jammer dat hij zoveel verschillende kleurfilters gebruikt, qua kleuren ziet het er niet uit.quote:
Nu heb ik er helemaal zin inquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Tof filmpje, alleen jammer dat hij zoveel verschillende kleurfilters gebruikt, qua kleuren ziet het er niet uit.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Tof filmpje, alleen jammer dat hij zoveel verschillende kleurfilters gebruikt, qua kleuren ziet het er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |